Forfatter Emne: MC-rygsæk???  (Læst 20907 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Sajmon

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2727
  • Netop, som fiskerne siger...
    • Hvad vil du her?
Re: MC-rygsæk???
« Svar #30 Dato: Maj 12, 2007, 12:13:16 am »
Kriega !
For S**** da!
Har lige købt den lille 10 liters bagsædetaske ,US10,hos dem her : ChainReactionCycles.com .
http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=12311
Det er en (træde)cykel butik :oops:
Mener det løb op i 350-370 kr.
10 års garanti og den er super sprød.

Jeg fik min idag.

Den er f****e godt nok smart da.  :D
Det handler ikke om hvad man kører, men hvordan!

Mads

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1247
    • AMRacing.dk
Re: MC-rygsæk???
« Svar #31 Dato: Maj 12, 2007, 08:18:42 am »
Mange mener, at en rygsæk er fy-fy, når man kører MC. De samme personer vil sikkert mene, at det følgende er endnu mere fy-fy. Men for mig er dette den ultimative MC-rygsæk:

AXIO Swift


AXIO laver desuden også andre rygtasker, både hardshell og softshell.
Og en nyhed er MC-tasker, som følger designet i hardshell-rygtaskerne:


Dette er deres tanktaske, og der er også en Tail Bag på vej i samme design.

Mere info samt priser kan ses på deres danske hjemmeside.

Jeg har kontaktet dem for at høre hvor meget plads der var i rygsækken, og de fortalte at den målte: L: 17" B: 14,25" H: 8", hvilket giver cirka 32 liter.

Jeg har været trofast bruger af rygsæk - men fik besked på at det var et stort minus at man ik kan trille HVIS man styrter seriøst...Så på med taskerne på cyklen!
Det kan man heller ikke - i hvert fald ikke hvis man cykler... Gjorde sgu nas da jeg cyklede hjem i går (skide alkohol!) :innocent:

Hygge
Til gaden: SV 650 N fra 1999 - se mere her

Til banen: ZX6R - se mere her

helle merete

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 515
Re: MC-rygsæk???
« Svar #32 Dato: Maj 14, 2007, 07:34:33 am »
Jeg har været trofast bruger af rygsæk - men fik besked på at det var et stort minus at man ik kan trille HVIS man styrter seriøst...Så på med taskerne på cyklen!
Det kan man heller ikke - i hvert fald ikke hvis man cykler... Gjorde sgu nas da jeg cyklede hjem i går (skide alkohol!) :innocent:


:D
KH Helle Merete
SV650SK3

Majse

  • Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: MC-rygsæk???
« Svar #33 Dato: Maj 14, 2007, 09:38:32 am »
Jeg har været trofast bruger af rygsæk - men fik besked på at det var et stort minus at man ik kan trille HVIS man styrter seriøst...Så på med taskerne på cyklen!

Nemlig HM.... Heller ikke fedt hvis man har noget hårdt i tasken ( f.eks en skivelås ) og man styrter... Tanktaske venner, det er sagen........ Burde jeg egentlig også selv lytte efter.. Jeg er bare glad for at kører med rygsæk... Men må vist tag mig sammen og få den tanktaske på... Jeps... Fra idag af INGEN rygsæk.... Sådannnnnnnn et forsinket nytårsforsæt.... :D :D

Mads

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1247
    • AMRacing.dk
Re: MC-rygsæk???
« Svar #34 Dato: Maj 14, 2007, 10:32:02 pm »
Jeg købte for resten en dejlig tanktaske ved Hein-Gericke her i lørdags, i forbindelse med køb af læderdragt. Den kostede 40€, og er ret lækker. Monteres med 7 magneter, og evt. med snøre omkring kronrøret. Det er desuden muligt at udvidde den, så den bliver cirka en halv gang så stor. Ydermere er der plads til kort, og GPS. Der medfølger også et regnslag, som kan lynes ind i et rum i tasken.

Jeg kan desværre ikke lige finde den på deres hjemmeside, men hvis der er nogle der har lyst til at se billeder kan i bare sige til :)

Hygge
Til gaden: SV 650 N fra 1999 - se mere her

Til banen: ZX6R - se mere her

sircajun

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1004
  • >>> Z-Bull <<<
Re: MC-rygsæk???
« Svar #35 Dato: Maj 14, 2007, 10:36:25 pm »
Et lille billede ville ikke skade tråden....  :lol:



SørenG
I don't care if your world is ending today
Because I wasn't invited to it anyway
You said I tasted famous, so I drew you a heart
But now I'm not an artist I'm a fucking work of art!

Freddy

  • Kalenderpedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2109
    • Mit sted...
Re: MC-rygsæk???
« Svar #36 Dato: Maj 23, 2007, 11:15:44 pm »
Jeg har været trofast bruger af rygsæk - men fik besked på at det var et stort minus at man ik kan trille HVIS man styrter seriøst...Så på med taskerne på cyklen!
Bare ærgerligt, når ingen af éns MC-tasker kan klare A4-mapper (eller laptops for den sags skyld).
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...

LSJ

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 366
Re: MC-rygsæk???
« Svar #37 Dato: Juni 04, 2007, 03:03:43 pm »
Løsningsforslag.....
Køb den rygsæk i vil have/bruger....
Køb et af de billige net, ryk krogene af og brug de bagagestropper der er på svinet i stedet....
Det givder ingen rygsæk på ryggen når i kører, men en god komfortabel og praktisk rygsæk når i skal gå!!
Det virker for mig.... :rolleyes:
Blå SV1000S med
Typhoon Ti potter, pipercross stage II filter, og powercomander III USB, Double bobble, fuldkåbe, hugger, ermax sædebund og miniblink.

Hvis røvhuller havde vinger, var min arbejdsplads en lufthavn