Forfatter Emne: Købes: SV650 eller SV1000 (Købt)  (Læst 12070 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

MKN

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 600
  • SV 1000 S - Kører som en drøm!
Købes: SV650 eller SV1000
« Svar #30 Dato: April 18, 2012, 12:19:42 pm »

Okay, det var en god ide at købe mc, hold da kæft hvor er det dog nice, har kørt siden jeg fik den haha.

Nååå... hvor skal man mon køre hen imorgen :)
Det er stadig ikke vildt varmt, så ture hvor der ikke er så langt hjem er nok at foretrække. Men når jeg får svinet ud af dynerne, så skal min første tur gå fra Virum, op til hundested, over med færgen og hjem over Holbæk. Det er en fantastisk tur ihvertfald!
jeg vil med :) !!

X3

Jamen det synes jeg da vi skal få kigget på så, hehe. Og med indlagt stop på Jensens Bøfhus i Holbæk, det er verdensklasse :-)
SV 1000 S - Hvid - 2005 - Yoshimura Carbon potter - Powercommander - Sinter metal klodser - Hyperpro forgaffel fjedre - Justerbar styrdæmper - Egosæde - Klar baglygte med blink. Titax Greb.

JHS

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 64
  • Jacob
Sv: Købes: SV650 eller SV1000
« Svar #31 Dato: April 18, 2012, 01:02:15 pm »

Okay, det var en god ide at købe mc, hold da kæft hvor er det dog nice, har kørt siden jeg fik den haha.

Nååå... hvor skal man mon køre hen imorgen :)
Det er stadig ikke vildt varmt, så ture hvor der ikke er så langt hjem er nok at foretrække. Men når jeg får svinet ud af dynerne, så skal min første tur gå fra Virum, op til hundested, over med færgen og hjem over Holbæk. Det er en fantastisk tur ihvertfald!
jeg vil med :) !!

X3

Jamen det synes jeg da vi skal få kigget på så, hehe. Og med indlagt stop på Jensens Bøfhus i Holbæk, det er verdensklasse :-)

Jeg er selvsagt superfrisk! Kan også lige høre mine honda- og kawa-bønder kammerater der er ansvarlige for min nye mc-sygdom, men "SVineriet" tager jeg selv ansvaret for haha, ville ikke bytte grisling for noget.

Jacob

ejer af Sort grisling :) SV650S

JHS

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 64
  • Jacob
Sv: Købes: SV650 eller SV1000
« Svar #32 Dato: April 18, 2012, 01:04:01 pm »
Opret den lige på MCG, og drop et link, jeg nåede ikke at se den på DBA.
Og tillykke med grisen!!! Den bliver du aldrig ked af.   :mrgreen:

Hey, desværre kan jeg ikke oprette den lige nu, da mine hænder er låst i kørestilling konstant :D ej, det vil jeg gøre snarest muligt!

Jacob
ejer af Sort grisling :) SV650S