Forfatter Emne: Hej!  (Læst 5324 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Mr.Andreas

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 80
Hej!
« Dato: Marts 08, 2008, 11:44:51 am »
Hej til jer alle!
Jeg er så det nye SVin som snart kommer på gaden..  :) Jeg hedder Andreas og er 24. Jeg bor på Amager (KBH s)sammen med min kæreste. Til daglig arbejder jeg som arbejdsmand i et EL firma. jeg regner med at få et stykke pap men et stempel mere, nu her på tirsdag og så skal jeg hente min nykøbte SV1000sK6 nærmeste weekend (det er ihvertfald min plan :P)
 Jeg glæder mig helt sikkert til at komme ud og køre med jer på nogle dejlige dage for jeg har bestilt Go' Sommer:D

 Mvh Andreas

 PS. vil gerne lige ros'e folk på forumet har siddet og læst med på sidelingen, man føler sig velkommen og der er mange aktive folk, det er sku godt at se!
« Senest Redigeret: Marts 09, 2008, 12:47:21 am af Mr.Andreas »
KoksGrå SV1000SK6, med en del af det dejlige ;).

blz

  • Nøgen
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2981
Re: Hej!
« Svar #1 Dato: Marts 08, 2008, 12:10:24 pm »
Hjertelig Velkommen Til Dig og det kommende KiloSVin du venter dig  :respekt:

bare nysgerrig - er det din første bike eller har du kørt på andet før?
::: blz aka. Jacob ::: Lynge :::
::: tidligere SV1000 ::: mcg :::

Damage

  • Gæst
Re: Hej!
« Svar #2 Dato: Marts 08, 2008, 02:14:04 pm »
Velkommen til, og så kan jeg se at dit SVin er en go´ årgang...  :mrgreen:

Mr.Andreas

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 80
Re: Hej!
« Svar #3 Dato: Marts 08, 2008, 02:54:49 pm »
bare nysgerrig - er det din første bike eller har du kørt på andet før?
hej blz og tak.
Nej det har jeg ik, har også overvejet meget om det skulle være en mindre maskine eller... men har ik lyst til at have noget som jeg ender med at blive " træt af " og så skal købe noget nyt om et ½ - helt år's tid... så jeg kaster mig lidt ud i en maskine som jeg ved er en dejlig maskine.. men ved godt at den er lidt voldsom.
KoksGrå SV1000SK6, med en del af det dejlige ;).

blz

  • Nøgen
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2981
Re: Hej!
« Svar #4 Dato: Marts 08, 2008, 03:18:24 pm »
bare nysgerrig - er det din første bike eller har du kørt på andet før?
hej blz og tak.
Nej det har jeg ik, har også overvejet meget om det skulle være en mindre maskine eller... men har ik lyst til at have noget som jeg ender med at blive " træt af " og så skal købe noget nyt om et ½ - helt år's tid... så jeg kaster mig lidt ud i en maskine som jeg ved er en dejlig maskine.. men ved godt at den er lidt voldsom.
Den bliver ik for lille de næste par år - eller længere - det eneste er at man skal være "voksen og følsom" ( som min kørelære plejede at sige) - den har taget røven på mig og vist himlen for et nyt perspektiv
jeg starede selv sidste sommer på et naked kiloSVin
::: blz aka. Jacob ::: Lynge :::
::: tidligere SV1000 ::: mcg :::

sircajun

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1004
  • >>> Z-Bull <<<
Re: Hej!
« Svar #5 Dato: Marts 08, 2008, 03:18:51 pm »
Velkommen til.
Bestemt ikke det jeg vil anbefale at vælge som første maskine. Sidste sæson var min første og det er på en 6½ og den bliver man ikke træt af med det samme, medmindre man kun vil køre motorvej hele tiden for der mangler den kræfter. Prøvede en 1000 sidste år og den er brutal! Nu er jeg lidt ældre end dig og måske lidt mere eftertænksom og min kørsel er måske mere morfar og derfor synes jeg dit valg kan blive farligt for dig. Håber selvfølgelig at du kan dy dig og holde kræfterne i ave.
Ellers kan man jo kun kigge ud af vinduet og sige damn det ser lækkert ud derude.


SørenG
I don't care if your world is ending today
Because I wasn't invited to it anyway
You said I tasted famous, so I drew you a heart
But now I'm not an artist I'm a fucking work of art!

Kondi

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 887
Re: Hej!
« Svar #6 Dato: Marts 08, 2008, 03:59:53 pm »
Oh jo.. der er lutter tudefjæs hér over at man ikke har fået hentet maskinen endnu. Perfekt kørevejr - og det er det ikke i de næste par uger. ja hurraa da!
Sv1000sK6, grå, fuldkåbe, K&N, PC3, Akrapovic

Tidligere kørt:
Triumph Daytona 675, 2007 i den hurtige farve; rød! :angel:
Sv650s K6, PowerCommander III USB, PiperCross filter, Fuldt MIVV-system, Miniblink, Puig-hugger, Org. bundkåbe, Fender Eliminator

Henning_F

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 278
Re: Hej!
« Svar #7 Dato: Marts 08, 2008, 04:22:47 pm »
Velkommen til.  :)

Ja, en SV1000 er noget af mundfuld som begyndermc, men alligevel et tilforladelig bæst. Husk at have hovedet med når du kører.  :wink:
SV650N ABS K8

Thomas K

  • Gæst
Re: Hej!
« Svar #8 Dato: Marts 08, 2008, 04:56:57 pm »
ja velkommen  :) er i samme situation som Kondi  :cry:

Mr.Andreas

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 80
Re: Hej!
« Svar #9 Dato: Marts 08, 2008, 05:59:35 pm »
Jeg takker mange gange for herlig velkomst =) så nok prøve at passe på. har godt hørt lidt om kilosvinet.. men når det er den man er forelsket i så en det jo self. den man vil ha' ;)
 jeg var ude og have min sidste køretime idag inden prøven på tirsdag og øv øv at man ikke bare måtte køre sin eget vej i det gode vejr! for det har godt nok være et fint vejr!
KoksGrå SV1000SK6, med en del af det dejlige ;).

blz

  • Nøgen
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2981
Re: Hej!
« Svar #10 Dato: Marts 08, 2008, 07:24:06 pm »
Jeg takker mange gange for herlig velkomst =) så nok prøve at passe på. har godt hørt lidt om kilosvinet.. men når det er den man er forelsket i så en det jo self. den man vil ha' ;)
 jeg var ude og have min sidste køretime idag inden prøven på tirsdag og øv øv at man ikke bare måtte køre sin eget vej i det gode vejr! for det har godt nok være et fint vejr!
hehe - jeg var lidt mere tålmodig - fik kortet om mandagen skrev under onsdagen efter og fik plader på fredag og trillede hjem - yep - love at fisrt sight
::: blz aka. Jacob ::: Lynge :::
::: tidligere SV1000 ::: mcg :::

Lord Fungus

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 185
  • If you run, you only die tired
Re: Hej!
« Svar #11 Dato: Marts 08, 2008, 11:08:40 pm »
Velkommen til

Jeg startede også med det en 1000 :mrgreen: har stadig masser af  :respekt: for maskinen men holder mig i skindet sådan da, for det meste. :lmao:
Det sker jeg kommer til at køre 95km/t i stedet for 80km/t
« Senest Redigeret: Marts 09, 2008, 06:01:48 pm af Lord Fungus »

roadpilot

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 899
  • Kvinder og motorcykler er sjovest nøgne....
Re: Hej!
« Svar #12 Dato: Marts 10, 2008, 09:21:33 pm »
Velkommen til! Det bliver en super sommer i år...
kilosvin med div udstyr...

Danzig

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 112
Re: Hej!
« Svar #13 Dato: Marts 10, 2008, 11:24:56 pm »

Det sker jeg kommer til at køre 95km/t i stedet for 80km/t

Nu kan man jo faktisk køre 103km/t, hvor man må køre 80km/t uden at få et klip
... ikke at man spekulerer i det selvfølgelig... man er jo blevet voksen og ansvarlig :innocent:

Og velkommen til Andreas, synes det er lidt snyd du starter på et kilosvin  :brok:
men til gengæld kører jeg på en old school (K2) og de er jo lige lidt flottere  :whatever:
I said wooho! (H. J. Simpson)

Nick

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 952
Re: Hej!
« Svar #14 Dato: Marts 10, 2008, 11:32:03 pm »
Velkommen til  :orkester: :respekt:
SV650k7... RIP...
alt død og solgt... Er her som spøgelse :D