Forfatter Emne: Dele kahyt til England 30/5 retur 8/6 (Isle of Man tur)  (Læst 8961 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Dele kahyt til England 30/5 retur 8/6 (Isle of Man tur)
« Dato: April 27, 2011, 11:21:12 pm »
Hej..

Er der nogen herindefra der skal over med Esbjerg-Harwich overfarten til England d. 30/5   eller retur med færgen Harwich-Esbjerg d. 8/6 ??   skal du det eller kender du nogen der skal det, må i meget gerne kontakte mig. (måske har du hørt at din onkel erik eller fætter Søren skal over til Isle of Man - eller bare til england)

Det ligger nemlig sådan at man ikke længere kan få delekahytter med tilfældige personer mere. Dvs når man bestiller sine billetter, så får man en hel kahyt selvom man kun er en enkelt person.  Det koster en del.

Så hvis der er andre der skal over/hjem på de datoer, ville det sgu da være smart hvis vi kunne dele kahyt og dermed drastisk skære ned på omostningerne hver især.

Jeg skal derover og videre til Isle of Man - måske skal du det samme. Ihvertfald koster det mig pt 5200,- tur/retur med en motorcykel og lidt mad ombord.

Jeg hører meget gerne fra jer , hvis i kender nogen som kender nogen i ved :)  :)

som sagt
Udrejse   30/5  (30. maj)
Hjemrejse 8/6  (8. juni)

MVH