Forfatter Emne: Pris på SV'er  (Læst 4066 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

jesper-ballegaard

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 52
Pris på SV'er
« Dato: September 14, 2010, 11:01:40 pm »
Hvad ville i mene at en blå SV650SK9 med 2.500 på klokken ca. er værd? Der er alt det sædvanlige geil på - fuldkåbe, tonet double bobbel, udstødning, diodeblink, seatcover, you name it. Overvejer at sælge da jeg formentlig starter uddannelse i den anden ende af landet, og derfor ikke får tid til at køre  :cry:
Jeg laver aldrig fejl, jeg finder bare nye måder som ikke fungerer...!!

kent

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1001
  • hold hovedet koldt og hjulne på vejen
Sv: Pris på SV'er
« Svar #1 Dato: Oktober 04, 2010, 02:24:20 pm »
du kan jo ikke få mere end 70 ,da det er prisen for en ny. (extraudstyr gør den ikke dyrere men nemmere at sælge)  Føj for den. Prøv ar sætte den til nypris (den er jo dårligt kørt til) så er der noget at handle med.  :)
extraudstyr: TANKPAD m.m
nu med 3 x Skoda til regnvejr

Sperik

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 609
  • Leistung ist alles !
Sv: Pris på SV'er
« Svar #2 Dato: Oktober 19, 2010, 06:25:22 pm »
Napser lige tråden da overskriften matcher spørgsmålet :

Kammy #1 har en fin SV1000N K4 med potter, PC etellerandet, alarm mv. - den har sikkert kun kørt ~15K
Kammy #2 har et gammelt brædt af en Bandit med ovale stempler, og nu har vi mobbet ham så meget med at den lugter af grillbar, at han er blevet moden til en SV  :innocent:
#1 mener selvfølgelig (som alle SVejere), at den er guld værd...
#2 mener selvfølgelig (som alle potientielle købere), at den ikke kan koste mange basseører...

Jeg vil mene, at en 60-65K er niveauet for sådan en fin fætter - hvad siger pøbelen ?
Det er dumt at hænge med hovedet, hvis man står i lort til halsen...

amagerdk

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 684
    • www.amagerdemons.dk
Sv: Pris på SV'er
« Svar #3 Dato: November 16, 2010, 09:19:00 am »
som evt. køber af en naked sv1000 vil jeg give dig helt ret. Har fuldt tæt med i priserne i år, og et sted imellem 60-75k er der du skal hen hvis du skal af med den.
Man kan så sætte den højere, og så kan den stå ganske fint og samle støv :)

og så ingen onde ord om en bandit  :rant:  :brok:  :grin: