Forfatter Emne: Sælges: 2-delt læderdragt - Frank Thomas - SOLGT  (Læst 8054 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Sydendal

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 15
Sælges: 2-delt læderdragt - Frank Thomas - SOLGT
« Dato: Marts 06, 2014, 11:24:43 am »
Hey Sv'ere.

Har en 2-delt læderdragt til salg. I er velkommen til at komme med et bud. Prisen på DBA er 1800,-, men til mine sv-brødre kan der nok aftales lidt rabat. Dragten befinder sig i 4300 Holbæk, og man er mere end velkommen til at komme og prøve. Så kan vi lige stå og sparke dæk til hinandens sv'ere samtidigt ;)

Str 54 - Den passer nok person mellem 180-190cm. Jeg er 194, og sælger den simpelthen fordi den er en smule for kort til mig.

« Senest Redigeret: April 01, 2014, 02:58:06 pm af Sydendal »

Sydendal

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 15
Sv: Sælges: 2-delt læderdragt - Frank Thomas
« Svar #1 Dato: Marts 20, 2014, 12:13:57 pm »
Nej?.. Okay så :P

Slet ingen der evt. kender nogle der skal til at tage mc kort eller lign. og lige skal bruge en billig dragt? Prisen kan forhandles. Det er næsten synd den bare ligger og glor i et skab.

Engell

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 20
  • Bike: Sv1000S
Sv: Sælges: 2-delt læderdragt - Frank Thomas
« Svar #2 Dato: Marts 21, 2014, 03:50:18 pm »
Hej
Kan godt være interesseret, men er lidt usikker på om den passer. Jeg er 181 cm, men der skal jo også være plads til et rygskjold - det er det med alderen, begynder at tænke lidt på sikkerheden også.  :D
Jeg bor desværre lidt langt væk - Nordjylland, så kommer ikke lige forbi når jeg er ude og køre!
Har du en ide til hvad vi gør??
SV1000S K4 - blå - Akrapovic titanium potter - Power commander - LED blink

Sydendal

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 15
Sv: Sælges: 2-delt læderdragt - Frank Thomas
« Svar #3 Dato: Marts 23, 2014, 10:12:00 pm »
Tror den ville passe helt fint til de 181cm der.

Ja, der er selvfølgelig lidt vej. Du har ikke nogle venner på sjælland, som du ses med ind i mellem? Ellers er der jo selvfølgelig mulighed for at sende den. Men den vejer jo lidt.