Forfatter Emne: Samba på hovedbanegården...  (Læst 4133 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Ole

  • Formanden
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2090
Samba på hovedbanegården...
« Dato: Maj 24, 2007, 11:55:46 pm »
Hej,

Jeg spiller i et lille samba-bateria, der hedder Poco Loco, og vi er inviteret I Go' Morgen Danmark på TV2 i morgen, fredag.. Det vil sige, vi står inde på hovedbanegården fra ca 8 morgen og giver den gas med noget fed samba! Vi skal battle mod en Københavnsk gruppe.. :)

Så kom og hør og se - enten live eller på TV :) Det skulle blive vist omkring 8.45..
Ole
Formand for Danmarks hyggeligste motorcykelklub :)

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: Samba på hovedbanegården...
« Svar #1 Dato: Maj 25, 2007, 12:17:26 am »
COOL!

Ved du hvad den Københavnske gruppe hedder? Jeg har en kammerat som spiller for Bafo do Mundo...

 :orkester:
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Re: Samba på hovedbanegården...
« Svar #2 Dato: Maj 25, 2007, 01:58:35 am »
jeg skal fanme se Ole Præææzz spille samba :shock: :shock: hjemme fra sengen :mrgreen: :mrgreen:
   

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: Samba på hovedbanegården...
« Svar #3 Dato: Maj 25, 2007, 07:44:44 am »
Jeg forsøger sgu, at tage bussen derind og ser formanden danse for mig. Måske smider han ligefrem tøjet. Jeg lader kamera op, så i kan godt begynde at lave et samba fotoalbum  :respekt: Håber på at nogle af jer andre, der har fri, også dukker op derinde... I kan kende mig på, at jeg er hende med morgenhår og meget trætte øjne  :oops:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: Samba på hovedbanegården...
« Svar #4 Dato: Maj 25, 2007, 08:04:05 am »
Jeg forsøger sgu, at tage bussen derind og ser formanden danse for mig. Måske smider han ligefrem tøjet. Jeg lader kamera op, så i kan godt begynde at lave et samba fotoalbum  :respekt: Håber på at nogle af jer andre, der har fri, også dukker op derinde... I kan kende mig på, at jeg er hende med morgenhår og meget trætte øjne  :oops:

Men stadig en lækker tøs.. Jeps, det er SVea... Glæder mig til at se billederne tøs..   :blink:

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: Samba på hovedbanegården...
« Svar #5 Dato: Maj 25, 2007, 09:37:03 am »
Jeg forsøger sgu, at tage bussen derind og ser formanden danse for mig. Måske smider han ligefrem tøjet. Jeg lader kamera op, så i kan godt begynde at lave et samba fotoalbum  :respekt: Håber på at nogle af jer andre, der har fri, også dukker op derinde... I kan kende mig på, at jeg er hende med morgenhår og meget trætte øjne  :oops:

Men stadig en lækker tøs.. Jeps, det er SVea... Glæder mig til at se billederne tøs..   :blink:

Jeg ved snart ikke Majse... Det var røv fedt, at se Ole & crew spille, mens letpåklædte damer danse lystigt omkring dem  :shock: Jeg ved dog ikke, om billederne er stuerene nok til forum  :mrgreen:
Super godt gået Ole og som altid en fornøjelse at se dig igen og sige hej  :kiss:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"