Erfaringer og generel viden om MC'er og SV i særdeleshed > Modifikationer

ZX10R 08-10 dæmper på sv650 k3

<< < (2/5) > >>

Dina:
650'ere med ABS skal tilgengæld være ret kreative da dæmperen ikke kan være der for ABS-kassen ;-) Meeen, det kan lade sige gøre.

norindk:
Jeg står og kæmper med at finde en bagdæmper til min 650 ABS, har du nogle fifs du vil dele Dina så tager jeg imod med kyshånd [emoji4]

Brix:

--- Citat fra: norindk efter November 11, 2014, 02:08:24 am ---Jeg står og kæmper med at finde en bagdæmper til min 650 ABS, har du nogle fifs du vil dele Dina så tager jeg imod med kyshånd [emoji4]

--- Afslutning på citat ---
Jeg kunne ikke lige finde side jeg gerne ville, men stødte på denne imens.
http://www.svrider.com/forum/showthread.php?t=115822
Har du set min PM?

Dina:


--- Citat fra: norindk efter November 11, 2014, 02:08:24 am ---Jeg står og kæmper med at finde en bagdæmper til min 650 ABS, har du nogle fifs du vil dele Dina så tager jeg imod med kyshånd [emoji4]

--- Afslutning på citat ---

Umiddelbart er det bedst at finde en dæmper med ekstern reservoir.

Men en zx10 kan godt klemmes ind. Jeg måtte løsne ABS kassen og have lavet to afstandsstykker og sætte i klemme mellem stel og ABS kassen. Det kan lade sig gøre hvis man er forsigtig og flytter kassen alt det den kan, tilbage og nedad. Mener også vi måtte lave ændringer på batterikassen. I hvert fald måtte vi flytte tiltsensoren lidt og vende holderen på hovedet (ikke selve sensoren). Det betyder så at jeg ikke kan vippe min tank men skal skrue den helt af hvis jeg skal der ned.
Et eller andet gjorde også at jeg ikke kunne få mine rearsets til at passe. Måtte skære af en bremseslange for at få det til at passe.
Hvis du er interesseret tager jeg gerne billeder og giver ekstra info [emoji4]

Hvilken dæmper kigger du på ?

norindk:
Det lyder som lidt af en ombygning.
Brix havde fundet en på svrider.org der har fået en fra en gsxr 1100 til at være der.
Jeg leder egentlig bare efter en dæmper der kan være der og som giver en mærkbar forskel i forhold til den originale.
Alternativt bliver det "bare" en Hyperpro bagdæmper.

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

[*] Forrige side

Skift til fuld version