Forfatter Emne: FA. MOTO-SPORT  (Læst 44125 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Damage

  • Gæst
Re: FA. MOTO-SPORT
« Svar #30 Dato: August 05, 2008, 12:31:50 am »
Så lige for sjov i forhold til en anden tråd, hvilken olie fik i på, del syntetisk eller hel syntetisk
jer der fik lavet service hos F.A motosport ??


Mvh Henrik

Jeg har fået lavet service to gange hos FA.Moto-sport og begge gange har de fyldt Motul 5100 10W-40 semi-syntetisk olie på.  :thumbsup:

Flemming L

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1301
Re: FA. MOTO-SPORT
« Svar #31 Dato: August 13, 2008, 12:02:04 am »
Jeg skulle have haft min MC til 24.000 km service nu her.
Brændte FA. Moto-sport af, og fik først ringet om eftermiddagen. Der var sket noget trist i min familie, som gjorde at alt om service bare var svedt helt ud.
Alligevel havde jeg det sg ret dårligt, ganske enkelt fordi en aftale af den slags er en aftale og dem holder jeg.

Well, resultatet af min opringning var at første forslag som kom fra Michael:
Kom op med den Flemming, så ordner vi den ind imellem de andre. Du kommer bare forbi når det passer dig.
Snakkede så med Ib: Flemming, hvordan passer det med på næste onsdag ? Jo, det ville være perfekt. Jamen så er der plads og du kommer bare forbi.
"Ib, jeg er sg ked af at have brændt jer af"
"Flemming, lad være med at tænke på det, og det er ganske naturligt. Det er hvad som kan ske, og lad være med at spekulere mere på det"

Mange vil nok sige hul i det, og selvfølgelig mangler det bare fra deres side.
Well, sådan fungerer jeg ikke, og jeg er sg endnu engang glad for at FA-Moto-sport er som de er.
De små ting kan pludselig i en presset situation få en stor betydning, og jeg har tilstadighed altid fået en udsøgt behandling i Brønshøj.
 :thumbsup:
SV650S AK47 til gaden
Yamaha R6, 2008 til banen

Smith

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 320
Re: FA. MOTO-SPORT
« Svar #32 Dato: April 20, 2009, 09:53:10 pm »
Afleverede sv'eren her til aften så drengene hos FA kan kæle for den i morgen (6.000km service) :D Kan ik helt finde ud af om det er godt eller skidt at savne den som bare pokker, bare fordi den ik lige holder klar ude foran døren :P

Update følger når jeg får den hjem  :afro:

PeterZ

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 462
  • Mc-mekanikeren
    • Min mc
Sv: FA. MOTO-SPORT
« Svar #33 Dato: Maj 31, 2010, 09:36:06 am »
Har også kun STOR ros af FA. moto sport. De har kanon god kundeservice og hjælper til med alt med stort smil, er der spørgsmål kan de altid svare..  STOR ros til Ib, Michael og Christoffer og tak for GOD service.... :D
« Senest Redigeret: Marts 23, 2011, 01:14:07 am af PeterZ »
Gaden: Sv1000s - Fuldkåbe - Hugger - ERMAX undertray med blink - Egosæde - Pazzo Racing greb - Yoshimura - Pipercross stage2 - Rizoma zero11, og lidt til.

Banen:  Gsxr 750 - öhlins bagdæmper - öhlins styrdæmper -  powercomander - kn filter - mm.

crisbo

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 26
Sv: FA. MOTO-SPORT
« Svar #34 Dato: Marts 30, 2011, 01:01:03 pm »
 :cry: Hmmm....Synes sådan set Ib og sønnerne er nogle hyggelige fyre. Har dog lige haft en ikke så god oplevelse, da jeg idag skulle hente svinet efter vinteropbevaringen. Havde bestilt lidt nyt til den som de skulle have monteret hen over vinteren, så den var parat til start når jeg hentede den. Ny nummerpladeholder, nano blink og diverse + en tank pad. Har så taget fri fra arbejde og køre helt fra helsingør, i glad forventning om at hente en opdateret maskine. Bliver noget lam i ansigtsfolderne, da jeg ser at der kun er sat nye blink bag på? Hvad med dem foran ? Der er heller ikke sat tank pad på. :shock: Får så en ny tid, men først om 14 dage da de har meget travlt lige nu. Øv noget røv. Ib undskylder selvfølgelig, med det hjælper sgu desværre kun lidt, når man nu havde glædet sig som et lille barn. Nå men alle kan jo lave en fejl i ny og næ. Havde for længst betalt for det, men bliver sgu nok nødt til at forhandle om lidt kompensation i form af lidt nyt beklædning  :whipped:

crisbo

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 26
Sv: FA. MOTO-SPORT
« Svar #35 Dato: April 07, 2011, 11:29:05 am »
Lige en opfølgning: FA.MOTO-SPORT levede op til deres gode rygte, og diskede op med en kompensation.  :respekt:

melander

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 354
Sv: FA. MOTO-SPORT
« Svar #36 Dato: Maj 11, 2011, 05:57:15 pm »
Var ude til 12000 km service idag hos Ib og drengene. Det var en rigtig god oplevelse!!!
Blev ringet op 1 time efter SVinet var afleveret. "De ville bare spørge mig, hvilken olie jeg ville have på, da de jo kunne forstå på mig at den var optimeret nede hos E-Dot (Ove) med PCIII osv. "
Det er sgu service! Og desværre sjældent kutyme hos mange værksteder efterhånden  :brok:
Kom af med 2860 kr, hvilket jeg synes er ganske fornuftigt- Havde regnet med 3500 kr, så  :lmao:
Kun ros herfra til A.Moto-Sport  :thumbsup: :orkester:
PT: Uden MC ;-(
Tidligere: SV 650 sa k7 og Sv1000 s K7 (08) med Bi-xenon/ angel eyes, KN filter/ stage 2 ramme, Rizoma lir og PC III ;-)

melander

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 354
Sv: FA. MOTO-SPORT
« Svar #37 Dato: Maj 11, 2011, 05:58:01 pm »
Var ude til 12000 km service idag hos Ib og drengene. Det var en rigtig god oplevelse!!!
Blev ringet op 1 time efter SVinet var afleveret. "De ville bare spørge mig, hvilken olie jeg ville have på, da de jo kunne forstå på mig at den var optimeret nede hos E-Dot (Ove) med PCIII osv. "
Det er sgu service! Og desværre sjældent kutyme hos mange værksteder   :brok:
Kom af med 2860 kr, hvilket jeg synes er ganske fornuftigt- Havde regnet med 3500 kr, så  :lmao:
Kun ros herfra til A.Moto-Sport  :thumbsup: :orkester:
PT: Uden MC ;-(
Tidligere: SV 650 sa k7 og Sv1000 s K7 (08) med Bi-xenon/ angel eyes, KN filter/ stage 2 ramme, Rizoma lir og PC III ;-)