Forfatter Emne: Købes: Greb  (Læst 8231 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Philip L

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 203
Sv: Købes: Greb
« Svar #15 Dato: Oktober 10, 2015, 12:19:23 am »
Er det holdning eller fakta Ronni? Mine er nu 2 sæsoner gamle og har ingen problemer oplevet, har da heller ikke hørt eller læst om det problem du beskriver før.


I didn't loose my mind, i sold it on eBay...
I didn't loose my mind, i sold it on ebay...

Rittig

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 16
Sv: Købes: Greb
« Svar #16 Dato: Oktober 11, 2015, 09:20:43 pm »
Mine kina-greb er i absolut topkvalitet. Og prisen på 118kr for et sæt, er under toldens bagatelgrænse.

Witt

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 75
Sv: Købes: Greb
« Svar #17 Dato: Oktober 13, 2015, 01:09:58 pm »
prøv.... klem  :innocent:

Philip L

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 203
Sv: Købes: Greb
« Svar #18 Dato: Oktober 13, 2015, 02:36:26 pm »
prøv.... klem  :innocent:

Bremser da af og til, og har da også bremset så hårdt at baghjulet begyndte at skride, og de er stadig så gode som nye. Da jeg indtil nu kun har hørt gode erfaringer, bortset fra dig (som jo så ikke har kinagreb) så syntes jeg det er lidt svært at tage seriøst ;)
I didn't loose my mind, i sold it on ebay...

Witt

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 75
Sv: Købes: Greb
« Svar #19 Dato: Oktober 14, 2015, 11:36:07 am »
Sorry jeg ikke kører med kina dele  :undecided: men det er kun erfaring fra andre, jeg har snakket med, som HAR knækket et greb og det endte i en ulykke og forsikringen ville ikke dække, da grebet var knækket og det var et ikke-godkendt greb..... så jeg jeg har heldigvis ikke selv kina greb.....

SVenskeren SOLO

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 917
Sv: Købes: Greb
« Svar #20 Dato: Oktober 16, 2015, 10:11:04 am »
Kinagreb er IKKE samme kvalitet, de knækker meget nemmere, prøv at tag fat i bremsegreb og så klem alt hvad du kan....... så har du et greb i to dele..... :thumbsdown: :thumbsdown:

.... og hvorfor skulle man klemme så voldsomt ?

Jeg har kør Kina greb på gade og banecykel uden problemer, de er flere gange testet til "fuck jeg har misbedømt fart/sving" grænsen uden problem...
It's not how good you are, but how bad you want it that matters !
På vejen : SV1000S
På banen : GSXR1000

Philip L

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 203
Sv: Købes: Greb
« Svar #21 Dato: Oktober 16, 2015, 11:09:53 am »
Jo jo SVensker...

Men hvis du nu afmonterer grebet, spænder det fast i en skrutvinge og slår på det med en mukkert alt hvad du kan 10-12 gange, så kan du selv se hvor billigt noget lort det er, for så knækker de altså  :mrgreen:
I didn't loose my mind, i sold it on ebay...

Witt

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 75
Sv: Købes: Greb
« Svar #22 Dato: Oktober 16, 2015, 12:55:21 pm »
 :hand: :hand: :hand:

Philip L

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 203
Sv: Købes: Greb
« Svar #23 Dato: Oktober 16, 2015, 02:27:35 pm »
HVAD Ronni???   :lol: :D
I didn't loose my mind, i sold it on ebay...

SVenskeren SOLO

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 917
Sv: Købes: Greb
« Svar #24 Dato: Oktober 19, 2015, 08:50:36 am »
Jo jo SVensker...

Men hvis du nu afmonterer grebet, spænder det fast i en skrutvinge og slår på det med en mukkert alt hvad du kan 10-12 gange, så kan du selv se hvor billigt noget lort det er, for så knækker de altså  :mrgreen:

God idé men jeg har så løse håndled at jeg ikke kan løfte en mukkert ... det er grunden til at jeg har gode bremseskiver/belægg/slange så jeg alligevel kan stoppe cykel..
It's not how good you are, but how bad you want it that matters !
På vejen : SV1000S
På banen : GSXR1000

Rittig

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 16
Sv: Købes: Greb
« Svar #25 Dato: Oktober 24, 2015, 09:19:22 pm »
Sorry jeg ikke kører med kina dele  :undecided: men det er kun erfaring fra andre, jeg har snakket med, som HAR knækket et greb og det endte i en ulykke og forsikringen ville ikke dække, da grebet var knækket og det var et ikke-godkendt greb..... så jeg jeg har heldigvis ikke selv kina greb.....

Det der... Ja, nu er det jo temmelig uhøfligt at beskylde folk for at lyve, så det gør jeg ikke. Du viderebringer sikkert historien som du har hørt den, men - der er ingen forsikringsselskaber der overhovedet tjekker om et greb er knækket! Og selv hvis de gjorde, ville det være håbløst for dem at bevise, at grebet knækkede FØR ulykken, og ikke UNDER ulykken.

Jeg har kina-greb på min SV1000S, og det havde jeg også på min SV650S. Flere af mine venner kører også med justerbare ebay-greb. Jeg HAR prøvet at klemme alt det jeg kan, og det tager de naturligvis ikke skade af - de skulle også være i ualmindeligt ringe alu, for at det skulle udgøre et problem.

Folk skal selvfølgelig købe det de føler sig bedst tilpas med, men de kinagreb jeg har haft i hænderne, har altså været rigtig god kvalitet til meget lav pris.

Og det er ikke fordi jeg er religiøs - jeg har haft andre kina-produkter i "typisk kina kvalitet", fx ungernes 50cc crosser, som var helt vandvittig elendig, og ungernes 110cc buggy, som er næsten acceptabel kvalitet, men med nogle afstikkere på kritiske punkter, helt ud i rasende ynkelig kvalitet.
Men mine greb har været topkvalitet.