Forfatter Emne: Tur fra Roskilde Havn 22 Juli kl. 19  (Læst 4896 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

sircajun

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1004
  • >>> Z-Bull <<<
Tur fra Roskilde Havn 22 Juli kl. 19
« Dato: Juli 21, 2010, 10:03:20 pm »
Vi mødes lidt før og kører kl. 19.

Tur i afstadigt tempo, hvor alle nybegynder-SVingere også kan være med.

Turen går vestpå i et par timer.

Søren ( sølv Z750 )
I don't care if your world is ending today
Because I wasn't invited to it anyway
You said I tasted famous, so I drew you a heart
But now I'm not an artist I'm a fucking work of art!

Søren F

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1403
  • Fart dræber ikke - pludselig stilstand gør !!!!
    • Galleri
Sv: Tur fra Roskilde Havn 22 Juli kl. 19
« Svar #1 Dato: Juli 21, 2010, 11:11:20 pm »
Kommer hvis vejret holder  :cool:

(fandt lige et edderkoppespind på min cykel som har holdt stille her i ferien - det kan vi ikke ha!)
Gade: SV1000N K4
Bane: SV1000S K3

Per

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2260
  • ...det dejlige SVin....
Sv: Tur fra Roskilde Havn 22 Juli kl. 19
« Svar #2 Dato: Juli 21, 2010, 11:20:09 pm »
Hvis .....

1/  Jubilæum ikke trækker ud
2/  Lille mor ikke kræver at fest telte til lørdag ordnes imorgen men kan vente til fredag/lørdag formiddag
3/ og vejret er til det

Så vil jeg også med.....

Mvh Per
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

Per

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2260
  • ...det dejlige SVin....
Sv: Tur fra Roskilde Havn 22 Juli kl. 19
« Svar #3 Dato: Juli 22, 2010, 02:29:40 pm »
Søren ( sølv Z750 )

Søren kan du lige SMS'e dit nummer til min mobil som er 51313622....mere fordi jeg ikke er på SVRIDER efter kl 14:45 i dag !
Håber vi ses....vejret holder iflg DMI !  :cool:

Per (Rød SV1000s)
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

Nick

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 952
Sv: Tur fra Roskilde Havn 22 Juli kl. 19
« Svar #4 Dato: Juli 22, 2010, 04:38:21 pm »
jeg er på
SV650k7... RIP...
alt død og solgt... Er her som spøgelse :D

Per

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2260
  • ...det dejlige SVin....
Sv: Tur fra Roskilde Havn 22 Juli kl. 19
« Svar #5 Dato: Juli 23, 2010, 09:11:14 am »
Tak for en fed tur igår....  :thumbsup: veje med mange dejlige SVing.....super at du ville lede os rundt Søren og hyggeligt med pitstoppet ved
Munkholmbroen til lidt hyggesnak.....kom fint hjem med masser af roadkills over det hele... :mrgreen:

Søren F.....hva' øh.....var du ikke lidt dristig med nogle af de hurtige overhalninger på vej hjem eller var det bare mig som var gået sukkerkold
sammen med mine dæk...synes ikke de stod lige så godt fast som da vi kørte ud !  :mrgreen:

Håber at få lejlighed til at tage en tur i samme område senere....

God weekend...hilsen Per
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

Mallen

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 90
  • 1000 % SVIN !
Sv: Tur fra Roskilde Havn 22 Juli kl. 19
« Svar #6 Dato: Juli 23, 2010, 10:01:47 am »
Nu har jeg længe set nysgerrigt til fra sidelinien på disse hygge turer, og det må være på tide snart at tage med..

Dog vil jeg gerne høre hvordan 'tempoet og niveau' er for dette.. Jeg har ikke tidligere arfaringer med at 'skrabe knæ' og da jeg kun har haft cyklen et år har jeg endnu ikke den største erfaring..

Der bliver måske taget hensyn, men vil jo helst ikke være ham der konstant holder jer andre tilbage...  :whipped:

Nu: Suzuki GSXR750 K7, med en masse lir.

Tidl: Suzuki SV1000s K8

Per

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2260
  • ...det dejlige SVin....
Sv: Tur fra Roskilde Havn 22 Juli kl. 19
« Svar #7 Dato: Juli 23, 2010, 11:24:14 am »
Nu har jeg længe set nysgerrigt til fra sidelinien på disse hygge turer, og det må være på tide snart at tage med..

Ja for fanden..se nu at komme afsted..... :club:  kunne være hyggeligt at få hilst på  :D

Dog vil jeg gerne høre hvordan 'tempoet og niveau' er for dette.. Jeg har ikke tidligere arfaringer med at 'skrabe knæ' og da jeg kun har haft cyklen et år har jeg endnu ikke den største erfaring..

Har selv haft min fra September sidste år så jeg er selv nybegynder....og jeg kan godt følge med...og hvis ikke jeg kan...så er jeg bare bagtrop..for det er vigtigt
ikke at køre over egne evner.....igår var der klar forskel på de 5 som var med....men der blve ventet og Søren skrev også i invitationen at alle kunne være
med....så bare trop op...der vnetes også ved alle kryds så man er sikker på at alle er med og ikke ligger et eller andet sted i grøften...


Der bliver måske taget hensyn, men vil jo helst ikke være ham der konstant holder jer andre tilbage...  :whipped:

Der bliver ventet hvis du kører med nogen som har lidt mellem ørerne....så der er vist ikke flere undskyldninger for ikke at troppe op  :innocent: :mrgreen: CUSOON


Hilsen Per

PS ! Generelt vil jeg anbefale, at du tager DMC Bronzekursus og Mestersvinger kursus..det vil helt sikkert have indflydelse på din sikkerhed, køreglæde
       m.m....advarsel...mestersvinger kan være vanedannende.......!  :evil:
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

Mallen

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 90
  • 1000 % SVIN !
Sv: Tur fra Roskilde Havn 22 Juli kl. 19
« Svar #8 Dato: Juli 23, 2010, 11:53:16 am »
Nu har jeg længe set nysgerrigt til fra sidelinien på disse hygge turer, og det må være på tide snart at tage med..

Ja for fanden..se nu at komme afsted..... :club:  kunne være hyggeligt at få hilst på  :D

Dog vil jeg gerne høre hvordan 'tempoet og niveau' er for dette.. Jeg har ikke tidligere arfaringer med at 'skrabe knæ' og da jeg kun har haft cyklen et år har jeg endnu ikke den største erfaring..

Har selv haft min fra September sidste år så jeg er selv nybegynder....og jeg kan godt følge med...og hvis ikke jeg kan...så er jeg bare bagtrop..for det er vigtigt
ikke at køre over egne evner.....igår var der klar forskel på de 5 som var med....men der blve ventet og Søren skrev også i invitationen at alle kunne være
med....så bare trop op...der vnetes også ved alle kryds så man er sikker på at alle er med og ikke ligger et eller andet sted i grøften...


Der bliver måske taget hensyn, men vil jo helst ikke være ham der konstant holder jer andre tilbage...  :whipped:

Der bliver ventet hvis du kører med nogen som har lidt mellem ørerne....så der er vist ikke flere undskyldninger for ikke at troppe op  :innocent: :mrgreen: CUSOON


Hilsen Per

PS ! Generelt vil jeg anbefale, at du tager DMC Bronzekursus og Mestersvinger kursus..det vil helt sikkert have indflydelse på din sikkerhed, køreglæde
       m.m....advarsel...mestersvinger kan være vanedannende.......!  :evil:

Jamen. det var jo LIGE det jeg ville høre :o) !!! Sådan - Tak Per !!!

Jeg har selv planer om at tilmelde mig diverse køre og sving kurser, men har desværre ikke haft tiden endnu.. Må lige klemme sammen og få taget de kurser, for er overbevist om at det er EXTREMT lærerigt..

Jeg holder øje med næste tur og kommer med på en swinger ;o)
Nu: Suzuki GSXR750 K7, med en masse lir.

Tidl: Suzuki SV1000s K8

Per

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2260
  • ...det dejlige SVin....
Sv: Tur fra Roskilde Havn 22 Juli kl. 19
« Svar #9 Dato: Juli 23, 2010, 12:24:48 pm »
Jeg holder øje med næste tur og kommer med på en swinger ;o)

Selv tak  :D

Første onsdag i måneden (4 august) ligger jo ikke langt væk og så er det jo fast SVRIDER køredag fra Ikea i Tåstrup kl 18....så der kan
du allerede sætte x i kalenderen....hvis du vil møde mange SVin (de gode, de onde og de grusomme...muhahaha)   :lmao:
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

Mallen

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 90
  • 1000 % SVIN !
Sv: Tur fra Roskilde Havn 22 Juli kl. 19
« Svar #10 Dato: Juli 23, 2010, 03:05:25 pm »
Jeg holder øje med næste tur og kommer med på en swinger ;o)

Selv tak  :D

Første onsdag i måneden (4 august) ligger jo ikke langt væk og så er det jo fast SVRIDER køredag fra Ikea i Tåstrup kl 18....så der kan
du allerede sætte x i kalenderen....hvis du vil møde mange SVin (de gode, de onde og de grusomme...muhahaha)   :lmao:

Dvs. I starter ved Ikea kl 18 d. 4 Aug. Det er jo lige til at overskue når man bor I Tåstrup ..
Så kommer det sorte svin forbi ;)
Nu: Suzuki GSXR750 K7, med en masse lir.

Tidl: Suzuki SV1000s K8

Per

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2260
  • ...det dejlige SVin....
Sv: Tur fra Roskilde Havn 22 Juli kl. 19
« Svar #11 Dato: Juli 23, 2010, 03:12:07 pm »
Dvs. I starter ved Ikea kl 18 d. 4 Aug. Det er jo lige til at overskue når man bor I Tåstrup ..
Så kommer det sorte svin forbi ;)

yes sir...vær der evt 17:45 så kan man lige nå at hilse lidt ...CU  der plejer også at være et pitstop undervejs..husk at møde op med fuld tank  :wink:
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

sircajun

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1004
  • >>> Z-Bull <<<
Sv: Tur fra Roskilde Havn 22 Juli kl. 19
« Svar #12 Dato: Juli 23, 2010, 06:12:19 pm »
Ja selv tak for en hyggelig tur igår.

Det kan vi sagtens gentage, vi nåede jo kun til Munkholmbroen på 1½ time  :innocent:
I don't care if your world is ending today
Because I wasn't invited to it anyway
You said I tasted famous, so I drew you a heart
But now I'm not an artist I'm a fucking work of art!