Forfatter Emne: Præsentation af folk  (Læst 2366 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Trevize

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 441
  • bike: SV650SK6
Præsentation af folk
« Dato: September 16, 2006, 11:56:00 am »
Hej

Må vist præsenterer mig selv. Jeg er 36 og nyudannet mc'er. Jeg er ved at købe en ny SV650SK6. Kan næsten ikke vente på at få den leveret.  :D
"Brannigan's Law is like Brannigan's love, hard and fast."

Freddy

  • Kalenderpedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2109
    • Mit sted...
Præsentation af folk
« Svar #1 Dato: Oktober 01, 2006, 01:10:48 pm »
Hej

Må vist præsenterer mig selv. Jeg er 36 og nyudannet mc'er. Jeg er ved at købe en ny SV650SK6. Kan næsten ikke vente på at få den leveret.  :D
Og måske en lille smule Sci-Fi interesseret? Hvis jeg ikke tager meget fejl, er din avatar Zaphod Beeblebrox fra "Hitchhiker's Guide to the Galaxy", og (Golan) Trevize er en karakter fra Isaac Asimov's Foundation-trilogi (eller rettere, fra fortsættelserne "Foundations Edge" og "Foundation and Earth").
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...

Trevize

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 441
  • bike: SV650SK6
Præsentation af folk
« Svar #2 Dato: Oktober 04, 2006, 11:42:16 am »
Hej

Må vist præsenterer mig selv. Jeg er 36 og nyudannet mc'er. Jeg er ved at købe en ny SV650SK6. Kan næsten ikke vente på at få den leveret.  :D
Og måske en lille smule Sci-Fi interesseret? Hvis jeg ikke tager meget fejl, er din avatar Zaphod Beeblebrox fra "Hitchhiker's Guide to the Galaxy", og (Golan) Trevize er en karakter fra Isaac Asimov's Foundation-trilogi (eller rettere, fra fortsættelserne "Foundations Edge" og "Foundation and Earth").
Lige præcis :) Navnet Trevize er et jeg har brugt i mange år efterhånden. Specielt i gaming miljøet - men det er jeg dog ved at skære ned på. Og jeg kunne ikke rigtig vælge mit fornavn (Ole). Det var ligesom allerede brugt  :blink: Men jo jeg må erkende at jeg er Sci-Fi fan.  :mrgreen:
"Brannigan's Law is like Brannigan's love, hard and fast."