Forfatter Emne: Præsentation af folk  (Læst 2078 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

VildSVinet

  • Gæst
Præsentation af folk
« Dato: Juli 08, 2006, 02:39:35 am »
Hej gutter og gutinder

jeg er en ung fløs på 32 der netop har investeret i en sv 1000s i blå med fuldkåbe - mivv potter - hugger og lidt andet lir - jeg har ikke kørt i nogle år - men jeg startede på en honda cb 500 senere en suzuki rf 600r - men da jeg hørte forhandleren tænde det her SVin var jeg solgt og jeg har bestemt ikke fortrudt det er sgu en sjov maskine (lidt barsk ved gummiet på baghjulet men bestemt sjov)
Til daglig er jeg IT konsulent i en stor dansk virksomhed og fandt dette forum på en aftentjans - rigtigt herlige mennesker der er herinde. Jeg håber at i kan bruge et nyt medlem i "klubben"

Rasmus

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 301
Præsentation af folk
« Svar #1 Dato: Juli 08, 2006, 09:09:10 am »
Hej gutter og gutinder

jeg er en ung fløs på 32 der netop har investeret i en sv 1000s i blå med fuldkåbe - mivv potter - hugger og lidt andet lir - jeg har ikke kørt i nogle år - men jeg startede på en honda cb 500 senere en suzuki rf 600r - men da jeg hørte forhandleren tænde det her SVin var jeg solgt og jeg har bestemt ikke fortrudt det er sgu en sjov maskine (lidt barsk ved gummiet på baghjulet men bestemt sjov)
Til daglig er jeg IT konsulent i en stor dansk virksomhed og fandt dette forum på en aftentjans - rigtigt herlige mennesker der er herinde. Jeg håber at i kan bruge et nyt medlem i "klubben"

Velkommen til  :D  glad for høre du også er faldet for den ENORMT fede lyde i Mivv dåserne :twisted: Håber du lægger nogle billeder ud i galleriet så vi kan se din fede cykel...

Banditten

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2784
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
Præsentation af folk
« Svar #2 Dato: Juli 08, 2006, 02:58:55 pm »
Hej gutter og gutinder

jeg er en ung fløs på 32 der netop har investeret i en sv 1000s i blå med fuldkåbe - mivv potter - hugger og lidt andet lir - jeg har ikke kørt i nogle år - men jeg startede på en honda cb 500 senere en suzuki rf 600r - men da jeg hørte forhandleren tænde det her SVin var jeg solgt og jeg har bestemt ikke fortrudt det er sgu en sjov maskine (lidt barsk ved gummiet på baghjulet men bestemt sjov)
Til daglig er jeg IT konsulent i en stor dansk virksomhed og fandt dette forum på en aftentjans - rigtigt herlige mennesker der er herinde. Jeg håber at i kan bruge et nyt medlem i "klubben"

Velkommen til ... Fed farve, Fede rør, og det bedste valg af kværn ... ;-)
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com