Forfatter Emne: ENDNU EN MC STJÅLET!  (Læst 3892 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Sv: ENDNU EN MC STJÅLET!
« Svar #15 Dato: September 01, 2011, 11:52:39 am »

Ved du hvordan han er kommet afsted med den? Har han startet den eller havde han en varevogn med?

Hvordan var den aflåst? Det er interessant at høre om evt. låse har gjort en forskel eller ikke.

Den var låst med alm styrlås og så en af de der hyle/skrige skivebremselåse. Kan ikke huske om det er en ABUS eller hvad det var - den af dem der er godkendt - stor gul klods :(

Den er ikke blevet startet, da vi ville have hørt det - skæbnens ironi har været at hundedyret har været syg, så vi var oppe hele natten for at holde ham i live, så jeg vil tro der er lavet en klassiskker med en bil rundt om hjørnet og 2 mand på :(

Du har ikke nogen billeder af get-away?
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

GreenDevil

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 140
  • ZX-6 aka kællingen
Sv: ENDNU EN MC STJÅLET!
« Svar #16 Dato: September 01, 2011, 12:01:42 pm »
 Desværre ikke - har tilsyneladende sparet det forkerte sted da jeg lavede overvågningen - den har lige slået en bøvs i 6 min :(

Dont drive faster than your angels can fly - or outrun the devil!
Either one works.

Customløsninger af cykler sælges; speciale i tankbuler og ridser!
Pris: et komplet sæt læder incl. støvler og hjelm.

NielSV650

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3092
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
Sv: ENDNU EN MC STJÅLET!
« Svar #17 Dato: September 01, 2011, 12:08:06 pm »
Desværre ikke - har tilsyneladende sparet det forkerte sted da jeg lavede overvågningen - den har lige slået en bøvs i 6 min :(

Det er bare SÅ ærgeligt! Til gengæld ser han ud til at være ganske forsigtig med at pille overtrækket af, så enten VED han at der er alarm på, eller også forventer han det bare på sådan en fin cykel.

Mikkel, din gadget nørd! Afslør nu at du har installeret where's my iphone på den og lagt en tlf i bagagerummet på den  :brok:
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

GreenDevil

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 140
  • ZX-6 aka kællingen
Sv: ENDNU EN MC STJÅLET!
« Svar #18 Dato: September 01, 2011, 12:20:59 pm »

Mikkel, din gadget nørd! Afslør nu at du har installeret where's my iphone på den og lagt en tlf i bagagerummet på den  :brok:

Jeg er skuffet niller.. du burde vide at jeg ikke er hoppet på den der iPhone bølge.. men det kunne da godt være der lå en where's my droid app i bagagerummet (I wish  :cry:)
Dont drive faster than your angels can fly - or outrun the devil!
Either one works.

Customløsninger af cykler sælges; speciale i tankbuler og ridser!
Pris: et komplet sæt læder incl. støvler og hjelm.

kent

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1001
  • hold hovedet koldt og hjulne på vejen
Sv: ENDNU EN MC STJÅLET!
« Svar #19 Dato: September 02, 2011, 07:15:18 am »
dejligt at så mange gerne vil køre mc, men fandens at det altid skal være de andres mc :whipped:
man kan håbe det er en man kender i forvejen hos de lokale  :police:.
straffen for såkaldt brugstyveri er desværre urimlig lav og de burdes afleveres til afstrafning hængende fra mobilkran på rådhuspladsen til skræk og advarsel :club:
extraudstyr: TANKPAD m.m
nu med 3 x Skoda til regnvejr

Paparazzi

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 95
Sv: ENDNU EN MC STJÅLET!
« Svar #20 Dato: September 02, 2011, 11:08:57 pm »
Dumme svin.... Jeg holder øje...  :whipped: :club: :club: