Forfatter Emne: "Nøgen model" :o)  (Læst 15776 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
"Nøgen model" :o)
« Svar #15 Dato: Januar 05, 2006, 02:20:23 pm »
Det ser sgu godt ud Luske  :!:
Glæder mig til at se den live en dag  8)
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Bongers

  • Anders Matsort SV650S K2
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 556
  • Halvtids dum !!
"Nøgen model" :o)
« Svar #16 Dato: Januar 05, 2006, 02:33:25 pm »
Kan sku godt li den ligger på baren  :wink:  :wink:  :wink:  

Fed farve - troede ikke du havde lakeret forhviler mm. bliver det ikke for mørkt ?? (du kan godt høre jeg ikke har sendt mine til maleren  :cry:  :cry: )
Though I walk through the valley of the shadows of death, shall fear no evil, for I am the meanest motherfucker in the valley

Jesper Jensen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4480
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
"Nøgen model" :o)
« Svar #17 Dato: Januar 05, 2006, 02:45:55 pm »
Luske>Ser godt ud - overvejede samme projekt på min, men jeg kan sku ikke nå det inden at sæsonen starter (for meget skiferie - YIIIIIR :) :) )

Når nok ikke at gøre det på min SV'er inden at den skal videre til ny ejer - men nu må vi se..
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
"Nøgen model" :o)
« Svar #18 Dato: Januar 05, 2006, 03:19:20 pm »
Citat fra: B2
Det ser sgu godt ud Luske  :!:
Glæder mig til at se den live en dag  8)


Lur mig om den ikke finder til et runnin free træf til sommer.. den kan forhåbentlig snart huske vejen derned (efter at være kørt grueligt forkert sidste sæson, da vi skulle til jeres træf... Mogens og Jeg er ik de store stifindere..)

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
"Nøgen model" :o)
« Svar #19 Dato: Januar 05, 2006, 03:23:57 pm »
Citat fra: Bongers
Kan sku godt li den ligger på baren  :wink:  :wink:  :wink:  

Fed farve - troede ikke du havde lakeret forhviler mm. bliver det ikke for mørkt ?? (du kan godt høre jeg ikke har sendt mine til maleren  :cry:  :cry: )


Det er kun tilbagerykkere og hælplader der er blevet malede.. selve fodhvileren bliver holdt i blank alu.

Tror det blir godt..

jeg syntes det ser lidt mærkeligt ud på de nye modeller at det eneste der ikke er sort, er hælepladerne og alt fodhviler halløj

Så prøvede at få dem lakerede sorte..  :D

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
"Nøgen model" :o)
« Svar #20 Dato: Januar 05, 2006, 03:56:38 pm »
Citat fra: Luske
(efter at være kørt grueligt forkert sidste sæson, da vi skulle til jeres træf... Mogens og Jeg er ik de store stifindere..)

Hvorfor fortæller du mig ikke den slags når det står på Peet??? Nu er jeg jo blevet mild, og nænner ikke at mobbe dig mere...
Men jeg kommer på onsdag og tilser din Suzzie, hvis jeg er heldig kan jeg lokke min nye "Mutti" med.... Tager selv lunken øl med, dem er I jo ikke leveringsdygtige i
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
"Nøgen model" :o)
« Svar #21 Dato: Januar 05, 2006, 04:13:16 pm »
Citat fra: SVea
Citat fra: Luske
(efter at være kørt grueligt forkert sidste sæson, da vi skulle til jeres træf... Mogens og Jeg er ik de store stifindere..)

Hvorfor fortæller du mig ikke den slags når det står på Peet???


Der er en grund til at jeg blir kaldt Luske..  :wink:

kashhh

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 199
"Nøgen model" :o)
« Svar #22 Dato: Januar 06, 2006, 12:35:13 am »
Hey.. Den bar ser sgu bekendt ud!!  :D



Flot stel.. bare surt at man kan se svejsning..   :shock: :roll:
Er det dit arbejde Bongers?  :lol:
Jakob - SV650SY - Mods: full titanium Akrapovic exhaust, JMV Concept undertail, Pyramid seatcowl, MRA Racingscreen, R&G crashpads, Michelin Pilot Power

Bongers

  • Anders Matsort SV650S K2
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 556
  • Halvtids dum !!
"Nøgen model" :o)
« Svar #23 Dato: Januar 06, 2006, 08:18:49 am »
Citat fra: kashhh

Er det dit arbejde Bongers?  :lol:


Nej nej - tror bare det er et billigt stel  :wink:  :wink:
Though I walk through the valley of the shadows of death, shall fear no evil, for I am the meanest motherfucker in the valley

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
"Nøgen model" :o)
« Svar #24 Dato: Januar 06, 2006, 09:53:06 am »
Citat fra: kashhh
Hey.. Den bar ser sgu bekendt ud!!  :D


Flot stel.. bare surt at man kan se svejsning..   :shock: :roll:
Er det dit arbejde Bongers?  :lol:


Sådan skal det se ud  8)

Der findes jo cykler hvor man ikke lakerer det fine rå alustel fra fabrikken  :wink:  :wink:

Ja, baren er vel ikke helt ubekendt for dig... Det er da altid noget at du kan huske den  :D

Bongers

  • Anders Matsort SV650S K2
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 556
  • Halvtids dum !!
"Nøgen model" :o)
« Svar #25 Dato: Januar 06, 2006, 10:33:33 am »
Citat fra: Luske
Citat fra: kashhh
Hey.. Den bar ser sgu bekendt ud!!  :D


Flot stel.. bare surt at man kan se svejsning..   :shock: :roll:
Er det dit arbejde Bongers?  :lol:


Sådan skal det se ud  8)

Der findes jo cykler hvor man ikke lakerer det fine rå alustel fra fabrikken  :wink:  :wink:

Ja, baren er vel ikke helt ubekendt for dig... Det er da altid noget at du kan huske den  :D


Sidder ham Jan Petxxxx (et eller andet) stadig og grimer sig over i hjørnet – fordi han fik monstre tæv i bordfodbold ??
Though I walk through the valley of the shadows of death, shall fear no evil, for I am the meanest motherfucker in the valley

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
"Nøgen model" :o)
« Svar #26 Dato: Januar 06, 2006, 10:51:15 am »
Citat fra: Bongers

Sidder ham Jan Petxxxx (et eller andet) stadig og grimer sig over i hjørnet – fordi han fik monstre tæv i bordfodbold ??


hehe... ja det kan da godt ske . Det var sgu godt der kom nogen der ku tæve ham i bordfodbold. Vi andre har nemlig svært ved det   :cry:

kashhh

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 199
"Nøgen model" :o)
« Svar #27 Dato: Januar 06, 2006, 05:42:16 pm »
Citat fra: Luske
Citat fra: Bongers

Sidder ham Jan Petxxxx (et eller andet) stadig og grimer sig over i hjørnet – fordi han fik monstre tæv i bordfodbold ??


hehe... ja det kan da godt ske . Det var sgu godt der kom nogen der ku tæve ham i bordfodbold. Vi andre har nemlig svært ved det   :cry:


han skal bare sige til.. så kommer Bongers og mig og ruller ham rundt i igen  :wink:  :D
Jakob - SV650SY - Mods: full titanium Akrapovic exhaust, JMV Concept undertail, Pyramid seatcowl, MRA Racingscreen, R&G crashpads, Michelin Pilot Power

Bongers

  • Anders Matsort SV650S K2
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 556
  • Halvtids dum !!
"Nøgen model" :o)
« Svar #28 Dato: Januar 06, 2006, 05:58:42 pm »
Citat fra: kashhh
Citat fra: Luske
Citat fra: Bongers

Sidder ham Jan Petxxxx (et eller andet) stadig og grimer sig over i hjørnet – fordi han fik monstre tæv i bordfodbold ??


hehe... ja det kan da godt ske . Det var sgu godt der kom nogen der ku tæve ham i bordfodbold. Vi andre har nemlig svært ved det   :cry:


han skal bare sige til.. så kommer Bongers og mig og ruller ham rundt i igen  :wink:  :D


Næste gang spille vi sku ”stripbold” med ham :wink: så kan han få lov til at gå hjem i sine  underrør  :lol:  :lol:  

Bare jeg er på hold med crashhh - det var sku ham der var anføreren den aften :wink:  :wink:
Though I walk through the valley of the shadows of death, shall fear no evil, for I am the meanest motherfucker in the valley

Bongers

  • Anders Matsort SV650S K2
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 556
  • Halvtids dum !!
"Nøgen model" :o)
« Svar #29 Dato: Januar 16, 2006, 10:44:04 pm »
Var lige oppe og se til mine kåbedele – de er så også i originale Jannik´ stealthfarver  :twisted:  :twisted:

Hvis man er skrap, kan man se malerens briller i bøtten med opløsningsmidler  :shock:  :shock: og han virker som om har ikke tørre dem af inden han tager den på  :roll:

Citat fra: Olfert
OK Luske, du vinder  :shock:  :lol:  :lol:  :lol:


AMOK....  :oops:  :oops:  :oops:
Though I walk through the valley of the shadows of death, shall fear no evil, for I am the meanest motherfucker in the valley