Forfatter Emne: Halløj :-)  (Læst 12599 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Henrik306

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 579
Sv: Halløj :-)
« Svar #15 Dato: Maj 23, 2011, 09:59:14 pm »
Derudover arbejder jeg med paintball-events i Greve, og spiller selv paintball på 11. år.

Velkommen til...  :mrgreen:

Du var vel ikke på arbejde derude i onsdags???

Nej, det har ikke været mig...

KAN DU SÅ FÅ ARRANGERET EN SVRIDER-Runde derude i Greve !!!  :mrgreen:

Jamen, det kan jeg skam sagtens, har desværre bare erfaring med at folk har det hele i munden ;-)

Men kan folk afsætte et par timer en lørdag eller søndag i godt vejr - VÆK fra motorcyklen!  :wink: Så skulle vi nok kunne finde ud af noget til en god pris....

Kunne være fedt med et lille træf dernede, vi kan også tænde op i grillen osv hvis det er.... :-)
Mvh Henrik
Tidligere mørkeblå SV1000S K4 - 112 db v. Bulderdag 2011 :-)

VikingPowerSV

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 390
Sv: Halløj :-)
« Svar #16 Dato: Maj 23, 2011, 11:26:36 pm »
Velkommen til. :)

Okay... så det du siger, som andre forslår og lad mig lige repetere.


Ud og rulle på mc'en
derefter pløkke hinanden i paintball
fyrer op i noget grill, med løs-bøffers
og så hjem igen på mc'en

Jeg har understreget det vigtigste pointer.  :mrgreen: :mrgreen:

Den er jeg så meget med på. Har en god ven i kongelunden på amager, så ved hvor fedt det er.
Den sort/hvide Gris. 
       SV650s 99'

Henrik306

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 579
Sv: Halløj :-)
« Svar #17 Dato: Maj 24, 2011, 10:24:53 am »
Velkommen til. :)

Okay... så det du siger, som andre forslår og lad mig lige repetere.


Ud og rulle på mc'en
derefter pløkke hinanden i paintball
fyrer op i noget grill, med løs-bøffers
og så hjem igen på mc'en

Jeg har understreget det vigtigste pointer.  :mrgreen: :mrgreen:

Den er jeg så meget med på. Har en god ven i kongelunden på amager, så ved hvor fedt det er.

Jep! Det er cirka hovedtrækkene :-)

Jeg har aldrig været i Kongelunden, kun hørt om den, men vi har 35.000 m2., hvilket både er med bymiljø, store bakker, og områder med mange træer osv, og så har vi også en speedball-bane, som bl.a. bruges til træning af vores turneringshold :-)

Jeg ved ikke med mad, men hvis vi kan mønstre en god flok, så kan jeg nok få arrangeret at vi kan spille et par timer med en god sjat kugler for omkring 300 kr. pr mand.
Mvh Henrik
Tidligere mørkeblå SV1000S K4 - 112 db v. Bulderdag 2011 :-)

Big G

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2419
  • se mig, spasser.....
Sv: Halløj :-)
« Svar #18 Dato: Maj 24, 2011, 10:36:50 am »
velkommen til. En gang paintball inden sommerfesten er sikkert et hit  :mrgreen:
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

SValle

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 35
Sv: Halløj :-)
« Svar #19 Dato: Maj 24, 2011, 10:57:54 am »
Velkommen til!

Helen

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 146
Sv: Halløj :-)
« Svar #20 Dato: Maj 25, 2011, 10:57:51 am »
Velkommen til Danmarks hyggeligste forum :D også selvom du kalder mit gamle hjemland for mørkt  :club:

Fint valg af mc - den skal du nok blive super glad for :D

Ang. en SV-dag med mc-paintball-grill-mc lyder super :D Især er tanken om kunne kaste mig rundt i mine mc-bukser tiltalende, da jeg udemærket kan huske en tur til Kongelunden for år tilbage, da jeg fortabte mig i "krigen" og glemte at jeg ikke var Rambo. I kampens hede kastede jeg mig ned på knæ bag et træ for at tage sigte på en modstander, ramte en trærod og havde lamme-stjerne ondt i knæet i nogen tid efter  :innocent: men fuck det var sjovt  :lol:

You can´t buy happiness - but you can buy a bike - and thats pretty close :D


Gul SV650S Old School
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=35873&ipc=119964

Per

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2260
  • ...det dejlige SVin....
Sv: Halløj :-)
« Svar #21 Dato: Maj 25, 2011, 02:25:58 pm »
KAN DU SÅ FÅ ARRANGERET EN SVRIDER-Runde derude i Greve !!!  :mrgreen:

X 10 ... glæder mig allerede til at sætte mit aftryk på Søren - som er så kæk i andre tråde .... he he ....din bandit  :lmao: :wink:
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

Jesper Jensen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4480
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Sv: Halløj :-)
« Svar #22 Dato: Maj 25, 2011, 02:39:14 pm »
KAN DU SÅ FÅ ARRANGERET EN SVRIDER-Runde derude i Greve !!!  :mrgreen:

X 10 ... glæder mig allerede til at sætte mit aftryk på Søren - som er så kæk i andre tråde .... he he ....din bandit  :lmao: :wink:

Og jeg vil af samme årsag gerne være på modsatte hold af Jannik!
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

Per

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2260
  • ...det dejlige SVin....
Sv: Halløj :-)
« Svar #23 Dato: Maj 25, 2011, 02:43:32 pm »
KAN DU SÅ FÅ ARRANGERET EN SVRIDER-Runde derude i Greve !!!  :mrgreen:

X 10 ... glæder mig allerede til at sætte mit aftryk på Søren - som er så kæk i andre tråde .... he he ....din bandit  :lmao: :wink:

Og jeg vil af samme årsag gerne være på modsatte hold af Jannik!
Men chancen for at vi ydmyges er jo til stede...men fuck det...bare vi får det sjovt..  :lol: jeg er frisk på kugler krudt grill kød bacon og drenge gemt i voksne mænds kroppe....  :lmao:
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

Henrik306

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 579
Sv: Halløj :-)
« Svar #24 Dato: Maj 25, 2011, 04:15:20 pm »
Det lyder rigtig godt at der er stor opbakning til et paintball-event!  :respekt:

Men hvis det skal være i forbindelse med sommerfesten er der nok en der lige skal fortælle mig noget om tidspunkter osv., og tjekke op på hvem der er friske, evt. med en ny tråd om det?? (Den kan jeg godt lave hvis det er...)

Velkommen til Danmarks hyggeligste forum :D også selvom du kalder mit gamle hjemland for mørkt  :club:

Fint valg af mc - den skal du nok blive super glad for :D

Ang. en SV-dag med mc-paintball-grill-mc lyder super :D Især er tanken om kunne kaste mig rundt i mine mc-bukser tiltalende, da jeg udemærket kan huske en tur til Kongelunden for år tilbage, da jeg fortabte mig i "krigen" og glemte at jeg ikke var Rambo. I kampens hede kastede jeg mig ned på knæ bag et træ for at tage sigte på en modstander, ramte en trærod og havde lamme-stjerne ondt i knæet i nogen tid efter  :innocent: men fuck det var sjovt  :lol:


Tak for velkomsten, beklager kommentaren om fastlandet, det sjove er faktisk at det var lyst i Jylland da jeg forlod det og mørkt på hovedøen, da jeg var hjemme  :innocent:

Men man behøver ikke løbe rundt i mc-tøj, vi får selvfølgelig heldragter i flot camouflagedesign, og jeg anbefaler altid at man er så tæt på nøgen inden under - Nogen gange giver det pote, andre gange skulle man have holdt sin kæft  :shock:

Vi kan endda også få et bad dernede, der er dog kun ét fællesbad, og begrænsede mængder varmt vand, men det skal nu nok kunne fungere...

Men jeg skal egentlig bare have en til at fortælle mig hvad jeg skal sætte gang i, er der en "arrangør" herinde??
Mvh Henrik
Tidligere mørkeblå SV1000S K4 - 112 db v. Bulderdag 2011 :-)

Per

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2260
  • ...det dejlige SVin....
Sv: Halløj :-)
« Svar #25 Dato: Maj 25, 2011, 04:20:14 pm »
Men hvis det skal være i forbindelse med sommerfesten

For min skyld kan det sagtens arrangeres udenom sommerfesten.. behøver jo ikke vente til september med at få ram på Søren  :lmao: :innocent:....men nu er det ligesom ikke mig som står for denne sommerfest men derimod Sveetie (Lena), så hvis der skal arrangeres noget ifbm sommerfesten må Lena nok på banen ....


Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

Helen

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 146
Sv: Halløj :-)
« Svar #26 Dato: Maj 25, 2011, 05:41:24 pm »
@Henrik306

Jae, solen går jo op og ned begge steder af og til 8)

Ang. mc-dragten, så var det lidt en joke pga. ihukommelse om mit stakkels forslåede knæ som jeg ved min køredragt aldrig vil lade mig genopleve pga. sådan et lille fald  8) Der er vist noget om at jeg smed rundt med en CB500 og fik testet mine knæbeskyttere i min læderdragt første gang jeg var på køreteknisk anlæg sidste år, da jeg gik i gang med kortet  :innocent:
You can´t buy happiness - but you can buy a bike - and thats pretty close :D


Gul SV650S Old School
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=35873&ipc=119964

Benji

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 61
Sv: Halløj :-)
« Svar #27 Dato: Maj 30, 2011, 03:57:42 pm »
Hej Henrik,

Velkommen til og flot ged du har der - den ligner jo temmelig meget noget jeg selv har stående i skuret  :afro:

Jeg bor også på Øen - i Kastrup, og er altid (næsten) frisk på at rulle et tur, så du siger bare til  8)

nu TL1000R - tidligere SV1000S

Sveas glædespige fra Jylland

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 371
  • Kører Danmarks fineste lille fighter...
Sv: Halløj :-)
« Svar #28 Dato: Juni 02, 2011, 12:20:03 am »
Fra en paintball instruktør til en anden: Velkommen til   :D
Min samvittighed er ren, for jeg har aldrig brugt den..

SVeetie

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 201
  • Blondine på deltid.........
Sv: Halløj :-)
« Svar #29 Dato: Juni 02, 2011, 08:22:03 am »
Jamen Velkommen til til forummet med de skøreste påfund og sjoveste kommentarer........  :lmao:
Paintball event - det lyder sku da pisse genialt  :respekt:
Så gi mig et kald på 26165266 , så finder vi ud af om det skal være samtidig med sommerfesten............  :tie:
Vi ses derude.......
SVeetie
BOW
SV650SK3