Forfatter Emne: Spørgsmål og forslag til julefrokost (Denne tråd må spammes)  (Læst 33253 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Spørgsmål og forslag til julefrokost (Denne tråd må spammes)
« Dato: September 27, 2005, 09:09:29 am »
For at undgå spam af tilmelding til julefrokost tråden, laves her en tråd, der højest sandsyndligt kan blive fyldt med lir og tossede idéer.....

Så jeg ligger lige ud med første spørgsmål...
Hvad gør vi med drikkevare?? Tager vi selv med, eller skal der købes ind i stride strømme af øl, vin, sprut, sodavand i både almindelig og light udgave, snaps,kaffe, likør, saftevand, vand med og uden brus og hvad ved jeg snart ikke....
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Spørgsmål og forslag til julefrokost (Denne tråd må spammes)
« Svar #1 Dato: September 27, 2005, 09:26:56 am »
Så vil jeg være den første Spammer, siden jeg tilsyneladende er forhåndstilmeldt i den anden tråd  :wink:

Det ser ud som om Jesper Jensen er mand for at forsyne med snaps  :D
Ellers synes jeg vi skal se om ikke en, eller flere af deltagerene har mulighed for at skaffe billig humle, sprut og vand.  :?:

Når (ikke hvis :wink: ) vi løber tør for medbragt vædske, kan husets bar åbnes, og DEN drikker vi sgu ikke lige tør  :twisted:
Øl, vand og 2cl sprut koster som altid en lille rund ti'er i baren, og der burde være et passende udvalg af de forskellige sager til at tilfredsstille de fleste.
 :!: B.t.w. SVea du mener vel ikke light-øl og sprut-light  :?:  :shock:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Jesper Jensen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4480
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Spørgsmål og forslag til julefrokost (Denne tråd må spammes)
« Svar #2 Dato: September 27, 2005, 09:39:31 am »
Citat fra: B2


Det ser ud som om Jesper Jensen er mand for at forsyne med snaps  :D


Jeps, men, regner ikke med at hive 20 flasker med ;)

Den der "husets bar" - kan den ikke fungere som hele aftens bar?, og så evt. få nogle søde tøser (SVea - find veninder i lårkort) til at være bartendere..?? - så kan vi betale os fra det.. :)

Hvad med med..
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Spørgsmål og forslag til julefrokost (Denne tråd må spammes)
« Svar #3 Dato: September 27, 2005, 09:56:58 am »
Citat fra: Jesper Jensen
Den der "husets bar" - kan den ikke fungere som hele aftens bar?, og så evt. få nogle søde tøser (SVea - find veninder i lårkort) til at være bartendere..?? - så kan vi betale os fra det.. :)

Hvad med med..

Jo klart, jeg ser lige om jeg kan støve nogen veninder med lårkort op  :roll:  :roll:  :roll:  Jeg tror i vil have nemmere ved at tage en tur ind til Skelbækgade og finde nogle små veninder af den type selv - og betale jer fra det  :twisted:  :twisted:  :twisted:

Synes det lyder som en fin idé med at bruge klub baren.... Kunne man ikke lokke B1 til at stå bag baren????

Jeg synes slet ikke vi skal have noget light (synes faktisk slet ikke vi skal have noget der ikke indeholder alkohol...)
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Spørgsmål og forslag til julefrokost (Denne tråd må spammes)
« Svar #4 Dato: September 27, 2005, 10:23:07 am »
Citat fra: Jesper Jensen
Den der "husets bar" - kan den ikke fungere som hele aftens bar?, og så evt. få nogle søde tøser (SVea - find veninder i lårkort) til at være bartendere..?? - så kan vi betale os fra det.. :)

Baren kan sagtens forsyne hele festen, men evt. grænsehumle er jo lidt billigere, og måske er der nogen af jyderne der har lidt på lager  :wink:
Dit andet forslag har SVea ligesom svaret på, så det kommenterer jeg ikke  :P


Citat fra: SVea

Synes det lyder som en fin idé med at bruge klub baren.... Kunne man ikke lokke B1 til at stå bag baren????

Jeg synes slet ikke vi skal have noget light (synes faktisk slet ikke vi skal have noget der ikke indeholder alkohol...)


 :?: Hvordan ?@""#¤&! kan det være at du pludselig kan læse mine tanker  :shock:
B1 er faktisk beordret til tjeneste den aften (han var nu ikke svær at overtale :wink: ), så den er klaret  8)

Jeg skal sørge for at der KUN serveres light hvis det er blandet op med sprut  :twisted:    Ok ?
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Spørgsmål og forslag til julefrokost (Denne tråd må spammes)
« Svar #5 Dato: September 27, 2005, 10:37:31 am »
Citat fra: B2
:?: Hvordan ?@""#¤&! kan det være at du pludselig kan læse mine tanker  :shock:

Jeg skal sørge for at der KUN serveres light hvis det er blandet op med sprut  :twisted:    Ok ?

Måske er vi virkelig i familie, siden jeg kan læse dine tanker  :twisted:  :twisted:  :twisted:

Hvis jeg ville have noget som helst light, ville jeg nok have gjort opmærksom på det ved at kalde mig SVea light eller noget i den stil.... Du kan også bare sige, hvis du ikke vil have at vi kommer, i stedet for at true med at smadre sprutten med diabetes sodavand  :evil:  :evil:

Men hvad med snaps??? Skal den gode Jesper medbringe og hvor mange drikker overhoved det stads... (Jeg kan medbringe gratis hospitalssprit i stedet, det er det samme)
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Jesper Jensen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4480
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Spørgsmål og forslag til julefrokost (Denne tråd må spammes)
« Svar #6 Dato: September 27, 2005, 10:53:50 am »
Citat fra: SVea
hvor mange drikker overhoved det stads...


Drikker det ikke selv, men kan godt medbringe det..

Ellers kan jeg tage noget mad-halløj med..?

Alternativt nogle Fishermen/Gajol eller lignende til os der ikke kan tåle
snaps :) (Baileys til tøserne ;) )
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Spørgsmål og forslag til julefrokost (Denne tråd må spammes)
« Svar #7 Dato: September 27, 2005, 11:01:40 am »
Citat fra: SVea
 Jeg tror i vil have nemmere ved at tage en tur ind til Skelbækgade og finde nogle små veninder af den type selv - og betale jer fra det  :twisted:  :twisted:  :twisted:


Så skal jeg da vist have pudset mine Thai-kundskaber lidt af... :P
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Spørgsmål og forslag til julefrokost (Denne tråd må spammes)
« Svar #8 Dato: September 27, 2005, 11:18:56 am »
Citat fra: SVea

Måske er vi virkelig i familie, siden jeg kan læse dine tanker  :twisted:  :twisted:  :twisted:

Hvis jeg ville have noget som helst light, ville jeg nok have gjort opmærksom på det ved at kalde mig SVea light eller noget i den stil.... Du kan også bare sige, hvis du ikke vil have at vi kommer, i stedet for at true med at smadre sprutten med diabetes sodavand  :evil:  :evil:

Men hvad med snaps??? Skal den gode Jesper medbringe og hvor mange drikker overhoved det stads... (Jeg kan medbringe gratis hospitalssprit i stedet, det er det samme)
Nu skal jeg heldigvis være sammen med både B1 og de gamle i aften, så skal jeg sgu nok få opklaret om der er et familiemedlem de har "glemt" at fortælle os om (B3? :roll: )

Overindkøb af snaps, plejer at resultere i korte frokoster (taler af erfaring) så et par flasker, eller tre burde være rigeligt.
Hospitalssprit er vel "kun" 2½-3 gange stærkere end snaps, så gem det til senere på aftenen, når du skal hævne diverse drillerier her inde  :wink:

Citat fra: Jesper Jensen

Ellers kan jeg tage noget mad-halløj med..?

Alternativt nogle Fishermen/Gajol eller lignende til os der ikke kan tåle
snaps :) (Baileys til tøserne ;) )

Fischerman, Gajol og lignende er også et ret godt forslag, det plejer at sætte skub i sagerne  :twisted:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Spørgsmål og forslag til julefrokost (Denne tråd må spammes)
« Svar #9 Dato: September 27, 2005, 11:39:15 am »
Citat fra: B2
Fischerman, Gajol og lignende er også et ret godt forslag, det plejer at sætte skub i sagerne  :twisted:

I er da også så fancy og avancerede.... Det næste bliver vel fimsede drinks med paraplyer og stjernekastere....
Det bliver efterhånden for let at drikke jer ned
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Spørgsmål og forslag til julefrokost (Denne tråd må spammes)
« Svar #10 Dato: September 27, 2005, 12:03:45 pm »
B2 har foreslået at festen starter kl. 16... Er det for tidligt eller hvordan med det??? Jeg havde tænkt noget i stil af kl. 17-18 tiden...
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Spørgsmål og forslag til julefrokost (Denne tråd må spammes)
« Svar #11 Dato: September 27, 2005, 12:21:06 pm »
kl 16 tiden er ok der vil jo være lidt opvarmning, anretning, venten på de sidste, hilsen på først osv...
   

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Spørgsmål og forslag til julefrokost (Denne tråd må spammes)
« Svar #12 Dato: September 27, 2005, 01:17:25 pm »
fint med mig... :twisted:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Bongers

  • Gæst
Spørgsmål og forslag til julefrokost (Denne tråd må spammes)
« Svar #13 Dato: September 27, 2005, 02:32:24 pm »
Citat fra: B2

Synes det lyder som en fin idé med at bruge klub baren.... Kunne man ikke lokke B1 til at stå bag baren????


Høre jeg topløs servering (betjening)  :D  :D  :D

Bill

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1414
  • Nu med gixxer :D
Spørgsmål og forslag til julefrokost (Denne tråd må spammes)
« Svar #14 Dato: September 27, 2005, 02:52:13 pm »
Hvis der nu ikke skulle komme så mange jyder, så bor jeg et par timers kørsel inkl. lidt selvlads fra en meget velkendt tysk by også kaldet Burg. Jeg kunne jo nok lokkes til at runde denne lille by mod at vi laver et sammeskudsgilde. Og jeg får en bestillingsliste ver diverse drikkevarer :!:
Er kommet til at købe en GSX-R 750 K7 med lidt lir på... Shit happens :D