Forfatter Emne: Mestersvinger  (Læst 2579 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Smølfen

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1950
Mestersvinger
« Dato: Januar 19, 2006, 11:48:14 am »
I 2005 var vi en håndfuld afsted på Svingteknik på Ring Djursland. Generelt syntes folk det var rigtig sjovt, men at teori-undervisningen lod en del tilbage at ønske...

Hvad med en tur til Ring Knutstorp med http://www.mestersvinger.dk ? De har jo et rigtig godt ry. Det koster 1495, hvilket vist er billigere end sidste år.

Det kunne være sjovt at være nogle stykker afsted igen :)
Carsten Sørensen. CBR600RR (PC40).

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Re: Mestersvinger
« Svar #1 Dato: Januar 19, 2006, 12:00:36 pm »
Citat fra: n00bsmurf
I 2005 var vi en håndfuld afsted på Svingteknik på Ring Djursland. Generelt syntes folk det var rigtig sjovt, men at teori-undervisningen lod en del tilbage at ønske...

Hvad med en tur til Ring Knutstorp med http://www.mestersvinger.dk ? De har jo et rigtig godt ry. Det koster 1495, hvilket vist er billigere end sidste år.

Det kunne være sjovt at være nogle stykker afsted igen :)


Er det ikke anderstorp eller mantorp de plejer at afholde mestersvinger kursus på??   kan jo være det er derfor at det er billigere iår, måske fordi knutstorp er billigere i leje af banen.

Jeg kunne nok godt være interesseret... Knutstorp skal jeg jo lære at køre på i år med baneraceren... så det er da en god måde at lære sin gadecykel på, og samtidig lære banen godt at kende.   2 Fluer med et smæk ...  :D

for mit vedkommende sku det være tidligst på året som muligt

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Mestersvinger
« Svar #2 Dato: Januar 19, 2006, 12:01:49 pm »
:idea:  Må jeg i al stilfærdighed foreslå R4F Grøn klasse  :?:
Samme regler for forsikring, og så kan de mere øvede køre i de andre klasser  :D

Så tror jeg vi kunne blive RET mange SVin sådan en dag  :twisted:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Mestersvinger
« Svar #3 Dato: Januar 19, 2006, 12:12:04 pm »
Citat fra: B2
:idea:  Må jeg i al stilfærdighed foreslå R4F Grøn klasse  :?:
Samme regler for forsikring, og så kan de mere øvede køre i de andre klasser  :D

Så tror jeg vi kunne blive RET mange SVin sådan en dag  :twisted:


gælder forsikrings reglerne i grøn klasse ??  troede kun det var til "kurser" at de gjorde det..

eller er det kun TopDanmark der tillader det på R4F's  kurser ?

B2 , ved du om andre selskaber også har den politik men at det åbenbart kun er TopDanmark der reklamerer med at de gør  !?

Smølfen

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1950
Mestersvinger
« Svar #4 Dato: Januar 19, 2006, 12:13:30 pm »
Jeg har godt kigget på Racing4Fun, men jeg er ærlig talt lidt bange for instruktionen. Hvordan foregår grøn klasse?

Jeg ville gerne på et decideret kursus hvor der var noget teori og ikke bare ræsen rundt og gør som masterkøreren.
Carsten Sørensen. CBR600RR (PC40).

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Mestersvinger
« Svar #5 Dato: Januar 19, 2006, 12:37:30 pm »
Citat fra: n00bsmurf
Jeg har godt kigget på Racing4Fun, men jeg er ærlig talt lidt bange for instruktionen. Hvordan foregår grøn klasse?

Jeg ville gerne på et decideret kursus hvor der var noget teori og ikke bare ræsen rundt og gør som masterkøreren.

Grøn klasse foregår nøjagtig som Mestersvinger. D.v.s med Masterkører forrest om formiddagen, og se ellers eleverne foran om aftermiddagen.
Der bliver snakket linier og køreteknik i pauserne.

Jeg er ikke helt sikker på hvilke forsikrings selskaber der dækker Mestersvinge og grøn klasse :?
Men spørg dit/jeres eget og hør om deres poiltik. Bare vær sikker på at det er en RIGTIG MC kyndig i snakker med  :!:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Smølfen

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1950
Mestersvinger
« Svar #6 Dato: Januar 19, 2006, 12:44:32 pm »
O.k., så er jeg da egentlig frisk på at det bliver R4F i stedet ;) Det er også på "bulderdage" kan jeg se, Mestersvinger er ikke ... Jeg opretter en ny tråd
Carsten Sørensen. CBR600RR (PC40).