Forfatter Emne: vinter træf hos suså mc i weekenden  (Læst 8479 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

billie_joe

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 156
    • http://www.sjukkerne-mc.dk
vinter træf hos suså mc i weekenden
« Svar #30 Dato: Januar 17, 2006, 10:25:18 pm »
Citat fra: Benjii
:lol:  :lol:  :lol:  ja det er jo ikke uden grund du har fået navnet  :arrow: LUSKE  :twisted:  :twisted:  :twisted:


Luske-buks eller ? Nå

Hej Iben-pigen din gamle svingpjat

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
vinter træf hos suså mc i weekenden
« Svar #31 Dato: Januar 18, 2006, 09:45:10 am »
Citat fra: Benjii
:lol:  :lol:  :lol:  ja det er jo ikke uden grund du har fået navnet  :arrow: LUSKE  :twisted:  :twisted:  :twisted:


Nej Luske navnet er fordi jeg altid undgår at blive blive blandet ind i noget, og altid undgår at andre får mine skandaler og brænderter at opleve...  Men det er vidst ikke lige mit år i år   :D

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
vinter træf hos suså mc i weekenden
« Svar #32 Dato: Januar 18, 2006, 10:51:03 am »
Citat fra: Luske
Nej Luske navnet er fordi jeg altid undgår at blive blive blandet ind i noget, og altid undgår at andre får mine skandaler og brænderter at opleve...  Men det er vidst ikke lige mit år i år   :D

Det var da heller ikke dit år sidste år så... Jeg kan indtil flere røverhistorier om dig, og havde det ikke været fordi du også har en klemme på mig, så havde jeg sladret om det hele...  :twisted:  :twisted:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
vinter træf hos suså mc i weekenden
« Svar #33 Dato: Januar 19, 2006, 09:16:43 am »
Citat fra: SVea
Citat fra: Luske
Nej Luske navnet er fordi jeg altid undgår at blive blive blandet ind i noget, og altid undgår at andre får mine skandaler og brænderter at opleve...  Men det er vidst ikke lige mit år i år   :D

Det var da heller ikke dit år sidste år så... Jeg kan indtil flere røverhistorier om dig, og havde det ikke været fordi du også har en klemme på mig, så havde jeg sladret om det hele...  :twisted:  :twisted:
Hmm !  :idea:  Mon ikke "Bagerjomfruen" bør udskiftes med "MafiaSVea"  :?:
Der var jo også noget med at hun har en skummel aftale med Majse ang. de sjove billeder fra julefrokosten  :roll:

 :mrgreen:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?