Forfatter Emne: Mistet overblikket  (Læst 2073 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

LSJ

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 366
Mistet overblikket
« Dato: Marts 29, 2006, 12:46:46 pm »
Så skete der det som en sagde tidligere, jeg kan ikke huske (er det fordi jeg er ved at være gammel )
JEg regner med at tage turen fra Jylland imorgen, korer nok fra Viborg kl 11, og kører mod Vejle og derfra ca 1230. Forslag til videre opsamling ????
Evt ved tanken lige efter betalingsanlægget ved broen, og så videre inad.
Blå SV1000S med
Typhoon Ti potter, pipercross stage II filter, og powercomander III USB, Double bobble, fuldkåbe, hugger, ermax sædebund og miniblink.

Hvis røvhuller havde vinger, var min arbejdsplads en lufthavn

Bill

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1414
  • Nu med gixxer :D
Re: Mistet overblikket
« Svar #1 Dato: Marts 29, 2006, 12:55:53 pm »
Citat fra: LSJ
Så skete der det som en sagde tidligere, jeg kan ikke huske (er det fordi jeg er ved at være gammel )
JEg regner med at tage turen fra Jylland imorgen, korer nok fra Viborg kl 11, og kører mod Vejle og derfra ca 1230. Forslag til videre opsamling ????
Evt ved tanken lige efter betalingsanlægget ved broen, og så videre inad.


Jeg ved at på motorcykelgalleri.dk er der en der laver samme tur. Der står en hel masse derinde.
Er kommet til at købe en GSX-R 750 K7 med lidt lir på... Shit happens :D

LSJ

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 366
Mistet overblikket
« Svar #2 Dato: Marts 29, 2006, 01:01:25 pm »
Det ved jeg men det er MCTC der laver det, og dem har jeg kørt med en gang før, og det går liiiiiiige langsomt nok. Specielt med alle de opsamlinger, de tager en evighed om at pisse af og få drukket deres kaffe.
Desuden kunne det fede jo være hvis vi var så mange som muligt der buldrede afsted på V2 og ikke GS500!!!!!!!!!!
Blå SV1000S med
Typhoon Ti potter, pipercross stage II filter, og powercomander III USB, Double bobble, fuldkåbe, hugger, ermax sædebund og miniblink.

Hvis røvhuller havde vinger, var min arbejdsplads en lufthavn

Bill

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1414
  • Nu med gixxer :D
Mistet overblikket
« Svar #3 Dato: Marts 30, 2006, 09:13:01 am »
Citat fra: LSJ
Desuden kunne det fede jo være hvis vi var så mange som muligt der buldrede afsted på V2 og ikke GS500!!!!!!!!!!


Det kan jeg godt følge dig i.
Er kommet til at købe en GSX-R 750 K7 med lidt lir på... Shit happens :D

Troels T.

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 23
Mistet overblikket
« Svar #4 Dato: Marts 31, 2006, 12:42:18 am »
Damn!.. Den går ikke jeg har svinetravlt på jobbet :(  Kanon at være køkkenchef :(  Men go' tur.. Krydser fingre for godt vejr :D  :D  :D
Hellere et bilag end et lag bier.....