Forfatter Emne: SV Summer Meet 2006 (NO SPAM)  (Læst 110701 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

helle merete

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 515
Re: SV Træf 2006
« Svar #45 Dato: Maj 11, 2006, 09:34:06 pm »
yeah baby yeah.
Jeg glæder mig for vildt til at feste med jer alle.
KH Helle Merete
SV650SK3

Banditten

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2784
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
Re: SV Træf 2006
« Svar #46 Dato: Maj 11, 2006, 11:54:00 pm »
Jeg dukker op ....  8) Siger aldrig nej til en go fest.
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com

Ole

  • Formanden
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2090
Re: SV Træf 2006
« Svar #47 Dato: Maj 12, 2006, 11:54:39 pm »
Hej,

Jeg har samlet alle trådene om træffet i denne ene.. Det vil være mægtig fedt, hvis nogen har lyst til at hjælpe til både før og efter træffet.. Der vil unægteligt blive noget oprydning, men er vi blot en mellemstor flok til at klare det, kan vi nok få det klubhus til at skinne igen..

Jeg finder lige på noget med tilmeding..
Ole
Formand for Danmarks hyggeligste motorcykelklub :)

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Re: SV Træf 2006
« Svar #48 Dato: Maj 13, 2006, 10:30:12 am »
Hej,
Det vil være mægtig fedt, hvis nogen har lyst til at hjælpe til både før og efter træffet.. Der vil unægteligt blive noget oprydning, men er vi blot en mellemstor flok til at klare det, kan vi nok få det klubhus til at skinne igen..
M.h.t. klargøringen tror jeg at det er smart at der nedsættes et "festudvalg" med Benjii i spidsen.
Jeg skal gerne kikke på et svin der roterer mens jeg bevarer det kølige overblik v.h.a Guldtuborg  :wink:

M.h.t oprydningen tror jeg ikke du skal være nervøs  8)

Hvis det går bare halvt så godt som til julefrokosten, hvor rigtigt mange gjorde en kanon indsats dagen der på.
Især en stor tak til lærlingen (Nick) for rengøring af dækslet uden for  :twisted: :wink:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Martin

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 12
Re: SV Træf 2006
« Svar #49 Dato: Maj 14, 2006, 03:19:11 pm »
Hey..

Nu er jeg ikke så tit inde og kigge på forummet (desvære) det ser ud til at i laver nogle seriøse ting og hygger jer..
Jeg vil sq da lige høre hva om det bliver til noget og om man er velkommen til denne herrens begivenhed ?

Mvh Martin
Sv650sk5 km 8997 i år, Micron oplagt titanium, små blinker bag og for..

Banditten

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2784
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
Re: SV Træf 2006
« Svar #50 Dato: Maj 14, 2006, 03:52:11 pm »
Hey..

Nu er jeg ikke så tit inde og kigge på forummet (desvære) det ser ud til at i laver nogle seriøse ting og hygger jer..
Jeg vil sq da lige høre hva om det bliver til noget og om man er velkommen til denne herrens begivenhed ?

Mvh Martin

Selvfølgelig er du velkommen  :wink:

En dag eller to før begynder optræksmøderne at komme på board'et ... hold udkig  :)
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Re: SV Træf 2006
« Svar #51 Dato: Maj 14, 2006, 03:52:42 pm »
Hey..

Nu er jeg ikke så tit inde og kigge på forummet (desvære) det ser ud til at i laver nogle seriøse ting og hygger jer..
Jeg vil sq da lige høre hva om det bliver til noget og om man er velkommen til denne herrens begivenhed ?
Det bliver skam til noget  :D

Datoen er Lørdag d.26/8
Stedet er Morgenhaar(d)'s klubhus i Glostrup
Og alle SVRiders er velkomne.

Men kik forbi i ny og næ, der skal nok komme mere  8)
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Benjii

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 264
Re: SV Træf 2006
« Svar #52 Dato: Maj 14, 2006, 05:15:52 pm »
Hej alle sammen.

Hvad med at lave en "slange" af sv´ere fra Ålborg (Ole) med opsamlingspunkter placeret på vejen til Glostrup. Så man "springer" på hvor det nu passer mht til egen bopæl også følges til festen. Det kunne da være for cool.  :D
MASTURBATING IS NOT A CRIME!!!

Den røde Baron

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 390
Re: Det store SVinetræf 2006
« Svar #53 Dato: Maj 16, 2006, 05:00:56 pm »
Ved det faktisk ikke. I så fald har min farbror ikke sådan en. Desuden er det jo også langt at fragte grillen. Tror umiddelbart bare at det kræver et stativ hvorpå svinet kan dreje rundt.

Om det skulle være noget med sådan et Svin til SVine festen, kan jeg da godt se om det er til at drive sådan en SVinegrill op et sted i det nordsjællandske... :wink:

Og hvad med en liste over dem der evt. vil hjælpe til med at få det hele op at stå??
SV1000SK4

Bill

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1414
  • Nu med gixxer :D
Re: Det store SVinetræf 2006
« Svar #54 Dato: Maj 16, 2006, 05:04:04 pm »
Ved det faktisk ikke. I så fald har min farbror ikke sådan en. Desuden er det jo også langt at fragte grillen. Tror umiddelbart bare at det kræver et stativ hvorpå svinet kan dreje rundt.

Om det skulle være noget med sådan et Svin til SVine festen, kan jeg da godt se om det er til at drive sådan en SVinegrill op et sted i det nordsjællandske... :wink:

Og hvad med en liste over dem der evt. vil hjælpe til med at få det hele op at stå??

Jeg havde ikke regnet med at det skulle kommer over min mund, men du siger noget fornuftig dér, Baron  :shock:  :lol:
Er kommet til at købe en GSX-R 750 K7 med lidt lir på... Shit happens :D

Den røde Baron

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 390
Re: Det store SVinetræf 2006
« Svar #55 Dato: Maj 16, 2006, 05:15:11 pm »
Ved det faktisk ikke. I så fald har min farbror ikke sådan en. Desuden er det jo også langt at fragte grillen. Tror umiddelbart bare at det kræver et stativ hvorpå svinet kan dreje rundt.

Om det skulle være noget med sådan et Svin til SVine festen, kan jeg da godt se om det er til at drive sådan en SVinegrill op et sted i det nordsjællandske... :wink:

Og hvad med en liste over dem der evt. vil hjælpe til med at få det hele op at stå??

Det måtte jo ske før eller siden Svend-Erik, jeg er jo ved at være en voksen mand så det er vel på tide jeg tager mig sammen :wink:

Jeg havde ikke regnet med at det skulle kommer over min mund, men du siger noget fornuftig dér, Baron  :shock:  :lol:
SV1000SK4

Banditten

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2784
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
Re: Kommer du til SVinetræf 2006?
« Svar #56 Dato: Maj 16, 2006, 05:59:10 pm »
Go pointe ... lad os få et overblik  :wink:

Jeg kommer  8)
« Senest Redigeret: Maj 16, 2006, 06:01:38 pm af Banditten »
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com

Banditten

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2784
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
Re: Det store SVinetræf 2006
« Svar #57 Dato: Maj 16, 2006, 06:01:11 pm »
Ved det faktisk ikke. I så fald har min farbror ikke sådan en. Desuden er det jo også langt at fragte grillen. Tror umiddelbart bare at det kræver et stativ hvorpå svinet kan dreje rundt.

Om det skulle være noget med sådan et Svin til SVine festen, kan jeg da godt se om det er til at drive sådan en SVinegrill op et sted i det nordsjællandske... :wink:

Og hvad med en liste over dem der evt. vil hjælpe til med at få det hele op at stå??

Freddy har en liste her ...... ----> http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=2921.0
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com

Olfert

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3064
Re: Kommer du til SVinetræf 2006?
« Svar #58 Dato: Maj 16, 2006, 06:25:38 pm »
Jeg kommer også, og Heidi, hun fik åbenbart ikke nok til julefrokosten..........ligesom mig ZZZZZZZZZZ
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Re: Kommer du til SVinetræf 2006?
« Svar #59 Dato: Maj 16, 2006, 07:14:26 pm »
B2 & Chris kommer også  8)
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?