Forfatter Emne: SV Summer Meet 2006 (NO SPAM)  (Læst 110916 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Benjii

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 264
Re: SV Træf 2006
« Svar #195 Dato: Juli 26, 2006, 02:24:35 pm »
Da der alene på tilmeldnings listen her på forummet kan tællles over 40 tilmeldte og jeg ved der kommer en del fra min klub ( de skal jo bla. stå i baren) og jeg har hørt om en del som har planlagt at kigge forbi festen så vil det nok være nemmere og have maden + tilbehør og bestik og service et sted også have nogen til at servere og modtage penge.

Lav en fast pris for maden og evt overskud kan jo bruges på en fælles julefrokost.

( så der ikke er nogen som kommer til at have nogle penge ude når festen er slut)

så må folk selv finde siddepladser når de skal/vil spise.


Tænker også det måske kunne være en ide og indkøbe nogle pølser som der kunne blive grillet, hvis der ikke skulle være nok gris.

Men det er bare min mening og erfaring fra tidligere fester.
MASTURBATING IS NOT A CRIME!!!

Bill

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1414
  • Nu med gixxer :D
Sv: Re: SV Træf 2006
« Svar #196 Dato: Juli 27, 2006, 09:37:35 am »

Tænker også det måske kunne være en ide og indkøbe nogle pølser som der kunne blive grillet, hvis der ikke skulle være nok gris.

Men det er bare min mening og erfaring fra tidligere fester.


Jeg tvivler stærkt på at vi kommer til at mangle svin i så fald for jeg bare fat i en der noget større hvis du ikke tror der er nok.

Mht. penge skal jeg nok finde ud af hvad svinet koster og en gang tallerkner og bestik og så smide en tråd herinde med en kontonr., så folk bare kan overføre.

Skal jeg bare stå for alt indkøb?? Vil det være det nemmeste?? Altså svin, kartoffelsalat, salat, aguark tomat, majs, flûte, dressing, paptallerkner, bestik, plastkrus, dug, servietter, snapsglas, bbq sauce mere?
Er kommet til at købe en GSX-R 750 K7 med lidt lir på... Shit happens :D

Olfert

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3064
Sv: SV Træf 2006
« Svar #197 Dato: Juli 27, 2006, 10:42:55 am »
Pølser er altid en god ting, og jeg hjælper gerne til i køkkenet og ved grillen  :D (Du skal ikke drikke alene Bill)
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta

Bill

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1414
  • Nu med gixxer :D
Sv: SV Træf 2006
« Svar #198 Dato: Juli 27, 2006, 10:52:34 am »
Pølser er altid en god ting, og jeg hjælper gerne til i køkkenet og ved grillen  :D (Du skal ikke drikke alene Bill)

Tak Olfert. Det sætter jeg pris på. Jamen så skriver jeg da bare lidt pølser på indkøbssedlen også
Er kommet til at købe en GSX-R 750 K7 med lidt lir på... Shit happens :D

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Sv: Re: SV Træf 2006
« Svar #199 Dato: Juli 27, 2006, 10:59:54 am »

Skal jeg bare stå for alt indkøb?? Vil det være det nemmeste?? Altså svin, kartoffelsalat, salat, aguark tomat, majs, flûte, dressing, paptallerkner, bestik, plastkrus, dug, servietter, snapsglas, bbq sauce mere?

Så mange ting kan du da hverken huske eller bære alene lille Bill  :wink: Vi har nogle "rigtig flotte" snapseagtige plastikglas på mit arbejde, så det behøver vi ikke bruge penge på... Men måske har Morgenhår(d) allerede...
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Bill

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1414
  • Nu med gixxer :D
Sv: Re: SV Træf 2006
« Svar #200 Dato: Juli 27, 2006, 11:01:43 am »

Skal jeg bare stå for alt indkøb?? Vil det være det nemmeste?? Altså svin, kartoffelsalat, salat, aguark tomat, majs, flûte, dressing, paptallerkner, bestik, plastkrus, dug, servietter, snapsglas, bbq sauce mere?

Så mange ting kan du da hverken huske eller bære alene lille Bill  :wink: Vi har nogle "rigtig flotte" snapseagtige plastikglas på mit arbejde, så det behøver vi ikke bruge penge på... Men måske har Morgenhår(d) allerede...

Hvorfor tror du jeg har lavet en liste :wink: Hva snakker du om?? Jeg har da nogle bredde skuldre, de kan bære en del :lol:

Jeg tænkte bare at det ville være nemmest, hvis der var en der stod for alt indkøb, så vi ikke var flere der sku ha penge op af lommen og samle ind igen.
Er kommet til at købe en GSX-R 750 K7 med lidt lir på... Shit happens :D

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Sv: Re: SV Træf 2006
« Svar #201 Dato: Juli 27, 2006, 11:12:07 am »

Jeg tænkte bare at det ville være nemmest, hvis der var en der stod for alt indkøb, så vi ikke var flere der sku ha penge op af lommen og samle ind igen.

Det er lige netop en kæreste, med sådan en holdning jeg altid har ønsket mig lille Bill  :kiss: Men det er sgu cool nok at du gider, så hatten af for dig, hvis du har tid, lyst og overskud til det  :wink:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Bill

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1414
  • Nu med gixxer :D
Sv: Re: SV Træf 2006
« Svar #202 Dato: Juli 27, 2006, 11:14:22 am »

Jeg tænkte bare at det ville være nemmest, hvis der var en der stod for alt indkøb, så vi ikke var flere der sku ha penge op af lommen og samle ind igen.

Det er lige netop en kæreste, med sådan en holdning jeg altid har ønsket mig lille Bill  :kiss: Men det er sgu cool nok at du gider, så hatten af for dig, hvis du har tid, lyst og overskud til det  :wink:

Du siger bare til?? søde Svea :wink: Har vi piller nok?? :lol: Jamen hvad jeg ikke har tager jeg mig :wink: Sjovt nok skifter min konto hver gang jeg hæver, så det er ingen problem :lol:  :?

Ku bare godt tænke mig en sidste tilmeldingsdato, så!! Så jeg ved det endelig antal personer...
Er kommet til at købe en GSX-R 750 K7 med lidt lir på... Shit happens :D

Bageren

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 400
  • Gul SV650S 2002
Re: Sv: Re: SV Træf 2006
« Svar #203 Dato: Juli 27, 2006, 11:15:15 am »
Det er lige netop en kæreste, med sådan en holdning jeg altid har ønsket mig lille Bill  :kiss: Men det er sgu cool nok at du gider, så hatten af for dig, hvis du har tid, lyst og overskud til det  :wink:

Bill, er du sikker på at du har tid, lyst og overskud til at blive SVea's kæreste? :lol:
Kasper Hartwich aka Bageren
SV650S '02 Gul

Anders

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 391
    • http://www.nif-trading.dk
Re: Sv: Re: SV Træf 2006
« Svar #204 Dato: Juli 27, 2006, 12:28:42 pm »
Jeg tænkte bare at det ville være nemmest, hvis der var en der stod for alt indkøb
Det er lige netop en kæreste, med sådan en holdning jeg altid har ønsket mig lille Bill
Du siger bare til?? søde Svea
Ku bare godt tænke mig en sidste tilmeldingsdato, så!!

 :lmao:
YAMAHA FZS 600 Fazer

Bill

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1414
  • Nu med gixxer :D
Sv: Re: Sv: Re: SV Træf 2006
« Svar #205 Dato: Juli 27, 2006, 01:45:17 pm »
Det er lige netop en kæreste, med sådan en holdning jeg altid har ønsket mig lille Bill  :kiss: Men det er sgu cool nok at du gider, så hatten af for dig, hvis du har tid, lyst og overskud til det  :wink:

Bill, er du sikker på at du har tid, lyst og overskud til at blive SVea's kæreste? :lol:

Det er det jeg siger:

Har vi piller nok?? :lol:
Er kommet til at købe en GSX-R 750 K7 med lidt lir på... Shit happens :D

Bill

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1414
  • Nu med gixxer :D
Sv: Kommer du til SVinetræf 2006?
« Svar #206 Dato: Juli 27, 2006, 01:47:58 pm »
Er det sådan så vi kan sige at sidste dag for tilmelding bliver d. 13. august 2006???

Så har jeg lige et par dage til handle i og få skrabet penge ind i.
Er kommet til at købe en GSX-R 750 K7 med lidt lir på... Shit happens :D

Olfert

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3064
Sv: Kommer du til SVinetræf 2006?
« Svar #207 Dato: Juli 27, 2006, 10:47:33 pm »
Lyder meget fornuftigt....
Så er det bare at komme ud af busken folk  :D :D
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta

Benjii

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 264
Re: SV Træf 2006
« Svar #208 Dato: Juli 28, 2006, 12:18:55 pm »
Hey Bill - din store og stærke dreng  :oops: du behøver ikk at tænke på Plastik krus/ glas eller små glas til de hurtige  :wink: dem skal vi nok sørge for i klubben.

Du skal bare tænke på maden og det der skal bruges der til.
MASTURBATING IS NOT A CRIME!!!

Bill

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1414
  • Nu med gixxer :D
Sv: Re: SV Træf 2006
« Svar #209 Dato: Juli 28, 2006, 01:15:02 pm »
Hey Bill - din store og stærke dreng  :oops: du behøver ikk at tænke på Plastik krus/ glas eller små glas til de hurtige  :wink: dem skal vi nok sørge for i klubben.

Du skal bare tænke på maden og det der skal bruges der til.

Det er så i orden. Jeg tænker kun på alt det andet. :wink:
Er kommet til at købe en GSX-R 750 K7 med lidt lir på... Shit happens :D