Forfatter Emne: SV Summer Meet 2006 (NO SPAM)  (Læst 110920 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Sv: Kommer du til SVinetræf 2006?
« Svar #210 Dato: Juli 28, 2006, 06:46:09 pm »
Er det sådan så vi kan sige at sidste dag for tilmelding bliver d. 13. august 2006???
Lyder meget fornuftigt....
Så er det bare at komme ud af busken folk  :D :D

Ja det er yderst klogt det i begge kommer med. Så må vi vel satse på, at dem der indbetaler til Bill er dem der dukker op.
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Sv: SV Træf 2006
« Svar #211 Dato: Juli 28, 2006, 07:42:34 pm »
ER vi så både sv-folk - morgenhår(d) folk og andre til spisning eller hvad.... ?????

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Sv: SV Træf 2006
« Svar #212 Dato: Juli 28, 2006, 08:15:20 pm »
ER vi så både sv-folk - morgenhår(d) folk og andre til spisning eller hvad.... ?????

Vist ikke kun SV folk, jeg pønser også på at være med uden en SV´er... Morgenhår(d) er jo søde at hjælpe os. Giver det mon problemer  :undecided: :undecided:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Sv: SV Træf 2006
« Svar #213 Dato: Juli 28, 2006, 08:24:40 pm »
ER vi så både sv-folk - morgenhår(d) folk og andre til spisning eller hvad.... ?????

Vist ikke kun SV folk, jeg pønser også på at være med uden en SV´er... Morgenhår(d) er jo søde at hjælpe os. Giver det mon problemer  :undecided: :undecided:


Det giver jo nok ikke problemmer, men hvormange skal stå i baren.... Jeg mener det er jo en sv fest... og jeg synes da det ville være forkert hvis der kommer nogle udefra ud over SV folk og Morgenhår(d) - Ikke at det kun skal være os... eller jo det synes jeg faktisk,  for hvis vi ville holde træf med alle mulige andre, så kan vi bare tage til de forskellige træf.. jeg synes det kun skal være sv folk og så dem som skal stå i baren, selvfølgelig afhængig af hvor mange de så er....... Lidt ligesom hos B2 til julefrokost... Det var ok...

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Sv: SV Træf 2006
« Svar #214 Dato: Juli 28, 2006, 08:35:53 pm »
Ikke at det kun skal være os... eller jo det synes jeg faktisk,  for hvis vi ville holde træf med alle mulige andre, så kan vi bare tage til de forskellige træf.. jeg synes det kun skal være sv folk og så dem som skal stå i baren, selvfølgelig afhængig af hvor mange de så er....... Lidt ligesom hos B2 til julefrokost... Det var ok...

Blander mig lidt udenom her, nogle der har en mening må komme på banen. Jeg er nærmest næsten ligeglad med hvor mange og hvem der kommer, glæder mig bare til at se og hygge med jer og danse på bordene  :wink:

Vil prøve på en eller anden måde, at skrive lidt mere detaljer i denne tråd på første side
« Senest Redigeret: Juli 28, 2006, 08:38:49 pm af SVea »
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Benjii

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 264
Re: SV Træf 2006
« Svar #215 Dato: Juli 28, 2006, 08:41:53 pm »
måske har jeg misforstået noget.  :?..... men hvis det har været planen og holde en lukket fest burde man nok fra startet have udmeldt dette!!
Jeg har haft forståelsen af at lokalerne blev lånt til at holde et træf - med selvfølgelig primært SV folk!!  ( og når jeg læser træf, forstår jeg at det er et åbent arrangement uden nogen former for " entre billetter"
Derfor er der andre som har lyst til at kigge forbi så er de velkommen.... i min verden!
Selvfølgelig er dette SV "træf" ikke blevet annonceret ud til alle klubber og bikere men kun mund til mund til dem jeg kender som jeg mener kunne "gavne" dette arrangement i form af godt humør og mc´ere.

Dette skal ikke ses som et surt indlæg men mere som et forståelses spørgsmål som der skal være på plads.

jeg kan fortælle at der fra klubben umiddelbart kommer 4 som har lovet og stå i baren og udover det kender jeg til nogle falke og linjen mc som kunne finde på at kigge forbi + 4-5 andre personer( nogle af disse folk har selvfølgelig SV´er men de skriver eller læser ikke herinde.)
MASTURBATING IS NOT A CRIME!!!

Benjii

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 264
Re: SV Træf 2006
« Svar #216 Dato: Juli 28, 2006, 08:43:47 pm »
 :afro: HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY jeg glæder mig også  :lol: :lol: :lol: og det gør dem som kommer og står i baren også... vi har mange sjove ideer til en festlig aften  :wink: :innocent: :angel:
MASTURBATING IS NOT A CRIME!!!

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Sv: Re: SV Træf 2006
« Svar #217 Dato: Juli 28, 2006, 08:49:14 pm »

jeg kan fortælle at der fra klubben umiddelbart kommer 4 som har lovet og stå i baren og udover det kender jeg til nogle falke og linjen mc som kunne finde på at kigge forbi + 4-5 andre personer( nogle af disse folk har selvfølgelig SV´er men de skriver eller læser ikke herinde.)

Mutti, vi har faktisk hele 2 Falke herinde og en hel del Linie folk. Vi skal bare lige have stukket dem en staveplade og få dem til at skrive  :lol: :P
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Sv: SV Træf 2006
« Svar #218 Dato: Juli 28, 2006, 08:55:38 pm »
Mit er heller ikke et surt indlæg... Men dengang jeg startede tråden op som mærkeligt nok ikke dukker frem når man trykker på linket, skrev jeg faktisk  SV sommerfest... Eller rettere sagt om vi skulle fører Festen " fensmark SVtræf "  videre i år... Og det var kun SV forumfolk der var med der.... Og dengang holdte moolex og jeg det... Ved godt at vi er blevet mange flere i år og derfor lagde jeg ud af vi skulle have fundet et sted, og der har jeg forstået at I ville låne jeres lokaler ud, ikke at det så skulle være åbent....  Og hvis jeg ville have været til træf så er der masser af steder jeg kunne have taget hen... Jeg er ikke til træf... og føler nu at det er dette nu blevet.. og det er da også ok...  og jeg kommer også bare frem med min mening.. ikke et surt indlæg  :P

Men jeg har faktisk tidligere skrevet hvad det var jeg mente med Fensmark Træf... også fra starten hvor jeg også lagde datoer ud..... 
Der vil helt klart dukke  flere end beregnet op som du selv skriver... Fra mund til mund.... :o) Så det vil blive stort... og så synes jeg ikke længere at det er en SV fest...

Folk betaler til Bill for mad... Hvordan vil I skelne hvem der har betalt og ikke betalt... ?????


SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Sv: SV Træf 2006
« Svar #219 Dato: Juli 28, 2006, 09:06:42 pm »
Men dengang jeg startede tråden op som mærkeligt nok ikke dukker frem når man trykker på linket, skrev jeg faktisk  SV sommerfest... Eller rettere sagt om vi skulle fører Festen " fensmark SVtræf "  videre i år... Og det var kun SV forumfolk der var med der.... Og dengang holdte moolex og jeg det... Ved godt at vi er blevet mange flere i år

Folk betaler til Bill for mad... Hvordan vil I skelne hvem der har betalt og ikke betalt... ?????

Ligesom Majse, så ser jeg også at vi skulle føre en fest tradition videre fra sidste år. Jeg så dog ikke ligefrem Fensmark turen som en fest, men nærmere som en hyggelig dag med tur og mad. Jeg havde i hvert fald håbet, at sommerfesten skulle være som julefrokosten med den helt vilde hygge og væren social. Og hvis folk ville slæbe deres strafvægt med, jamen så jo flere til hygge jo bedre. Går stærkt ud fra, at vi alle er voksne mennesker og kan stå inde for dem vi invitere  :undecided: :lol:

Dem der har betalt, er dem der spiser mad  :wink:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Sv: SV Træf 2006
« Svar #220 Dato: Juli 28, 2006, 09:20:40 pm »
P.s har lige lånt moolex computer.... Så det er mig MAJSE der skriver.....  :D :D

Moolex skal også lige holdes uden for min mening.... Det er bare mig der er mærkelig...  :D :D


:D :D :D Fensmark " festen " var jo lagt op til fest... Men de fleste ville hjem i egen seng og sove, og derfor blev der ikke drukket så mege :P... så fest blev til hyggeligt samvær, og det var julefrokosten bestemt også... Og det var også sådan noget jeg håbede ville gå igen i sommerfesten i år.... jeg skriver ikke mere om det, jeg har luftet min mening  og det er det....

Jeg synes bare at festen skal være for SV forum folk, der " kender " man alle meget lidt eller meget.... Og det synes jeg er fedt... Og det var jo ligesom lagt op til SV træf... i resten af tråden... og vil man til træf, så er der masser af dem......

 :whatever:
« Senest Redigeret: Juli 28, 2006, 09:22:41 pm af Moolex »
   

Benjii

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 264
Re: SV Træf 2006
« Svar #221 Dato: Juli 28, 2006, 09:35:21 pm »
 :D hvor er det skønt med nogle meninger  :lol:

Majse: jeg tror bestemt ikk du skal være "bange" for dette arrangement bliver ligesom andre træf - og jeg forventer og tror da bestemt også at det primært bliver folk herinde fra som kommer.. så det behøver vi umiidelbart ikke at snakke mere om det jeg syntes er langt mere interresant er følgende...

.. da der jo er tilmeldt over 40 til dette og jeg ikke umiddelbart ud af disse tilmeldte kan se hvem der tænker og spise med ( eller er det bare indforstået??) så må jeg da nok heller lige siger at vi i klubben IKKE har borde og stole til at over 40 mennesker kan sidde og spise samlet på en gang. :!: :!:

<hvordan kan man se hvem der har betalt?> tjo.. folk skriver vel deres navne ud for deres indbetalinger så kan Bill have denne oversigt med...
dem som så ikke har indbetalt må kunne betale ved kassen... ( heri kunne så også komme en mulighed for et overskud til en SV julefrokost senere på året.)

Man må jo gå ud fra at dem som har betalt kommer præcis til spise tid!   :innocent:

men alt denne snak giver virkelig en fornemmelse af at noget mere præcist planlægning skal se og komme igang.

- hvad tid skal dette arrangement starte??
- hvem kommer og hjælper med at gøre klar??
- hvem er der til oprydning og rengøring dagen efter??
- skal der være "lege" ?? ( B2  :lol:)

Noget specielt jeg skal overtale vores barformand/indkøber om at der er i baren til denne fest??

men nu vil jeg forsøge og tie stille  :tie: da det jo er jeres fest / "træf"  :wink:
MASTURBATING IS NOT A CRIME!!!

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Sv: SV Træf 2006
« Svar #222 Dato: Juli 28, 2006, 09:46:04 pm »
 Majse skriver igen ... Undskyld Christian at jeg lige bruger din profil... :D :D

Det er vores SV fest/træf... du er jo her også....ikk :D :D

Jeg ville bare lige lufte min mening, og den er nu luftet... ( du har ret, med hensyn til "frygten"..... om festen bliver ligesom andre træf.... ) jeg har været på mine træf!! ( og det er ikke noget for mig... blandt andet på toppen.. så jeg så måske lige nogle tilbage blik... Uhhhhhhhhhhh... :huh:

Festen skal nok blive god, og jeg kender jo alligevel en MEGET stor del af dem der kommer, så det går jo nok.... Jeg må bare drikke en masse, ( plejer jeg ikke ) :lol: så er jeg ikke så genert mere. :o)

Benjii, jeg er glad for alt det du lægger i dette arrangement, jeg havde jo valgt at trække mig i år da jeg og moolex stod for det sidste år.... og jeg synes du gør det godt... Også BILL... SUper knægt.....

Men ja der mangler altså noget planlægning 100 %  -der er ikke lang tid til.....

Vi kan godt slæbe 1 bord eller 2 med.... og 2 klapstole, flere har vi ikke..... ( eller Moolex tager dem med i bilen.. - Jeg tager motorcyklen ) :o)  og så synes jeg at 1 skal stå for en planlægning af en fællestur.... Finde en rute på kortet og så følger vi andre trop....  Og ender hos jer...!!!! ( hvem melder sig til planlægning af en fællestur )???

og du skal ikke forsøge og tie stille.......  :D :D
« Senest Redigeret: Juli 28, 2006, 09:49:23 pm af Moolex »
   

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Sv: Re: SV Træf 2006
« Svar #223 Dato: Juli 28, 2006, 09:50:41 pm »

men nu vil jeg forsøge og tie stille  :tie: da det jo er jeres fest / "træf"  :wink:

Mutti, du er jo sådan set også en af os, så det er da også din fest. Du skal være med og jeg vil gerne se præcis samme energi som du lagde for dagen torsdag aften i træskuret på Skagen  :twisted: :twisted:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Sv: SV Træf 2006
« Svar #224 Dato: Juli 28, 2006, 10:02:44 pm »
jeg har været på mine træf!! ( og det er ikke noget for mig... blandt andet på toppen.. så jeg så måske lige nogle tilbage blik... Uhhhhhhhhhhh... :huh:

Kan godt love dig, at vi ikke bliver 15.000 mennesker til vores fest  :wink: :wink:

Og du skal heller ikke prøve at drikke dig i hegnet alene Majse, det er vi mange, der gerne vil hjælpe og holde dig med selskab med  :lol: :lol:

Tror også jeg kan skaffe noget bord/stol halløj...  :undecided:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"