Forfatter Emne: www.svingteknik.dk  (Læst 32200 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Japri

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 106
www.svingteknik.dk
« Svar #15 Dato: Maj 11, 2005, 09:24:01 pm »
Jeg fandt lydpotte-producentens hjemmeside og bestilte et sådan kit. Der stod at den passede til næsten alle udstødninger udover deres egene, Wolf. Den er forholdsvis let at installere - kræver bare lidt muller at få rørene pillet fra hinanden (mine var brandt godt sammen) men det klarede Tim Alex i en  håndvending ;-)

Hvad angår støj kravene på Bronzekurset, så tager instruktørerne rimelig let på det. Der var ingen klager, da vi var afsted forrige weekend selvom der var flere såkaldte råbepotter, inklusiv dem på instruktørerne egne  motorcykler :lol: Så du kan roligt tage afsted uden at montere en db killer.
It's better to burn out than to fade away!

Ole

  • Formanden
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2090
www.svingteknik.dk
« Svar #16 Dato: Maj 12, 2005, 12:40:41 pm »
Så.. Nu er jeg meldt til også.. Det skal nok blive godt! :)
Ole
Formand for Danmarks hyggeligste motorcykelklub :)

Japri

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 106
www.svingteknik.dk
« Svar #17 Dato: Maj 12, 2005, 01:08:55 pm »
Fedt - jo flere fra forummet jo bedre  8)

Er der nogle af jer, der kender et godt vandrerhjem i nærheden, hvor man kan overnatte? Jeg regner nemlig med at tage derover dagen før.
It's better to burn out than to fade away!

Smølfen

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1950
www.svingteknik.dk
« Svar #18 Dato: Maj 12, 2005, 01:26:03 pm »
Det helt oplagte er vist næsten at tage på MC Touring Camp, det ligger få kilometer derfra. Hvis du er medlem af MCTC har du vist én gratis overnatning pr. år :)
Carsten Sørensen. CBR600RR (PC40).

Japri

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 106
www.svingteknik.dk
« Svar #19 Dato: Maj 14, 2005, 02:41:04 pm »
Citat fra: n00bsmurf
Det helt oplagte er vist næsten at tage på MC Touring Camp, det ligger få kilometer derfra. Hvis du er medlem af MCTC har du vist én gratis overnatning pr. år :)


Det er da også rigtigt :-) Jeg sidder lige med bladet i hånden og har fundet afsnittet om medlemsfordele. Det kan jo ikke være meget lettere!
Jeg regner med at tage færgen derover, så man ikke skal køre så langt. Har du forresten fået meldt dig til? Jeg foretog indbetalingen i mandags og har ikke hørt fra svingteknik endnu....hmmmm. Det må jeg lige følge op på  :shock:
It's better to burn out than to fade away!

Smølfen

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1950
www.svingteknik.dk
« Svar #20 Dato: Maj 15, 2005, 02:04:05 pm »
Citat fra: Japri
Jeg regner med at tage færgen derover, så man ikke skal køre så langt. Har du forresten fået meldt dig til? Jeg foretog indbetalingen i mandags og har ikke hørt fra svingteknik endnu....hmmmm. Det må jeg lige følge op på  :shock:

Færge er en god ide, det er meget hurtigere og mere behageligt end 3.5 times motorvej  :?
Jeg er tilmeldt og jeg lavede indbetaling på samme tid som dig. Jeg har fået en bekræftelses-email med tak for betalingen... du må hellere sparke lidt til dem :)
Carsten Sørensen. CBR600RR (PC40).

Ole

  • Formanden
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2090
www.svingteknik.dk
« Svar #21 Dato: Maj 16, 2005, 10:57:56 am »
Jeg har slet ikke fået besked om at skulle betale endnu?!? Kom det fluks efter tilmeding, eller hur?
Ole
Formand for Danmarks hyggeligste motorcykelklub :)

Rubin

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 573
www.svingteknik.dk
« Svar #22 Dato: Maj 16, 2005, 11:33:15 am »
Inden du nåede frem til tilmeldingsskemaet poppede der et kontonr. op, hvor der stod at du skulle overføre 1250,00kr til.
Og du ville være registreret når beløbet kunne ses på pågældende konto.
Derefter modtager du så en mail som bekræfter din tilmelding. Der går et par hverdage.
Kontonr.: 7110 0129759
Men prøv at starte en tilmelding op igen uden at fuldføre, så skulle du gerne se kontonr.

Rubin
Rubin
Havde en gang en SV1000SK3 sølvgrå m. Hamicad nr.pladeholder, hugger, sort  double bubble, akropovic titanium og scottoiler.

Ole

  • Formanden
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2090
www.svingteknik.dk
« Svar #23 Dato: Maj 16, 2005, 11:46:34 am »
Der kommer sgutte nogen pop-up.. Heller ikke med pop-up blocker slået fra.. Røvsite.. :)
Ole
Formand for Danmarks hyggeligste motorcykelklub :)

ole s

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 293
www.svingteknik.dk
« Svar #24 Dato: Maj 16, 2005, 04:35:19 pm »
Hvor mange og hvem har tilmeldt sig til den 18. juni, for jeg har også tænkt på den dato.

Ole S.
SV650 blå, zx6rr forgaffel,hugger, Hyperpro bagdæmper,og noget mere jeg ikke kan huske.

hod

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 76
Jeg er ......
« Svar #25 Dato: Maj 16, 2005, 07:49:49 pm »
... tilmeldt den 18. juni.

Ser jeg meget frem til....

Hans Ove
HOD, Søllerød, tidligere SV 1000 og SV 650. Bæge ænder
Ducati Monster 900 i.e. Dark ´01
Ducati Monster 620 ´03

Ole

  • Formanden
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2090
www.svingteknik.dk
« Svar #26 Dato: Maj 16, 2005, 08:10:21 pm »
Ahh.. Jeg er blot en spasser, der ikke kan læse..  :roll:
Ole
Formand for Danmarks hyggeligste motorcykelklub :)

Japri

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 106
www.svingteknik.dk
« Svar #27 Dato: Maj 16, 2005, 08:52:45 pm »
Citat fra: ole s
Hvor mange og hvem har tilmeldt sig til den 18. juni, for jeg har også tænkt på den dato.

Ole S.


Så vidt jeg kan se, så har Hod, Ole, Rubin, Smølf og jeg tilmeldt os. Så hvis du også tager med, er vi 6 :-)
It's better to burn out than to fade away!

ZuLeX

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 72
www.svingteknik.dk
« Svar #28 Dato: Maj 17, 2005, 01:45:19 pm »
uha det kilder helt i højre hånd når jeg sidder og læser denne tråd... alt imens jeg sidder og venter på dell support linien.... grrrrr... :evil:

Nøj hvor jeg gerne vil med til baneræs igen, var afsted d. 6/5 på ring djursland. Og det var simpelthen det sjoveste jeg har prøvet på 2 hjul  :!:  :!:  :D

Spørgsmålet er så, om man skal prøve at få fat i sådan en dB killer eller om man skal tage chancen...  :roll:
Der var nemlig nogle problemer den dag med et par V2'ere der lød for godt  :wink:  :twisted:
SV650 '01, Ducati gul ;)
AAlborg
SMADRET!

ole s

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 293
www.svingteknik.dk
« Svar #29 Dato: Maj 17, 2005, 07:08:50 pm »
Så har jeg tilmeldt mig til den 18 juni.
SV650 blå, zx6rr forgaffel,hugger, Hyperpro bagdæmper,og noget mere jeg ikke kan huske.