Forumliv > Sjov, spas og generel spam

Tråden for os knægte, der kan lide patter

(1/288) > >>

Rask:
Hejsa!

Emnet patter kommer tit på tale her i "sjov, spas og generel spam"  :innocent: Jeg forestår derfor en tråd alene med patter  :kiss: Masser af patter.....

Store, lange, små, grimme, faste, gule, brune patter osv.  :kiss:

Hvad synes I?


/Morten

PS Dette er ment som et yderst seriøst indslag. Nok mest fordi jeg savner min SV (solgt til en fra Fanø)  :?

Dommeren:
Det er ok at de er lange, bare de er lige lange!

Fanø....er det den danske Ilse of Man?

teamupsidedown:

--- Citat fra: Rask efter Oktober 16, 2007, 11:52:13 am ---Hejsa!

Emnet patter kommer tit på tale her i "sjov, spas og generel spam"  :innocent: Jeg forestår derfor en tråd alene med patter  :kiss: Masser af patter.....

Store, lange, små, grimme, faste, gule, brune patter osv.  :kiss:

Hvad synes I?


/Morten


PS Dette er næsten ment som et seriøst indslag. Nok mest fordi jeg savner min SV (solgt til en fra Fanø)  :?

--- Afslutning på citat ---

Det var fandme godt du fik solgt den SV - så du fik denne geniale ide  :respekt: :mrgreen:

Jeg stemmer for :loser:

Martin H:

--- Citat fra: Rask efter Oktober 16, 2007, 11:52:13 am ---Hejsa!

Emnet patter kommer tit på tale her i "sjov, spas og generel spam"  :innocent: Jeg forestår derfor en tråd alene med patter  :kiss: Masser af patter.....

Store, lange, små, grimme, faste, gule, brune patter osv.  :kiss:

Hvad synes I?


/Morten

PS Dette er næsten ment som et seriøst indslag. Nok mest fordi jeg savner min SV (solgt til en fra Fanø)  :?

--- Afslutning på citat ---

Dette er da et de mest seriøse indlæg herinde længe, så frem med dem. Hvis jeres patter kællinger*  :brok:

*Citat Robert Dølhus  :respekt:

Ritzau:
Det bliver så interressant at se om "tøserne" herefter vil kræve en tråd hvor det er os der skal flashe et eller andet???  :tie:

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version