Forfatter Emne: Præsentation af folk  (Læst 1947 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

LKA63

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 26
Præsentation af folk
« Dato: April 02, 2007, 08:40:42 am »
Nå..... Så er det min tur.

Jeg er fornylig blevet ejer af en sølvgrå SV1000S med fuldkåbe og high mount potter og en pragtfuld lyd. Så hvis I har set en sådan køre i området omkring Ganløse/Søsum/slagslunde/veksø - så har det været mig. Dette er min første post.

Lad mig lige præsentere mig selv.

Mand - 44 år (ældre herre). Kørt motorcykel i 26 år deraf ca. 10 år arbejdsrelateret.

Jeg startede min karriere på Honda CB400Four. Derefter en CB900 Bol d´or. En CBX 1000 sekscylindret har jeg også ejet.

Nu syntes jeg det var tid til en tocylindret twin. Mest til sjov og søndagskørsel eller når solen skinner.

God påske til Alle. Vi ses måske derude.

SV1000SK3 - sølvgrå - Lazer High Mount - Power commander - Pipercross filter.

Rask

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 698
Præsentation af folk
« Svar #1 Dato: April 02, 2007, 05:51:43 pm »
Nå..... Så er det min tur.

Jeg er fornylig blevet ejer af en sølvgrå SV1000S med fuldkåbe og high mount potter og en pragtfuld lyd. Så hvis I har set en sådan køre i området omkring Ganløse/Søsum/slagslunde/veksø - så har det været mig. Dette er min første post.

Lad mig lige præsentere mig selv.

Mand - 44 år (ældre herre). Kørt motorcykel i 26 år deraf ca. 10 år arbejdsrelateret.

Jeg startede min karriere på Honda CB400Four. Derefter en CB900 Bol d´or. En CBX 1000 sekscylindret har jeg også ejet.

Nu syntes jeg det var tid til en tocylindret twin. Mest til sjov og søndagskørsel eller når solen skinner.

God påske til Alle. Vi ses måske derude.



Åh åh  :tie: - er du fra "snup Jensen"  :police:???

Nøj spøg til side - plejer at følges med et par af de lokale  :police: til MotoGP i Holland  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Honda CBX 1000 "Super sport" 1981.

Mine ex´er:
Yamaha FZ6 2006
Suzuki SV 650 S K1
Suzuki GS 500 2003