Forfatter Emne: Præsentation af folk  (Læst 3802 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Rumlebumle

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 7
Præsentation af folk
« Dato: November 29, 2006, 02:42:47 pm »
Denne her skal helst klappes... OG synges samtidig..

Here we go..

Jeg hedder Lotte, hvad hedder du ?

Fooooooor rundesang rundesang Freddy tager den næste sang. ( der mangler forøvrigt nogle musik-smileyer, hvis man lige må beklage sig som helt ny på stammen )

Udover det, så er jeg bare minus til motorcykler, de siger mig bare ingenting, dog skal det lige nævnes at hvis du ligger inde med en lædervest med frynser, vil jeg meget gerne se den og inviterer du mig til en fest, så sørg for der som minimum er bare én enkelt der har sådan en vest på, ellers kommer jeg ikke..

Forøvrigt kan jeg ikke helt påstå jeg ikke er til motorcykler, for jeg er nemlig i besiddelse af hele 2 stykker. Den ene skal lades op og kører omkring 3 km i timen, den har både forlygter og baglygter og kan sige som en politibil. Den anden er lavet af plastik, rød, blå og gul, man bruger fødderne til at komme afsted i en fart.

Nå, men det var vist det i første omgang..

The one and only Råmlebåmle

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Præsentation af folk
« Svar #1 Dato: November 29, 2006, 02:47:47 pm »
Forøvrigt kan jeg ikke helt påstå jeg ikke er til motorcykler, for jeg er nemlig i besiddelse af hele 2 stykker. Den ene skal lades op og kører omkring 3 km i timen, den har både forlygter og baglygter og kan sige som en politibil. Den anden er lavet af plastik, rød, blå og gul, man bruger fødderne til at komme afsted i en fart.


  • Den ene skal lades op og kører omkring 3 km i timen,
  • Den anden er lavet af plastik, rød, blå og gul, man bruger fødderne til at komme afsted i en fart.


Så er det det helt rette forum du er kommet til ....  :lmao: :lmao: :lmao: :lmao:
(årets første vinter-rastløsheds-spydighed fra Luskes konto)

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Præsentation af folk
« Svar #2 Dato: November 29, 2006, 02:49:59 pm »
Velkommen til de gales verden  :mrgreen:


Denne her skal helst klappes... OG synges samtidig..



Fooooooor rundesang rundesang Freddy tager den næste sang. ( der mangler forøvrigt nogle musik-smileyer, hvis man lige må beklage sig som helt ny på stammen )

Udover det, så er jeg bare minus til motorcykler, de siger mig bare ingenting, dog skal det lige nævnes at hvis du ligger inde med en lædervest med frynser, vil jeg meget gerne se den og inviterer du mig til en fest, så sørg for der som minimum er bare én enkelt der har sådan en vest på, ellers kommer jeg ikke..

Her er da musik-smileyer !
Se selv :  :innocent:

Med hensyn til fester, så kan du jo starte med at tage Freddy med til Julefrokosten, så skal vi nok klæde min lillebror ud  :lmao:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Rumlebumle

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 7
Præsentation af folk
« Svar #3 Dato: November 29, 2006, 02:53:24 pm »
Forøvrigt kan jeg ikke helt påstå jeg ikke er til motorcykler, for jeg er nemlig i besiddelse af hele 2 stykker. Den ene skal lades op og kører omkring 3 km i timen, den har både forlygter og baglygter og kan sige som en politibil. Den anden er lavet af plastik, rød, blå og gul, man bruger fødderne til at komme afsted i en fart.


  • Den ene skal lades op og kører omkring 3 km i timen,
  • Den anden er lavet af plastik, rød, blå og gul, man bruger fødderne til at komme afsted i en fart.


Så er det det helt rette forum du er kommet til ....  :lmao: :lmao: :lmao: :lmao:
(årets første vinter-rastløsheds-spydighed fra Luskes konto)

jamen jeg vidste da jeg var kommet det rette sted hen. Bevares, det havde jeg da helt selv fundet ud af. Forøvrigt lader jeg gerne mine 2 motorcykler stå til fri afbenyttelse ( vel at mærke med bøffens godkendelse ) gennem vinteren hvor JERES skal pakkes væk.. *gnæk gnæk*

Rumlebumle

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 7
Præsentation af folk
« Svar #4 Dato: November 29, 2006, 02:56:10 pm »
Velkommen til de gales verden  :mrgreen:


Denne her skal helst klappes... OG synges samtidig..



Fooooooor rundesang rundesang Freddy tager den næste sang. ( der mangler forøvrigt nogle musik-smileyer, hvis man lige må beklage sig som helt ny på stammen )

Udover det, så er jeg bare minus til motorcykler, de siger mig bare ingenting, dog skal det lige nævnes at hvis du ligger inde med en lædervest med frynser, vil jeg meget gerne se den og inviterer du mig til en fest, så sørg for der som minimum er bare én enkelt der har sådan en vest på, ellers kommer jeg ikke..

Her er da musik-smileyer !
Se selv :  :innocent:

Med hensyn til fester, så kan du jo starte med at tage Freddy med til Julefrokosten, så skal vi nok klæde min lillebror ud  :lmao:


Der er da godt nok noget der er gået forbi dig dengang du skulle lære omkring musik, for den der du viser er da en der, mig bekendt, fløjter med et par noder ud af kæften.. Den slags musik-smiley JEG gerne ville have, skulle være af et par instrumenter eller 2, måske endda et helt orkester.

Monstro der er nogen jeg kan spørger om der er mulighed for at få en sådan eller er det for meget at forlange på de ganske få minutter jeg har været her ?  :mrgreen:

Smølfen

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1950
Præsentation af folk
« Svar #5 Dato: November 29, 2006, 03:02:19 pm »
Monstro der er nogen jeg kan spørger om der er mulighed for at få en sådan eller er det for meget at forlange på de ganske få minutter jeg har været her ?  :mrgreen:

Det kan vi skam godt klare... hvis du selv kan rubbe rumpetten og finde nogen på nettet ;)
Carsten Sørensen. CBR600RR (PC40).

Jesper Jensen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4480
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Præsentation af folk
« Svar #6 Dato: November 29, 2006, 05:10:40 pm »
Monstro der er nogen jeg kan spørger om der er mulighed for at få en sådan eller er det for meget at forlange på de ganske få minutter jeg har været her ?  :mrgreen:

Det kan vi skam godt klare... hvis du selv kan rubbe rumpetten og finde nogen på nettet ;)

Smølfegut>Du skal ikke give hende nogle smiley'er før end at vi har en gyldig tilmelding til Julefrokosten - Der går
rygter om at hun ikke vil med.. (ingen arme - ingen småkager) - hehe :) :)

Derudover kan jeg nu officielt sige at jeg ikke længere har "den mest tossede kæreste på forum" :D :D ;)
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Præsentation af folk
« Svar #7 Dato: November 29, 2006, 06:04:31 pm »
Udover det, så er jeg bare minus til motorcykler, de siger mig bare ingenting
Det skal du slet ikke tænke på Lottepigen, der er mange her, der heller ikke kan lide MC´er, og hellere vil snakke om biler og sårn. Men så er de her bare for hyggen, og det skal du satme også være velkommen til!! Men som de andre siger, så er du nød til at komme med til Julefrokost, ellers kan du ikke følge med på forum det næste år, hvor alle de pinlige historier vil blive bragt frem igen og igen og :thumbsup: :thumbsup:

Derudover kan jeg nu officielt sige at jeg ikke længere har "den mest tossede kæreste på forum" :D :D ;)
Øhhh??? Hverken officielt eller uofficielt er du i besiddelse af den mest tossede kæreste på forum. Den ære har Chris haft fra day one...  :respekt: :respekt:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Rumlebumle

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 7
Præsentation af folk
« Svar #8 Dato: November 29, 2006, 06:26:49 pm »
Monstro der er nogen jeg kan spørger om der er mulighed for at få en sådan eller er det for meget at forlange på de ganske få minutter jeg har været her ?  :mrgreen:

Det kan vi skam godt klare... hvis du selv kan rubbe rumpetten og finde nogen på nettet ;)

Hør her mester, jeg kan skam sagtens finde det jeg kan bruge, spørgsmålet er bare hvordan jeg får det ind her.. for mindre end et helt orkester kan næsten ikke gøre det..

Rumlebumle

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 7
Præsentation af folk
« Svar #9 Dato: November 29, 2006, 06:29:36 pm »
Monstro der er nogen jeg kan spørger om der er mulighed for at få en sådan eller er det for meget at forlange på de ganske få minutter jeg har været her ?  :mrgreen:

Det kan vi skam godt klare... hvis du selv kan rubbe rumpetten og finde nogen på nettet ;)

Smølfegut>Du skal ikke give hende nogle smiley'er før end at vi har en gyldig tilmelding til Julefrokosten - Der går
rygter om at hun ikke vil med.. (ingen arme - ingen småkager) - hehe :) :)

Derudover kan jeg nu officielt sige at jeg ikke længere har "den mest tossede kæreste på forum" :D :D ;)

Nu ligger landet sådan at smølfe-tingen ikke kan eller for den sags skyld skal blandes ind i noget med nogen julefrokost ! Han skal bare koncentrere sig om at finde det skide orkester..  :tie:

-Og nej, du har ganske ret, jeg GIDER IKKE med til jule-tam-tam.. Med mindre.. trada.. Der er en der kommer i lædervest med frynser !!

Rumlebumle

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 7
Præsentation af folk
« Svar #10 Dato: November 29, 2006, 06:31:55 pm »
Udover det, så er jeg bare minus til motorcykler, de siger mig bare ingenting
Det skal du slet ikke tænke på Lottepigen, der er mange her, der heller ikke kan lide MC´er, og hellere vil snakke om biler og sårn. Men så er de her bare for hyggen, og det skal du satme også være velkommen til!! Men som de andre siger, så er du nød til at komme med til Julefrokost, ellers kan du ikke følge med på forum det næste år, hvor alle de pinlige historier vil blive bragt frem igen og igen og :thumbsup: :thumbsup:

Derudover kan jeg nu officielt sige at jeg ikke længere har "den mest tossede kæreste på forum" :D :D ;)
Øhhh??? Hverken officielt eller uofficielt er du i besiddelse af den mest tossede kæreste på forum. Den ære har Chris haft fra day one...  :respekt: :respekt:

Thank you !!
Selvom jeg føler mig en smule disset. Nu ligger landet sådan så én af grundene til at jeg netop IKKE skal med til den der julefrokost er at det vil blive MIG der vil blive snakket om igen og igen og igen...  :hand: