Forfatter Emne: Mc Giganten Nord - efterfølgeren til Frederikshavn Mc Center  (Læst 12992 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Tofast

  • Wannabe
  • Indlæg: 2
Mc Giganten Nord - efterfølgeren til Frederikshavn Mc Center
« Dato: April 21, 2010, 02:20:25 pm »
Lad  os finde de  5  Mc værksteder i danmark der fortjerer titlen som "Top 5"

Men lad os for gud skyld gå uden om Mc Giganten Nord - efterfølgeren til frederikshavn Mc Center, da de efter min mening intet begreb har om service og moral.

Min dårlige oplevelse handler om  at man for en pris før reperation, og for lovning på en dag hvor Mc skulle står færdig.


Man får så en regning på ca. 50% højer end det der var aftalt, og måtte  så venter 1,5 mdr. på at den blev lavet, hvor man var lovet dag til dag udførsel. og så i den bedste mc periode .

Historien i korte træk...... Øv øv


Frederikshavn Mc Center gik konkurs i efter året 2009 -  men har så startet op på ny adresse under navnet Mc Giganten Nord, men det er stadig Jens Christian Fisker ,der står for firmaet....( de har så overtaget min sag)
« Senest Redigeret: April 22, 2010, 11:07:31 am af Tofast »

Batman

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 479
Sv: Mc Giganten Nord - efterfølgeren til Frederikshavn Mc Center
« Svar #1 Dato: April 21, 2010, 07:04:29 pm »
Jamen velkommen da til dig tofast !!!!! Her er der bestemt hjælp at hente til dine problemer og også plads til at komme af med sine frustrationer....

Hvis du har prisen på tilbuddet fra start på skrift og der ikke er udført mere end tilbuddet så kan han ikke kræve merpris.....  :loser: :loser:

Anyway, en lille "her er jeg præsentation" i den rette kategori ville da være super !!!!  :mrgreen: :mrgreen:
- På Gaden: Honda CBR900RR Fireblade - Faceliftet
- På banen: Yamaha R1

sircajun

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1004
  • >>> Z-Bull <<<
Sv: Mc Giganten Nord - efterfølgeren til Frederikshavn Mc Center
« Svar #2 Dato: April 21, 2010, 07:37:24 pm »
Sikke en bøvs af sin første post.

Men velkommen til DK´s hyggeligeste forum.

Hvilken knallert har du ?
I don't care if your world is ending today
Because I wasn't invited to it anyway
You said I tasted famous, so I drew you a heart
But now I'm not an artist I'm a fucking work of art!

Tofast

  • Wannabe
  • Indlæg: 2
Sv: Mc Giganten Nord - efterfølgeren til Frederikshavn Mc Center
« Svar #3 Dato: April 22, 2010, 10:58:34 am »
 Hej Batmand

Tak for modtagelsen!

Desværre har jeg det ikke på skrift, og reglen om at en mundtlig aftale er lige så god som en skriftlig aftale, holder ikke i retten. – da den er svær at bevise.
Vi forbruger er tit, for naive og tror, god troende på de folk vi handler med, men gang på gang viser det sig at man bliver nød til at få aftalen på papir,………  men når det kommer til stykket er det så muligt?….. tit vil en virksomhed bare sige at det har de ikke tid til, og så komme med en lang snak om tillid osv. Og så bukker vi forbruger under…. Men med hensyn til MC Giganten Nord, så er deres moral så svækket at jeg kunne kan opfordre andre til at holde sig væk fra dem. – eller få alt på skrift, hvis man har mod på at overlade MC Giganten Nord sin Mc.
Min dårlige oplevelse med Mc Giganten Nord handler ikke kun om overfakturering, men også dårlig kundeservice, og mangle vilje til at over holde aftaler. Mc Giganten Nord, ikke kan finde ud af at holde én orienteret om hvad der sker, man har en aftale om at tingene skal være klar en bestemt dag, og når man så kommer, er Mcén ikke klar alligevel, når det så er sket flere gange bliver man godt gnaven, - man kan da i det mindste ringe til kunderne og fortælle at man ikke er blevet færdig. De kom med en undskyldning om at det havde de ikke tid til…. – men de har åbenbart tid til at fortælle mig det når jeg kommer der ud med en forventning om at få min Mc med hjem….. Havde de ringet og f. eks. lagt en besked på min telefonsvare om at den ikke var færdig, havde jeg været en glad kunde, og nok ”tilgivet” dem. Men når man ”pisser” på sine kunder på den måde og brander dem af flere gange så bliver jeg sgu sur….
Min Mc var hos MC Giganten Nord i 1,5 mdr. og da jeg så endelig får den igen, i sensommeren så var den ikke lavet ordentligt og jeg måtte have en anden til at justerer den for mig.  (på en resteplads hvor fedt!!).
Nu afventer jeg så et retslig efterspil, for jeg finder mig ikke i en sådan behandling.

SuneBB

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 75
Sv: Mc Giganten Nord - efterfølgeren til Frederikshavn Mc Center
« Svar #4 Dato: April 22, 2010, 12:46:36 pm »
Velkommen til og surt med sådan en behandling, et retsligt efterspil kan sjældent betale sig, med mindre du har god tid og det drejer sig om rigtig mange penge. Det rammer dem hårdest, hvis du som nu spreder det dårlige rygte og omvendt spreder det gode rygte når du får god behandling. Og næste gang kig herind før du vælger værksted, der er rigtig mange der har gode erfaringer med værksteder eller som kan hjælpe selv. God lille fredag og mon ikke det bliver til en dejlig tur på linjen idag i det gode vejr.

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Sv: Mc Giganten Nord - efterfølgeren til Frederikshavn Mc Center
« Svar #5 Dato: April 26, 2010, 11:41:10 am »
Hej Tofast,

Velkommen til  :D Pisse ærgeligt med din dårlige oplevelse - har vi ikke alle haft sådan en?!

Inden der kommer alt for meget benzin på bålet vil jeg lige indskyde at SVrider.dk tidligere har haft juridiske problemer med at lægge forum til folks meget personlige gengivelse af lignende uheldige oplevelser. Så tænk over hvad i skriver og pas på med at bruge for tilsvinende udsagn om folk/firmaer som bunder i en måske ikke overholdt mundtlig aftale som ikke kan dokumenteres!  :tie:

Vi blev sidste gang truet med advokater og andet skidtfolk og valgte i sidste ende at fjerne den pågældende tråd efter denne var blevet anmeldt til en administrator.

Med det sagt - vi er dog glade for advarslen!  :thumbsup:
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4