Forfatter Emne: Diverse dele søges til SV1000N  (Læst 6217 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

madskoelby

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 79
Diverse dele søges til SV1000N
« Dato: Juni 13, 2016, 10:43:37 pm »
Hej folkens,

jeg har erhvervet mig en SV1000 i sidste uge og der er lavet en 2-i-1 løsning med forrør til udstødning og en Akrapovic Titanium potte, som jeg ønsker at udskifte, intet dårligt om løsningen, jeg har bare haft en grisling før og synes bedst om looket med to potter. Jeg søger derfor originale forrør til en 1000'er (eller tilsvarende i rustfri), nogen der ligger inde med dette eller ved hvor det kan købes til rimelige penge? Hvis der absolut skal følge potter med til forrørerne, skal det være Ixil Extreme Short, Ixil Hexoval Carbono/Black, Akrapovic Slip On Line (den sorte eller i carbon, kan ikke finde nøjagtigt navn).

Skulle en herinde ligge ind med en tank uden buler, en komplet forlygte og eventuelt nogle fine Rizoma spejle til en naked, så lytter jeg også gerne til dette.

De bedste hilsener Mads

Mads P.

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 784
  • Kyllingestriber er trods alt bedre end kåberidser!
Sv: Diverse dele søges til SV1000N
« Svar #1 Dato: Juni 14, 2016, 12:07:17 am »
Hvis du vil bytte lige over, vil jeg GERNE aftage dit 2i1 system!
/Mads P.

madskoelby

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 79
Sv: Diverse dele søges til SV1000N
« Svar #2 Dato: Juni 14, 2016, 10:20:42 pm »
Hej Mads,

tak for svar - jeg aner ikke hvad et 2-i-1 system skal koste kontra originale forrør - det er Sajmon herinde der har lavet 2-i-1 systemet.

Har du potter til?

Mads P.

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 784
  • Kyllingestriber er trods alt bedre end kåberidser!
Sv: Diverse dele søges til SV1000N
« Svar #3 Dato: Juni 14, 2016, 10:34:32 pm »
Yes, har potter til. Leo Vince SBK. De er blevet forkortet med 13 cm. og dernæst glasblæst. Pt. er jeg i gang med at lakere dem med varmefast lak og varmefast klarlak.
/Mads P.

Sajmon

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2727
  • Netop, som fiskerne siger...
    • Hvad vil du her?
Sv: Diverse dele søges til SV1000N
« Svar #4 Dato: Juni 14, 2016, 11:06:35 pm »
Har du billeder af den?

Bare nysgerrig...
Det handler ikke om hvad man kører, men hvordan!

madskoelby

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 79
Sv: Diverse dele søges til SV1000N
« Svar #5 Dato: Juni 17, 2016, 09:39:10 am »
Hej Sajmon.

Det er denne jeg har købt, det skulle være BLZ's tidligere cykel... :)

@Mads P. - Jeg er ikke interesseret i Leo Vince potter, desværre. Jeg overveje lige med bytte af 2-i-1 og forrør.

Mads P.

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 784
  • Kyllingestriber er trods alt bedre end kåberidser!
Sv: Diverse dele søges til SV1000N
« Svar #6 Dato: Juni 17, 2016, 10:31:30 am »
Helt fint. Jeg skal jo også bruge en potte selv, hvis du gerne vil bytte forrør. Og nu har jeg lige lakeret dem med højglans varmefast lak, efter jeg forkortede dem (ser sgu' godt ud, hvis jeg selv skal sige det), så jeg glæder mig faktisk til at høre dem. ;)
/Mads P.

Mads P.

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 784
  • Kyllingestriber er trods alt bedre end kåberidser!
Sv: Diverse dele søges til SV1000N
« Svar #7 Dato: Juni 20, 2016, 12:51:26 pm »
Fandt du ud af, om du ville bytte forrør?
/Mads P.

madskoelby

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 79
Sv: Diverse dele søges til SV1000N
« Svar #8 Dato: Juni 22, 2016, 09:39:11 pm »
Hej Mads,

jeg er stadig i overvejelsesfasen, men har du ikke lidt billeder af dit forrør (og dine potter, lagde lige mærke til at du skrev at du ville lakere dem, hvad farve?) Du skriver at potterne er forkortet, så hvis du har et billede af dem monteret, ville det være at foretrække, da jeg egentligt synes bedst om de korte potter, deraf eks. Ixil Extreme Short...

Hvor lang tid vil du skyde på, det tager at afmontere forrør? Jeg har ikke 10 tommelfingre, men er heller ikke uddannet og hvor i landet holder du til?

Mads P.

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 784
  • Kyllingestriber er trods alt bedre end kåberidser!
Sv: Diverse dele søges til SV1000N
« Svar #9 Dato: Juni 25, 2016, 12:42:22 am »
Det tager maks. 20 mins at afmontere hele systemet, hvis alle bolte spiller med og ikke er genstridige.

Jeg bor i Roskilde.

Her til aften har jeg monteret udstødningssystemet på min SV1000 for første gang siden renoveringen.

Du kan se billeder i min worklog - her er et link til dagens indlæg: http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=22032.msg195786#msg195786
/Mads P.