Forfatter Emne: tændingdproblem  (Læst 2280 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

jkogs

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 138
  • A ride on your sv a day... keeps the doctor away!
tændingdproblem
« Dato: Juli 11, 2013, 04:10:53 pm »
Halløj drenge... min sv 1000n er begyndt ikke at ville starte når den er varm... jeg skal så vente ca. 8-10 min inden den vil starte. Starteren køre i begge tilfælde(og indsprøjtningen)... den starter bare ikke når den er varm? nogen forslag?
VH
Jakob
sv1000nk3. 45000 k. USD gsxr1000k8, 2:1 potte, kellerman blink, undertray, plov, viper front, kåbedele til køler, cnc fræset styr, p.commander/pipercross, wilbers racingdæmper,hyperpro rsc styrdæmp, superbike kit, probolt motorkit, r1 bagende og ramme osv

PeterZ

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 462
  • Mc-mekanikeren
    • Min mc
Sv: tændingdproblem
« Svar #1 Dato: Juli 11, 2013, 04:13:02 pm »
Tjek evt, tændrør?
Gaden: Sv1000s - Fuldkåbe - Hugger - ERMAX undertray med blink - Egosæde - Pazzo Racing greb - Yoshimura - Pipercross stage2 - Rizoma zero11, og lidt til.

Banen:  Gsxr 750 - öhlins bagdæmper - öhlins styrdæmper -  powercomander - kn filter - mm.

jkogs

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 138
  • A ride on your sv a day... keeps the doctor away!
Sv: tændingdproblem
« Svar #2 Dato: Juli 12, 2013, 10:30:36 am »
Det vil jeg prøve
vh
sv1000nk3. 45000 k. USD gsxr1000k8, 2:1 potte, kellerman blink, undertray, plov, viper front, kåbedele til køler, cnc fræset styr, p.commander/pipercross, wilbers racingdæmper,hyperpro rsc styrdæmp, superbike kit, probolt motorkit, r1 bagende og ramme osv

jkogs

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 138
  • A ride on your sv a day... keeps the doctor away!
Sv: tændingdproblem
« Svar #3 Dato: Juli 18, 2013, 09:49:19 am »
det var ikk det med tændrør... de er nu skiftet(sikke et pille arbejde med den forreste cylinder)... ellers nogen bud på hvad problemet er?
Tænker selv noget med benzin/luft blanding...
vh
sv1000nk3. 45000 k. USD gsxr1000k8, 2:1 potte, kellerman blink, undertray, plov, viper front, kåbedele til køler, cnc fræset styr, p.commander/pipercross, wilbers racingdæmper,hyperpro rsc styrdæmp, superbike kit, probolt motorkit, r1 bagende og ramme osv

PeterZ

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 462
  • Mc-mekanikeren
    • Min mc
Sv: tændingdproblem
« Svar #4 Dato: Juli 18, 2013, 11:58:58 am »
FI lampen har ikke lyst på noget tidspunkt? Lyder underligt.
Gaden: Sv1000s - Fuldkåbe - Hugger - ERMAX undertray med blink - Egosæde - Pazzo Racing greb - Yoshimura - Pipercross stage2 - Rizoma zero11, og lidt til.

Banen:  Gsxr 750 - öhlins bagdæmper - öhlins styrdæmper -  powercomander - kn filter - mm.

Andreas83

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 623
  • Aut viam inveniam aut faciam
Sv: tændingdproblem
« Svar #5 Dato: Juli 18, 2013, 03:23:14 pm »
Sikker på det ikke er støttebenskontakten?

En SV skal jo være varm når den starter  :twisted: Dvs den må aldrig blive kold  :grin:
Tidligere;
SV 650 S K6
"Winners never quit, quitters never win"

jkogs

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 138
  • A ride on your sv a day... keeps the doctor away!
Sv: tændingdproblem
« Svar #6 Dato: Juli 25, 2013, 03:03:18 pm »
sååååå fandt jeg problemet... en løs forbindelse i "sikringsdåsen"... men ok har også skilt den sv'er af 1000 gange så en løsforbindelse efter alt det trækken i ledningsnettet er vel at forvente.
Meeen tak for svarene... specielt det med den varme sv'er :D
vh jakob
sv1000nk3. 45000 k. USD gsxr1000k8, 2:1 potte, kellerman blink, undertray, plov, viper front, kåbedele til køler, cnc fræset styr, p.commander/pipercross, wilbers racingdæmper,hyperpro rsc styrdæmp, superbike kit, probolt motorkit, r1 bagende og ramme osv