SVRider.dk Forum
Forumliv => Lidt af hvert => Emne startet af: Jacob efter August 11, 2008, 07:48:33 pm
-
Er der nogen der har erfaringer med sådan en?
-
den er sjov - prøvede den en dag og lærte hurtigt at køre på baghjul
eneste er at den er extream blød i forgaflen og ik så sjov på motorvej - slet ik ved 130+...
hvis du kun køre i by er den på toppen
-
Jeg tænker også lidt om de 40 hk er nok til at den også er sjov om et år...
Så vidt jeg kan læse mig til er affjedringen fuldt justerbar, så den bløde forgaffel regner jeg med at der kan gøres noget ved.
Men ja, den er absolut mest til bykørsel + på banen en gang i mellem.
-
den jeg prøvede har min ven haft i 3 år - mener jeg og har rundet 30k - han bruger den om vinteren og et helt år da hans bol'dor lå som et mastermindpudslespil
kan lige vende tilbage angående dette
-
Well... Jeg har ikke prøvet en (ville skide gerne)...
Jeg tror ikke at du skal kimse af de 40 HK. Maskinen er både lavere gearet og meget lettere end din 650'er...
DR-Z400 SM: http://bikez.dk/mc.php?mc=6379&title=Suzuki_DR-Z_400_SM_2006 (http://bikez.dk/mc.php?mc=6379&title=Suzuki_DR-Z_400_SM_2006) (3,62 kg pr hk)
SV 650 S: http://bikez.dk/mc.php?mc=5598&title=Suzuki_SV_650_S_2005 (http://bikez.dk/mc.php?mc=5598&title=Suzuki_SV_650_S_2005) (2,35 kg pr hk)
Den er lidt langsommere til 100 - men det er jo ikke fordi at man køber den for at køre drag på. Den er sikkert pisse sjov - men man skal nok ikke forvente at den er tæt på lige så "racy" som SV'eren. Men jeg er ret overbevist om at gearing og vægten gør meget!
Ring rundt til Suzuki-forhandlerne og spørg om de ved hvor du kan prøve en.
http://www.suzukimc.dk/content/dk/search_dealers (http://www.suzukimc.dk/content/dk/search_dealers)
-
Den vejer ikke en dyt så 40 hk er rigeligt.
Den kan gå på baghjulet når du vil og den kan tage skarpe sving så selv de bedste 600cc må stå af.
Kan så tilgengæld kun dreje og være sjov det der med at være praktisk og bruges til transport er håbløs (med mindre du kan køre hele turen på baghjulet og der ikke er længere en end den lille tank bliver tømt inden du når frem.
En moto er mere krævende at kører en f.eks. en sv650 med næsten dobbelt hestekræfter
/ Ole J.
-
Den bliver desværre ikke importeret mere. Det er vist noget med de hersens Euro3 normer.
På DBA er der kun 2 med afgift til salg, og begge '06'ere der har gået 7-8k med pris på ca 55k.
Er det en rimelig pris? Som ny kostede den 70k.
Er sq godt nok tændt på sådan en motard.
Er der nogen der er frisk på at købe min kones VZ800 '07-er? Sort + helt original.
-
Er der nogen der er frisk på at købe min kones VZ800 '07-er? Sort + helt original.
Jeg bytter også gerne min kones VZ800'er for en motard til MIG.... :mrgreen:
-
Ved man kan købe et cylinderkit til den så den fik ca 60 hk for ca 5000,- (mener jeg det var) :thumbsup:
-
Har overvejet sådan een istedet for sv'en.. :shock:
-
Ved man kan købe et cylinderkit til den så den fik ca 60 hk for ca 5000,- (mener jeg det var) :thumbsup:
Lige som i gamle dage hvor man rullede på en vold-boret Yamaha 4-gears... Hvor klassisk :lol: :angel:
Har overvejet sådan een istedet for sv'en.. :shock:
Hvad med bare at købe en 1 hjulet cykel og smide SV-motoren på den? Jeg mener - har du brug for 2 hjul? :wink:
-
Ved man kan købe et cylinderkit til den så den fik ca 60 hk for ca 5000,- (mener jeg det var) :thumbsup:
Lige som i gamle dage hvor man rullede på en vold-boret Yamaha 4-gears... Hvor klassisk :lol: :angel:
Har overvejet sådan een istedet for sv'en.. :shock:
Hvad med bare at købe en 1 hjulet cykel og smide SV-motoren på den? Jeg mener - har du brug for 2 hjul? :wink:
:innocent: