SVRider.dk Forum
Forumliv => Lidt af hvert => Emne startet af: fiil31 efter Juli 06, 2005, 11:26:16 pm
-
hej jeg er ny her inde.
Håber at i kan hjælpe mig jeg har kig på en sv650 fra 1999 der har kørt 24000 km. er der noget man skal være opmærksom på eller kan man roligt købe den.
Ps. den korster 69900 kr. er det for dyrt eller er det prisen for en 99ér
-
Hej.
En sv fra 99 er lidt blød i affjedringen, men ikke noget som er et problem hvis du er nystartet mc´ist, og man kan altid smide et par andre fjedre i forgaffelen når man bliver bedre. :wink:
Jeg syntes måske prisen er lige voldsom nok, men hvad er der af udstyr på den???
-
Jeg synes det samme som Jannik lige sagde :D
- er det hos en forhandler eller privat ?
(Prisen hos en forhandler kan/vil være lidt højere end privat)
-
Jeg har selv købt en '99 SV650S. Og er fuldt tilfreds.
Det er en (undskyld :oops: ) temmelig simpel cykel - i den forstand at der ikke rigtig er noget der kan være i vejen med den! Derfor også en god begyndercykel, som du kan beholde længe, da den kan strækkes langt på de små veje før den giver op... 8)
Samtidig får du noget mere motor og den rigtige V2 lyd - end på andre tilsvarende årgang og pris.
SV'erne holder prisen rimeligt, meeen det lyder lige til den gode ende. Er den meget velholdt og er det køb ved forhandler vil jeg sige det er ok!
Jeg vejer på den gode side af 90 kg - og har ingen problemer med at affjedringen er for blød, til gengæld er den lidt ufølsom :!: :?: :!: Men om jeg er heldig eller Jannik stiller meget store krav ved jeg ikke!?!?
-
Prisen er lidt i overkanten, men ellers er det en god cykel at trille rundt på.
På min skiftede jeg bremseklodser foran ved 76000, pakdåser i forgaflen ved 87000, og igår måtte jeg smøre tændingslåsen :wink:
Ellers kører SVinet stadig fint :D
-
- og man er gudhjælpemig også nødt til at hælde benzin på en gang imellem ... :wink:
-
- og man er gudhjælpemig også nødt til at hælde benzin på en gang imellem ... :wink:
det er ved en forhandler og det er en and der er en anden udstødning og omdyset på der er sat en styrkåbe på et andet styr omlakeret sædecover anden bagdæmber.
Alle org. dele medfølger.
Ps jeg køre på cbr 600 nu men vil op og side kan ikke holde ud at ligge ned med min ryg.
-
Prisen er lige i overkanten, når det er er N-model - al mulig ekstraudstyr får man sgutte ret meget for, når man sælger igen..
-
Hej Fiil31
Køb dyret :)
Jeg er startet op på netop en svér fra 99 der havde gået 30000
Dog ikke N model
Den har kørt fremragende lige siden (december sidste år)
Masser af kræfter..... skynd dig ned og køb den, men det er selvfølgelig altid lækkert at få prisen lidt ned..... :P
Jeg gav dog også lige godt 70 for min... men den er pengene værd
-
Jeg vil mene det er for dyrt.... Spar lidt flere penge op og køb den nye Naked-model... Hvis jeg var dig ville jeg MAX give 65
Så vidt jeg husker starter prisen omrkring 86-87 kilo på en spritny N-Model :D
-
Så vidt jeg husker starter prisen omrkring 86-87 kilo på en spritny N-Model :D
Jeg har sluppet 88.995 for min spritnye nøgne K5 hvilket er prisen overalt, og jeg har ikke fortrudt det et sekund!
Hvis du synes den gamle rundere model er kønnest skal du klart købe den, men hvis du som mig synes den nye mere kantede model er smukkere synes jeg du skal overveje kraftigt at købe en spritny K5.
Du kan se billeder af min i mit galleri. Den bliver desværre kun importeret til DK i sort, findes ellers også i blå, gul og rød i andre lande.
-
Køb dog en ny når prisforskellen ikke er større. Der er sket en del teknisk udvikling siden '99-modellen (som sikkert var udemærket).
Men som jeg kan læse har der været skruet noget på den - og er du sikker på det er en der har kunnet sit kram, eller bare en eller anden 'verdensmester' ?
Næh du kan hurtigt komme til at bruge skillinger på værkstedsbesøg og så er du snart oppe på prisen for en ny.
-
Jeg har nok samme indstilling.
Hvor meget er fabriks-garanti værd ?
Hvad er det værd at du ved hvordan cyklen er blevet kørt fra ny ?
Jeg vil umiddelbare mene at de 10-20.000 man kan spare ved at købe en brugt hurtigt kan bruges hvis man finder ud af at der skal laves nogle ting.
Er der noget galt med motoren og den skal laves på et værksted kan du hurtigt få brugt 10.000.
-
Hej.
En sv fra 99 er lidt blød i affjedringen, men ikke noget som er et problem hvis du er nystartet mc´ist, og man kan altid smide et par andre fjedre i forgaffelen når man bliver bedre. :wink:
Jeg syntes måske prisen er lige voldsom nok, men hvad er der af udstyr på den???
joooo..den er lidt blød :D :D
-
Hej.
En sv fra 99 er lidt blød i affjedringen, men ikke noget som er et problem hvis du er nystartet mc´ist, og man kan altid smide et par andre fjedre i forgaffelen når man bliver bedre. :wink:
Jeg syntes måske prisen er lige voldsom nok, men hvad er der af udstyr på den???
joooo..den er lidt blød :D :D
alle ombygninger er skulle være lavet ved Frankie´s mc center i randers så det er jeg ikke bange for.
men det kan godt være jeg skulle kigge efter en der ikke er gjort noget ved kan forstå at den lige er dyr nok.
-
Hej.
En sv fra 99 er lidt blød i affjedringen, men ikke noget som er et problem hvis du er nystartet mc´ist, og man kan altid smide et par andre fjedre i forgaffelen når man bliver bedre. :wink:
Jeg syntes måske prisen er lige voldsom nok, men hvad er der af udstyr på den???
joooo..den er lidt blød :D :D
alle ombygninger er skulle være lavet ved Frankie´s mc center i randers så det er jeg ikke bange for.
men det kan godt være jeg skulle kigge efter en der ikke er gjort noget ved kan forstå at den lige er dyr nok.
-
Hejsa jeg kiggede også efter den gamle model men sys de var for dyre da man kan købe sprit ny for 20k mere.
jeg købte en sprit ny og er glad for jeg ik købte den gamle model,den nye model er for cool.
hmm og ang Frankie´s mc sys han er en skovl. ingen service og dyre cykler,nej tag du ned til harry´s motor SERVICE du de er totalt flinke.