SVRider.dk Forum
Erfaringer og generel viden om MC'er og SV i særdeleshed => Modifikationer => Emne startet af: MMN efter Januar 26, 2009, 08:50:26 pm
-
Kan man få en udstødning til min SV650S som ligger under cyklen??
Altså ikke som Ducati (under røven), men som ligger foran baghjulet, under motoren?? så nogle sidste år på en GSXR, i dragør havn som vist nok hed EVO?
MVH Michael
-
gp style udstødning
-
Man kan lave en ud af stort set ingenting.
Men du må virkelig hade dine naboer hvis du får den ide. :mrgreen:
-
Altså a'la Buell's udstødning nu npr vi snakker V2'er?
-
ja præcis ligesom den.
Til nød kunne denne også være ok Yoshimura GP-EVO, faktisk den jeg har set sidste år, men sånes det andet er federe!
-
ja kønt syntes jeg ikke det er. Bare min mening.
-
eller som denne, men mindre rør?
-
GP Evo men det ser ikke ud til de laver den mere, og slet ikke til SV
-
køb en til denne, den må kunne tilpasses. (så i lige hvor behændigt jeg udnyttede chancen til endnu en gang at vise jeg min drømme-twin :respekt:)
-
DET VILLE VÆRE OPTIMALT!! Er handyman men nok ikke så handy.
Er der ingen som laver noget i den stil til SV?? (KTM)
-
Så må man lave selv. :mrgreen:
-
DET VILLE VÆRE OPTIMALT!! Er handyman men nok ikke så handy.
Er der ingen som laver noget i den stil til SV?? (KTM)
Den må da være superlet at tilpasse.....det er jp også en 90graders.
Mener faktisk akrapovic laver en model til KTM'en....win win situation.
Du skal dog medtænke den lavere frihøjde og sikkert en begrænsning af nedlægningsvinklen.....
-
Det er kun KTM som har den, det står der på nettet i hvertfald, selv Akrapovic siger at kun KTM forhandlere har dem, ikke engang dem selv.
Sådan ser den ud, når den er taget af.
-
Spørgsmålet er bare om der er "Ground Clearance" (http://en.wikipedia.org/wiki/Ride_height) til at potten kan være der... Ved ikke lige hvad det danske ord er for det.
Det mest optimale ville nok også være at finde en potte som var designet til en V2 model og modificere den... En Yoshi Evo potte ville være svær at tilpasse SV'erens forrør når den er lavet til en række-4 manifold...
-
"Frihøjde"... :afro:
-
lad værre med at bruge så svære ord Sajmon... :innocent:
-
Det mest optimale ville nok også være at finde en potte som var designet til en V2 model og modificere den...
Det var skam derfor jeg foreslog KTM'en :afro:
Jeg har selv leget meget med tanken :whatever: , men venter dog til jeg ser KTM'en med Akrapoviv IRL, så man kan måle lidt med målebånd. Det er lige dyrt nok til "at tage chancen" i min økonomiske begrænsede verden :cry:
-
"Frihøjde"... :afro:
Tak 'fessor :lol: :wink:
-
en ducati eller?
(http://www.ducati-999.com/V2%202007%20May%20-%201.jpg)
-
en ducati eller?
Den ser hurtig ud.. :shock:
-
en ducati eller?
Den ser hurtig ud.. :shock:
kun en pumpet 1098cc der vejer 136 kg
-
en ducati eller?
Den ser hurtig ud.. :shock:
kun en pumpet 1098cc der vejer 136 kg
Nåååh, ikke andet? Så er jeg mere rolig :innocent: :respekt:
-
en ducati eller?
Den ser hurtig ud.. :shock:
kun en pumpet 1098cc der vejer 136 kg
havde de kun 999 klistermærker til røven????? :mrgreen:
-
en ducati eller?
Den ser hurtig ud.. :shock:
kun en pumpet 1098cc der vejer 136 kg
havde de kun 999 klistermærker til røven????? :mrgreen:
sorry - du har ret - en 999 der vejer 139 kg - men var lidt betaget af deres 1098cc er 3 kilo letterer...
-
Hva med sådan en her hvis det er sådan noget man søger, men om man kan få det til at passe det er der andre der må svare på.
http://alex.digital7.com/quatdexhaust.mov
-
Har selv tænkt på om man kunne bruge en Gladious til sv'eren. Den er også rimelig fed af en std. potte.
(http://pictures.topspeed.com/motorcycles/motorcycle-reviews/suzuki/2009-suzuki-sfv-650-gladius-ar64418/IMG/jpg/200810/2009-suzuki-sfv-650-gladi-11w.jpg)
(http://pictures.topspeed.com/IMG/crop/200809/2009-suzuki-gladius-650_800x0w.jpg)
-
Så GSXR sidste weekend, med en udstødning lidt i stil med den jeg har lagt et billede på af, men med meget kort rør??
(lille potte under motor, langt rør billede)