SVRider.dk Forum
Erfaringer og generel viden om MC'er og SV i særdeleshed => Modifikationer => Emne startet af: Høivang(Varde) efter April 22, 2009, 05:17:15 pm
-
Hrello folks.
Jeg har netop installeret Nikko G-pack på min SV1000N K4, men efter montering
lyser olielampen, samt den skriver FI i displayet, og tomgangen er steget til ca. 2000omd.
Nogen der kan fortælle mig hvad problemet er?
Det er denne jeg har købt:
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=50791 (http://www.motorcykelgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=50791)
På selve G-Packen står der `´Only for SV1000 K3´´ Men på nettet ser det ud
som om det er den samme gpack man får, om det er til en k3 eller en k7, så det
burde vel ikke være problemet.
-
Har du sat modstand i når du har taget lambda sonden fra ??
-
`´Har du sat modstand i når du har taget lambda sonden fra ??`´
Aner ikke hvad det skal betyde, er ikke så teknisk anlagt?:)
Men det eneste jeg har gjordt er at smide den i stikket lige til venstre for luftfilterkassen, og startet SVinet.
-
Hrello folks.
Jeg har netop installeret Nikko G-pack på min SV1000N K4, men efter montering
lyser olielampen, samt den skriver FI i displayet, og tomgangen er steget til ca. 2000omd.
Nogen der kan fortælle mig hvad problemet er?
Det er denne jeg har købt:
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=50791 (http://www.motorcykelgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=50791)
På selve G-Packen står der `´Only for SV1000 K3´´ Men på nettet ser det ud
som om det er den samme gpack man får, om det er til en k3 eller en k7, så det
burde vel ikke være problemet.
Afmonter lortet igen, den hjælper ikke en skid! Der er flere værksteder som har konstateret at der ingen forskel er (målt på testbænk). Derudover er jeg også blevet informeret om at den ikke er beregnet til SV´er
på der europæiske marked.