SVRider.dk Forum
Erfaringer og generel viden om MC'er og SV i særdeleshed => Teknik og vedligehold => Emne startet af: jønne efter August 13, 2009, 05:04:25 pm
-
Hej SVére
har været på en længere tur syd på lækkert :mrgreen:
men da vi desværre måtte hjem over skulle det jo bare overstås så hurtigt som muligt
undret det mig at min svér ikke ville meget over 180km/t på klokken
er det normalt for en sv 650 n fra 2000 med 20000 km bad sig? den er jo opgivet til 200
jeg tænker lidt på fejl visning på spedometer så kørte den måske kun 160km/t
er det bare sådan de er eller er der noget der skal tjekkes?
ellers kører den bare som en drøm
-
men da vi desværre måtte hjem over skulle det jo bare overstås så hurtigt som muligt
undret det mig at min svér ikke ville meget over 180km/t på klokken
Min oldschool fra 2002 har jg fået op på 205 km/t, før jeg gearede den om. De sidste 10-15 km/t sneg den sig op på.
Jeg har fuldkåbe, det virker om om at du ikke har det på dit profilbillede. Måske det har noget at sige? :-/
-
nope ingen fuldkåbe
-
Min 99´er N'er ville heller ikke "mere" end 180-190...
-
Du skal bare godt ned over tanken. Pil evt. sidespejlene af :D
Har du potte, filter, tun på??
Da min var en N kunne den godt komme over 200 på speedo.
Nu har jeg en halvkåbe på og når 180 på GPS'en på langsiden af Knutstorp, og 220 på speedometeret på en længere langside.
-
husk at bore tre huller i forskærmen :afro: gammelt Puch-trick :mrgreen:
-
husk at bore tre huller i forskærmen :afro: gammelt Puch-trick :mrgreen:
Nej, det er bagskærmen! :kiss:
-
husk at bore tre huller i forskærmen :afro: gammelt Puch-trick :mrgreen:
Nej, det er bagskærmen! :kiss:
ARGHHH....så var det derfor det ikke virkede dengang....
-
Jeg mente , at det var kædeskærmen.
-
prov i femte gear, med det bedste benzin du kan faa fat i (ved ikke hvad det gode hedder i dk )
sjette er lidt af et overgear
-
kun en potte
-
det med topfart er noget sjap....da jeg hentede min ab forhandler gik den 255 på speede (SV1000N K7) hver gang jeg har fjernet noget aerodynamisk på fronten er den faldet lidt.
det første der røg var den lille vindskærm over speedometeret, det tog ti km på toppen.
det næste var forlygten, så røg der lidt igen.
det tredje var speedometeret. der kom der igen mærkbart mere vind i krydderen....
Det nye speedometer er helt nøjagtigt, og testet med GPS ved 50/100/150 osv. Nu går den "kun" 215-220 afh af vind og vejr.
og ja, den er hurtigere i 5. end 6., så den bliver gearet ned ved næste kædekit. Mest på grund af optrækket og "lege-værdien" da det efter min mening er pisse ligegyldigt om man kan køre 2 eller 300 hundrede. Det sjove er 0-80, og og 70-130.
-
Mest på grund af optrækket og "lege-værdien" da det efter min mening er pisse ligegyldigt om man kan køre 2 eller 300 hundrede. Det sjove er 0-80, og og 70-130.
Jeg kunne ikke være mere enig :)
-
det skal lige siges at Majses '650N med 100+ kg kaptajn bag roret snildt løber 210 på klokken
-
det skal lige siges at Majses '650N med 100+ kg kaptajn bag roret snildt løber 210 på klokken
Ud over Møns klint :) Thi hi fnis!
-
hmm det kan måske have noget at gøre med at jeg har sat et noget bredere styr på grislingen så jeg virker som en faldskærm :lol:
-
det skal lige siges at Majses '650N med 100+ kg kaptajn bag roret snildt løber 210 på klokken
Hey, der er vist noget du lige har glemt at fortælle mig ... Ligger du og kører stærkt på den.. Den skulle jo bare lige luftes lidt.. Ikke flåes fra hinanden i flere dele... :D :D Hmmmm nu må du altså selv betale for benzinen mester... Griner.. Ej, det er da fedt at den kan kører så stærkt.. Gud ved om det var det du mente med at den kører super godt... :D :D - bare du passer på dig selv.. :D :D
-
det skal lige siges at Majses '650N med 100+ kg kaptajn bag roret snildt løber 210 på klokken
Ud over Møns klint :) Thi hi fnis!
Vask din mund i sæbe min ven :D... Skam dig - Puuuhaaa... Den kører godt.. Så tænk på hvordan den kører med bette mig på... 220 på klokken... :D :D
-
jamen det er jo det rigtige cykler kører i 2-3 gear :lmao: :lmao:
-
jamen det er jo det rigtige cykler kører i 2-3 gear :lmao: :lmao:
Topfart er for kællinger der ikke kan følge med i svingene :loser:
:mrgreen: :mrgreen:
-
jamen det er jo det rigtige cykler kører i 2-3 gear :lmao: :lmao:
Topfart er for kællinger der ikke kan følge med i svingene :loser:
:mrgreen: :mrgreen:
tak B2
lige det jeg gerne ville høre