SVRider.dk Forum
Erfaringer og generel viden om MC'er og SV i særdeleshed => Modifikationer => Emne startet af: Bang efter September 17, 2009, 07:09:56 pm
-
har kig på dette sæt
http://cgi.ebay.co.uk/SUZUKI-SV-S-SV1000-TOP-YOKE-CONVERSION-COMPLETE-KIT-NEW_W0QQitemZ150305231754QQcmdZViewItemQQptZUK_Motorcycle_Parts?hash=item22fee3d38a&_trksid=p3286.c0.m14 (http://cgi.ebay.co.uk/SUZUKI-SV-S-SV1000-TOP-YOKE-CONVERSION-COMPLETE-KIT-NEW_W0QQitemZ150305231754QQcmdZViewItemQQptZUK_Motorcycle_Parts?hash=item22fee3d38a&_trksid=p3286.c0.m14)
Er der nogen der har erfaring med dette mærke?
-
Jep det har jeg og det virker. Jeg købte kun gaffelbroen og brugte et styr jeg havde fra en cx'er honda. Kabler, slanger og ledninger skal flyttes lidt men er lange nok.
-
Jep det har jeg og det virker. Jeg købte kun gaffelbroen og brugte et styr jeg havde fra en cx'er honda. Kabler, slanger og ledninger skal flyttes lidt men er lange nok.
Har det givet dig en mere oprejst siddestilling - uden at virke generende i forhold til fodhvilere position??
Mvh
TOB
-
Styret er ca. 8-10cm højere oppe og ca. 8-10cm. længere bagud.Jeg er 178cm høj (eller lav) og jeg sidder super godt.Meget bedre end med clip on.
Der er dog minuser. Der er vildt meget turbolens der river og flår i hjælmen.Turbulensen blev fjernet med et vario touring glas fra suzuki men der er stadig meget støj i hjælmen. Der er mindre støj i hjælmen når jeg rejser mig selv ved 150 km/t.
Min plan er at flå kåben af her til vinter.Men kørestillingen er bare super.
-
Styret er ca. 8-10cm højere oppe og ca. 8-10cm. længere bagud.Jeg er 178cm høj (eller lav) og jeg sidder super godt.Meget bedre end med clip on.
Der er dog minuser. Der er vildt meget turbolens der river og flår i hjælmen.Turbulensen blev fjernet med et vario touring glas fra suzuki men der er stadig meget støj i hjælmen. Der er mindre støj i hjælmen når jeg rejser mig selv ved 150 km/t.
Min plan er at flå kåben af her til vinter.Men kørestillingen er bare super.
Spændende info :)
Jeg er 182 cm, men har en gammel rygskade der fra tid til anden gør opmærksom på sig selv (moderat grad). Derfor ville jeg godt op i "½ touring position". Tanken var så at montere en Double Bubble skærm for at imødekomme den turbulens du nævner. Jeg har udset mig den udgave med det røgfarvede glas: http://www.sportsbikeshop.co.uk/motorcycle_parts/content_prod/234/14550 (http://www.sportsbikeshop.co.uk/motorcycle_parts/content_prod/234/14550)
Mvh
TOB
-
Styret er ca. 8-10cm højere oppe og ca. 8-10cm. længere bagud.Jeg er 178cm høj (eller lav) og jeg sidder super godt.Meget bedre end med clip on.
Der er dog minuser. Der er vildt meget turbolens der river og flår i hjælmen.Turbulensen blev fjernet med et vario touring glas fra suzuki men der er stadig meget støj i hjælmen. Der er mindre støj i hjælmen når jeg rejser mig selv ved 150 km/t.
Min plan er at flå kåben af her til vinter.Men kørestillingen er bare super.
Det er netop dette jeg har gang i.. Kåben af ! hvordan har du tænkt ang speedometer? På N model er det fast gjort på broen.
-
Jeg har planer om at lave et beslag så det org. ophæng fra speedohuset fra N modellen passer på.Det må ku sættes fast på boltene der holder styret neden under broen.Speedohuset koster 500kr uden beslag org. hos forhandler men kan købes billigere i USA.Jeg vil gerne ha så meget så muligt org. da jeg har planer om at sætte det lille glas på ved lygten.Hvis man holder det org. er udvalget stort hvad glas/vindspejl ved lygte angår.
-
Styret er ca. 8-10cm højere oppe og ca. 8-10cm. længere bagud.Jeg er 178cm høj (eller lav) og jeg sidder super godt.Meget bedre end med clip on.
Der er dog minuser. Der er vildt meget turbolens der river og flår i hjælmen.Turbulensen blev fjernet med et vario touring glas fra suzuki men der er stadig meget støj i hjælmen. Der er mindre støj i hjælmen når jeg rejser mig selv ved 150 km/t.
Min plan er at flå kåben af her til vinter.Men kørestillingen er bare super.
Spændende info :)
Jeg er 182 cm, men har en gammel rygskade der fra tid til anden gør opmærksom på sig selv (moderat grad). Derfor ville jeg godt op i "½ touring position". Tanken var så at montere en Double Bubble skærm for at imødekomme den turbulens du nævner. Jeg har udset mig den udgave med det røgfarvede glas: http://www.sportsbikeshop.co.uk/motorcycle_parts/content_prod/234/14550 (http://www.sportsbikeshop.co.uk/motorcycle_parts/content_prod/234/14550)
Mvh Hvad jeg har læst mig til på nettet så er vario touring det eneste der kan fjerne turbulensen.Den støj jeg har kan måske være hjælmen.Men den er næsten væk når jeg rejser mig op.
TOB
-
Dette er en forbrydelse :thumbsdown: det gør man bare ikke på en S model :thumbsdown:
-
Dette er en forbrydelse :thumbsdown: det gør man bare ikke på en S model :thumbsdown:
Jeg kan godt følge dig men tror det er bedre for "pappet" på den måde.Det er ikke blevet til mange ture hvor den ikke har være over 200 og jeg tilbringer 95% af tiden på landevej :oops:Desuden har jeg prøvet svogers hoysung uden kåbe og der er BARE køreglæde selv ved lav fart.
-
Dette er en forbrydelse :thumbsdown: det gør man bare ikke på en S model :thumbsdown:
Jeg kan godt følge dig men tror det er bedre for "pappet" på den måde.Det er ikke blevet til mange ture hvor den ikke har være over 200 og jeg tilbringer 95% af tiden på landevej :oops:Desuden har jeg prøvet svogers hoysung uden kåbe og der er BARE køreglæde selv ved lav fart.
Det er topdollor for dig, osse bare min mening, kører ikke så mange kilometer om året, men lidt pænt er det på din cykel :thumbsup:
-
Med clip on på var det totalt umuligt for mig at køre fornuftigt.Cyklen vil simpelthen bare ha hanen hele tiden :twisted:
-
Med clip on på var det totalt umuligt for mig at køre fornuftigt.Cyklen vil simpelthen bare ha hanen hele tiden :twisted:
Kender problemet... :lol: