SVRider.dk Forum
Erfaringer og generel viden om MC'er og SV i særdeleshed => Teknik og vedligehold => Emne startet af: jønne efter Oktober 22, 2009, 08:02:37 am
-
da jeg synes jeg lige villle have en sidste tur på grislingen inden vinterhi blev det så i dag i bulder mørke og støv regn 30km fedt men det er jo det
grislingen begyndte at sætte ud arhhh det har den squ ikke gjort før :cry:
hvadfanden kan det være :huh:
den kørte fint på sidste tur for 3 uger siden (dovenskab)
det er bare ufedt
er der nogen af jer det har oplevet det samme evt hvad fejlen kan være?
den har næsten nye tændrør og jeg kører med forskærms forlænger for at undgå vand i den forreste cylinder
kom med lidt guldkorn :respekt:
-
Prøv med karburatorsprit i tanken, det hjalp på min (og andres).
-
er det allerede sprit tid det var 8 grader da jeg kørte hjemme fra
-
Det afhænger meget af luftfugtigheden.
De gamle SVin er ret pivede over for kold og fugtig luft.
At lade den blive ordentligt varm , inden man kører, hjælper en del, men ellers skal der sprit i.
Pt kører jeg på noget Bio 95, hvor de har smidt sprit i, og det funker fint.
-
Det afhænger meget af luftfugtigheden.
De gamle SVin er ret pivede over for kold og fugtig luft.
At lade den blive ordentligt varm , inden man kører, hjælper en del, men ellers skal der sprit i.
Pt kører jeg på noget Bio 95, hvor de har smidt sprit i, og det funker fint.
har tanken kommet sprit i benzinen eller?
-
Det afhænger meget af luftfugtigheden.
De gamle SVin er ret pivede over for kold og fugtig luft.
At lade den blive ordentligt varm , inden man kører, hjælper en del, men ellers skal der sprit i.
Pt kører jeg på noget Bio 95, hvor de har smidt sprit i, og det funker fint.
tænkte det nok koldt og fugtigt vejr
prøver med sprit
-
Det afhænger meget af luftfugtigheden.
De gamle SVin er ret pivede over for kold og fugtig luft.
At lade den blive ordentligt varm , inden man kører, hjælper en del, men ellers skal der sprit i.
Pt kører jeg på noget Bio 95, hvor de har smidt sprit i, og det funker fint.
har tanken kommet sprit i benzinen eller?
Jeps !
Mener der er 5% eller noget i den stil.
De har reklameret med at det er SÅÅÅ godt for miljøet, men det er jeg kold over for :mrgreen:
-
Det afhænger meget af luftfugtigheden.
De gamle SVin er ret pivede over for kold og fugtig luft.
At lade den blive ordentligt varm , inden man kører, hjælper en del, men ellers skal der sprit i.
Pt kører jeg på noget Bio 95, hvor de har smidt sprit i, og det funker fint.
har tanken kommet sprit i benzinen eller?
Jeps !
Mener der er 5% eller noget i den stil.
De har reklameret med at det er SÅÅÅ godt for miljøet, men det er jeg kold over for :mrgreen:
tilsat 5 % bio-ethanol?
-
Det afhænger meget af luftfugtigheden.
De gamle SVin er ret pivede over for kold og fugtig luft.
At lade den blive ordentligt varm , inden man kører, hjælper en del, men ellers skal der sprit i.
Pt kører jeg på noget Bio 95, hvor de har smidt sprit i, og det funker fint.
er det Statoil eller Q8?
-
Det afhænger meget af luftfugtigheden.
De gamle SVin er ret pivede over for kold og fugtig luft.
At lade den blive ordentligt varm , inden man kører, hjælper en del, men ellers skal der sprit i.
Pt kører jeg på noget Bio 95, hvor de har smidt sprit i, og det funker fint.
er det Statoil eller Q8?
goggle er min ven :innocent:hehe Statoil
-
Det afhænger meget af luftfugtigheden.
De gamle SVin er ret pivede over for kold og fugtig luft.
At lade den blive ordentligt varm , inden man kører, hjælper en del, men ellers skal der sprit i.
Pt kører jeg på noget Bio 95, hvor de har smidt sprit i, og det funker fint.
er det Statoil eller Q8?
goggle er min ven :innocent: hehe Statoil
Nemmerli :thumbsup:
-
da fyraften var nået og turen skulle gå hjemad var det tid til at tanke grislingen lampe var begyndt at blinke og ingen statoil i området ville jo gerne prøve bio 95
så prøver jeg squ at se hvad Q8 kan byde på
de har noget 95 nitro 3000 noget benz
der kom 14L på det virker osse
både igår og her til morgen :thumbsup: lækkert
-
Super
-
At lade den blive ordentligt varm , inden man kører, hjælper en del, men ellers skal der sprit i.
Tjaa... men kun i det omfang at motoren stråleopvarmer karburatoren så den er længere om at fryse til. :|
Hvis man kører og den fryser, kan man også holde en pause og opnå samme effekt.
Nogle modeller (Bl.a. GPZ500) har en lille stift i svømmerhuset som er tilsluttet køleslangerne, så kølevandet holder karbunaden lun. Har luret lidt på det som et "mod", men det er ikke blevet til noget endnu. Indtil videre klarer jeg mig med en liter karburatorsprit i entréen.
-
hvad med oktan 99 - shell v-power? :mrgreen:
kiloSVinet er ret glad for det
-
hvad med oktan 99 - shell v-power? :mrgreen:
kiloSVinet er ret glad for det
V-Power har jeg kun haft skidte oplevelser med på min Oldschool !
Den skød og trak ujævnt, og kunne knapt holde sig i gang i tomgang :?