SVRider.dk Forum
Forumliv => Sjov, spas og generel spam => Emne startet af: GTI efter April 24, 2010, 10:57:17 pm
-
Ser ut som ABS og TC kan slåes av på BMWs nye R-maskin...
BMW S1000RR Chris Teach McNeil Drifting and Stunting 2010 (http://www.vimeo.com/8967300)
-
Den har han pænt godt styr på :-)
-
Så er den vist kørt til :P
-
Note til mig selv. Køb ALDRIG en motorcykel, der har været brugt som demo-cykel :-)
-
Ser ut som ABS og TC kan slåes av på BMWs nye R-maskin...
Eller også virker det ikke :mrgreen: :mrgreen:
-
Ser ut som ABS og TC kan slåes av på BMWs nye R-maskin...
Eller også virker det ikke :mrgreen: :mrgreen:
:lmao: :lmao:
Siden det er et tysk produkt er jo det en reell mulighet.. ;)
Spøk til side; S1000RR har virkelig kommet og gitt japanske R-maskiner en omgang :club: :club:
Og her i Norge koster den omtrent det samme som GSXR1000/R1/ZX10R/Blade... Og 1198...... :afro:
-
Spøk til side; S1000RR har virkelig kommet og gitt japanske R-maskiner en omgang :club: :club:
Der var åbent hus hos Rydberg i weekenden. Der var rullefelts test til 50 kr, og de skriver alle cykler på en stor tavle, efter motorstørrelse.
I feltet 900-1000ccm, var der bl.a. to cbr1000rr, de lagde begge under 150hk på hjulet. der var også zx10'ere, de lagde omkring 172-175 hk, og så var der to bimser (bl.a. Tommy Rønns) disse lagde begge over 176hk, og var topscorere i klassen.
(hæng mig ikke op i decimalerne, så god er min hukommelse heller ikke)
Der var også to SV1000'ere, den ene vist på 106, og den anden på 111 hk.