SVRider.dk Forum
Forumliv => Lidt af hvert => Emne startet af: haldo efter September 03, 2010, 09:52:57 pm
-
Jeg har luret af hive min grisling op på baghjulet, og så vil jeg høre om der findes andre, bekræftede måder at gøre det på på en grisling, end at rive den fra 10 til 30, og så slippe skidtet, for så at næsten gi fuld spade, og så læne sig tilbage - det er sådan jeg gør - i første. Findes der andre, der kan hive den op, på andre måder? :huh:
-
En homie skulle vise en anden homie hvordan han fik sin SV650SK5 på hjulet, mener han var i andet gear og omkring 8.000 rpm. Så slap han gassen kort så den dykkede i forgaflen og gav så gas igen ganske hurtigt efter mens han hev i styret.
... Desværre kørte policen pundt om hjørnet lige da han gjorde det, så ved ikke om det kun kan give et lille nik, eller hvor meget det kan få den op.
-
Kan godt være jeg spørge dumt, hvordan gør man det på en SV1000? :oops:
Har kun haft min SV1000 1 mdr ;)
-
Kan godt være jeg spørge dumt, hvordan gør man det på en SV1000? :oops:
Har kun haft min SV1000 1 mdr ;)
Ned i et lavt gear, op i omdrejninger og så hiv i håndtaget?
-
Skal vi ikke lige holde os til 650eren? :D Tak - Men, her er måden du løfter dit kilosvin på(det er ihvertfald sådan jeg gør på min grisling!) - Tril med 10 Kmt... Så giv lidt gas, en smule aggressivt, til du rammer 30, så lukker du for gassen fuldstændigt, og så giver du gas igen, samtidig med at du river lidt i styret. Så skal forhjulet nok komme op :evil: - men husk. Små skridt... Ellers ender det galt. :tie:
Jeg ved fra en buddy, at man også kan løfte svinet i 2. gear, ved 80kmt, når man kører kilosvin, på samme måde.
-
Kan godt være jeg spørge dumt, hvordan gør man det på en SV1000? :oops:
Har kun haft min SV1000 1 mdr ;)
Der er to måder at gøre det på. :) Hvis det er ved lav hastighed er det bare at smække gassen i bund i 1. gear. - Så rejser den sig selv. Vær dog klar på at tage lidt af gassen af igen når den ønskede højde er opnået, men IKKE slippe gassen helt. så motorbremser du og "smadrer" forhjulet i jorden hvilket ikke er godt for gaffel eller dine nosser (imod tanken) :shock:
Den anden måde er i 2. Gear med omkring 70 km/t (med 16/42 gearing, som på min). Fuld gas, og et hurtigt tryk på koblingen. Det rejser motorens omdrejninger hurtigt, og når du slipper koblingen igen rejser den sig. Her den kan holdes ret længe. Ca. til 130 km/t. :) (igen med 16/42 gearing)
Jeg er også i gang med at øve i at skifte til 3. gear imens, men det er sgu lidt svært syntes jeg.
-
jeg er ikke særlig god til at køre på baghjul på BMX cykle så vidt jeg husker.....er det smart at prøve på mc? :innocent:
-
jeg er ikke særlig god til at køre på baghjul på BMX cykle så vidt jeg husker.....er det smart at prøve på mc? :innocent:
x2
-
Nej, det er det helt sikkert ikke. - Når det så er sagt, så har jeg aldrig kunne stejle på andet, end denne cykel. Men det lærte jeg åndsvagt hurtigt. - Har allerede mestret at få den op, og holde den oppe, til den her ikke alt for potente cykel, maxer ud omkring 85kmt, i 1., hvorefter den så skal ned igen :club:
-
okay, er der så nogen der ved om det er muligt, at skifte gear, mens man kører på 1hjul? :/
-
Kan godt være jeg spørge dumt, hvordan gør man det på en SV1000? :oops:
Har kun haft min SV1000 1 mdr ;)
Mit billede siger vist det hele :?