SVRider.dk Forum
Erfaringer og generel viden om MC'er og SV i særdeleshed => Modifikationer => Emne startet af: dennis82 efter Maj 05, 2011, 07:02:12 am
-
hey svin og grislinger.
jeg har fået lyst til at prøve en N. kan nogen her inde fortelle mig hva de synes er fedt ved N frem for S modellerne?
hva er det i føler for når i køre N. har selv kørt S i 4 år nu og overvejer at det måske være meget fedt med en street bike i sedet for.
Dennis
-
hey svin og grislinger.
jeg har fået lyst til at prøve en N. kan nogen her inde fortelle mig hva de synes er fedt ved N frem for S modellerne?
hva er det i føler for når i køre N. har selv kørt S i 4 år nu og overvejer at det måske være meget fedt med en street bike i sedet for.
Dennis
Den oprejste kørestilling og mest af alt fart-fornemmelsen. Det føles helt anderledes når al luften rammer en i brystet. Jeg ender altid med at køre alt for hurtigt når jeg kører med kåbe.
Derudover giver det en smule bedre overblik over trafikken, men det er sådan et kedeligt argument :)
-
- Mere behagelig kørestilling pga. det højere styr og lavere fodhvilere
- SV'ere ser bare sejere og mere maskuline ud uden kåbe (dont hit me!) ;)
- Ja bedre overblik over trafikken
- En forlygte der peger i den retning styret vender istedet for ligeud
- Nemmere at vurdere hvornår man rammer små forhindringer i vejen ved lav hastighed, fx. hvis man skal op over en cykelsti inde i byen
- Det bredere styr gør cyklen mere håndterbar imho
- Ja federe fart-fornemmelse..
-
-Bedre fartfornemmelse
-Badass udseende
-Overblikket klart bedre
-Vidst nok 600 kr. i forskel på forsikring (IF) :hand:
-Ikke ondt i ryg efter langture
-Bedre stylings muligheder!!!!
PS: Jeg har min SV til salg her inde, hvis du ude i en ny cykel, hvis du vil undgå ombygning :innocent:
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=93807 (http://www.motorcykelgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=93807)
-
- En forlygte der peger i den retning styret vender istedet for ligeud
Men det gør at den peger ud af svinget når du drejer, da du jo kontrastyrer i gemmen svingene, så det er da ikke en fordel? :huh:
-
- En forlygte der peger i den retning styret vender istedet for ligeud
Men det gør at den peger ud af svinget når du drejer, da du jo kontrastyrer i gemmen svingene, så det er da ikke en fordel? :huh:
Hmm det kan der være noget om i visse tilfælde ja :innocent:
-
- En forlygte der peger i den retning styret vender istedet for ligeud
Men det gør at den peger ud af svinget når du drejer, da du jo kontrastyrer i gemmen svingene, så det er da ikke en fordel? :huh:
Er det ikke ganske få grader vi snakker om?
Kontrastyring er vel også kun til at initiere svinget med, er det ikke?
-
Det så lidt, så det ikke det det skal stå og falde på... Men ingen tvilvl om det er bedre at lygten drejer med, and at den lyser lige ud, bliver også lavet i mange "high class" biler.
-
- En forlygte der peger i den retning styret vender istedet for ligeud
Men det gør at den peger ud af svinget når du drejer, da du jo kontrastyrer i gemmen svingene, så det er da ikke en fordel? :huh:
Er det ikke ganske få grader vi snakker om?
Kontrastyring er vel også kun til at initiere svinget med, er det ikke?
Du holder trykket indtil du skal rette op igen, men i gennem svinget der peger forhjulet lidt ud af i svinget.