SVRider.dk Forum
Forumliv => Lidt af hvert => Emne startet af: skurkenfradallas efter Maj 13, 2011, 11:20:53 am
-
MV Agusta har lige afsløret deres nye F4 RR Corsocorta og jeg har få ord at knytte til denne cykel...
Et af dem er dog... WOOOOOOOOOOOOOOOOW 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)
http://bilekspressen.dk/agusta (http://bilekspressen.dk/agusta)
http://www.motorcycle.com/news/2012-mv-agusta-f4-rr-revealed-90953.html (http://www.motorcycle.com/news/2012-mv-agusta-f4-rr-revealed-90953.html)
Galleri: http://www.motorcycle.com/gallery/gallery.php/v/main/news/2012-mv-agusta-f4-rr/ (http://www.motorcycle.com/gallery/gallery.php/v/main/news/2012-mv-agusta-f4-rr/)
Teaser-video: http://www.motorcycle.com/news/2012-mv-agusta-f4-rr-corsacorta-teaser-video-90927.html (http://www.motorcycle.com/news/2012-mv-agusta-f4-rr-corsacorta-teaser-video-90927.html)
Fra artiklen:
MV Agusta has released official specs and pictures of the new 2012 MV Agusta F4 RR.
As revealed in a teaser video released last week, the RR version of the MV Agusta F4 uses a new “Corsocorta” engine. According to MV Agusta, the Corsocorta engine shares little in common with the F4’s engine. The piston diameter has been increased to a 79mm bore (compared to 76mm on the F4’s engine) while the stroke was reduced to 50.9mm from 55mm.
With a new 4-2-1-4 exhaust system with new intake and exhaust tracts and titanium valves, MV Agusta claims an output of 198 hp at 13,400rpm, an improvement on the F4’s claimed 183hp. Maximum torque is the same as the F4 at 84.1 ft-lb. at 9200rpm.
The MV Agusta F4 RR adds a new engine, Ohlins suspension and other updates over the F4.
Like the F4, the RR uses a rapidly removable cassette gearbox and slipper clutch. The ECU has been updated however, as well as the traction control system.
The MV Agusta F4 RR uses the same frame and swingarm as the regular F4, but MV Agusta has added steering head angle adjustability. The swingarm pivot can also be adjusted using calibrated inserts. MV Agusta also added a new Ohlins suspension system with a fully adjustable 43mm upside-down fork and TTX36 rear shock.
Pris i DK??? Din søster... Eller som italienerne ville sige det - Tua soralla!
-
Savle savle!!! :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
-
Lidt mere video med MV - dog en gammel udgave.
http://www.fasterandfaster.net/2011/03/europe-goes-to-war-bmw-s1000rr-vs.html (http://www.fasterandfaster.net/2011/03/europe-goes-to-war-bmw-s1000rr-vs.html)
-
Puuuhaaa... den er squ nice :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
-
Jeg vil sgu gerne sælge min søster for den der.
-
Jeg vil sgu gerne sælge min søster for den der.
Billeder, så kan vi tale om det :D
/bo
-
Jeg vil sgu gerne sælge min søster for den der.
Billeder, så kan vi tale om det :D
/bo
X 2 :lmao: :lmao:
-
Fuuuck den er cool!! ;-)
-
Gad godt vide hvad den danske pris på den bliver... Afgift here we come........ :orkester:
-
Lidt mere video med MV - dog en gammel udgave.
http://www.fasterandfaster.net/2011/03/europe-goes-to-war-bmw-s1000rr-vs.html (http://www.fasterandfaster.net/2011/03/europe-goes-to-war-bmw-s1000rr-vs.html)
Og sisteplass i testen... (ikke at det betyr så mye...)
Men MV Agusta F4 er og blir en av de vakreste MC gjennom tidene......
-
GTI -> Enig! Min fætteer skrev forresten til mig at han har købt en Duc 1098SP... Han har ellers altid svoret til række-4 maskiner. Det bliver sjovt at prøve en "rigtig" sports V2'er :-D
-
GTI -> Enig! Min fætteer skrev forresten til mig at han har købt en Duc 1098SP... Han har ellers altid svoret til række-4 maskiner. Det bliver sjovt at prøve en "rigtig" sports V2'er :-D
1098S skal det vel være? Eller 1198SP om det er årets modell.. ;)
Uansett, det er bare å glede seg.. Kan love deg en helt annen opplevelse enn en R1000..;)
Kun ørene stopper mitt smil hver eneste gang jeg er ute og kjører...
-
No clue :-) Jeg copy/paste'ede bare hvad han skrev på FB :-)