SVRider.dk Forum
Forumliv => Lidt af hvert => Emne startet af: Peter K efter Januar 03, 2006, 02:45:27 pm
-
Faldt lige over denne spændende artikel på DBA - Måske var det noget for Rune at kaste sig ud i..?
http://mc.dba.dk/asp/artikler/detail.asp?ArtikelId=17187&NyhedskategoriID=292&SekItem=292&Sogning=1&Query=Indtast+et+s%F8geord
-
Et "6½" SVin med 93 hyppere :roll: :D
Savle :twisted:
Prisen på godt 1000kr/hk gør det dog nok lidt svært at få lusket den uden om økonomi ministeren der hjemme :oops: :cry:
-
Man bliver jo helt varm om hjertet :lol: :lol: :lol:
Og glad for man selv har nøjagtigt de samme forfjedre, der bare venter på at gaflen bliver sat på igen – samt bagfjederen der bare venter på at man bore så meget i rammen at den kan være der
:wink:
-
De 23 ekstra hyppere må vel være målt på krumtappen (motoren), hvis man skal forstå det på artiklens ordlyd !?!!?
Men % forøgelsen er jo heldigvis lige stor :D
Hvad med at vippe en 1000'er motor i? Er 1000'er stellet meget anderledes fra 650'er stellet?
-
De 23 ekstra hyppere må vel være målt på krumtappen (motoren), hvis man skal forstå det på artiklens ordlyd !?!!?
Men % forøgelsen er jo heldigvis lige stor :D
Hvad med at vippe en 1000'er motor ? Er 1000'er stellet meget anderledes fra 650'er stellet?
Hvad med at købe en 1000'er...?
-
Hvad med at købe en 1000'er...?
ellers tak :wink: men tak for tilbuddet :P
Det var nu bare af nysgerrighed, om nogen vidste om sådan en opgradering var lavet på en SV'er...
-
Hvad med at vippe en 1000'er motor i? Er 1000'er stellet meget anderledes fra 650'er stellet?
Alle motormontagepunkterne er anderledes.
Jeg tror også man ville savne 180'er bagdækket og den kraftigere dimensionerede affjedring hvis man fik så meget mere motorkraft :shock:
-
Hvad med at vippe en 1000'er motor i? Er 1000'er stellet meget anderledes fra 650'er stellet?
Alle motormontagepunkterne er anderledes.
Jeg tror også man ville savne 180'er bagdækket og den kraftigere dimensionerede affjedring hvis man fik så meget mere motorkraft :shock:
Motorophænget er der råd for hvis ik de lige sidder præcis som de skal.. se bare nedenstående link.. :twisted:
Men du har nok ret mht at 650'eren er for spinkel opbygget.. Det kunne jo være stellene var ens, men det er de så tydeligvis ikke.
Jeg er stadig fortrøstningsfuld, hvis jeg en dag skulle kede mig og blive træt af min nuværende(kommende motor).. Jeg har nemlig fundet en komplet vejledning til hvordan jeg lister GSXR 1000 motoren i en cykel som min :twisted:
http://www.naukus.gixxer.com/cgi-bin/framed/2547/1kmotorswap.html
men men men....
-
Hvad med at købe en 1000'er...?
ellers tak :wink: men tak for tilbuddet :P
Det var nu bare af nysgerrighed, om nogen vidste om sådan en opgradering var lavet på en SV'er...
Ja, det var altså ikke noget tilbud - min er sgu ikke til salg!
Men da man kan få en meget let brugt sv1000N til knap 93K (ergo ca. det samme), så gad jeg nok ikke at bøvle med at tune alt for vildt på en 650'er...
-
Lige mine ord nyg, den bedste måde at tune en 650'er på, er at købe en 1000'er :D :D :D
-
Hvad er det der er med de der Suzuki SV1000'er...? :shock: ud over de er billige, ligesom deres biler. :wink: