SVRider.dk Forum
Erfaringer og generel viden om MC'er og SV i særdeleshed => Teknik og vedligehold => Emne startet af: Baghjulsstregen efter Marts 09, 2014, 04:56:39 pm
-
Endelig er dagen kommet og sv'eren skal ud af vinterhi.. MEN! Cyklen vil fandme ikke starte.. Der er strøm på batteriet og lys i displayet - samt en FI fejl... :( :brok:
Indsprøjtningen kører ca.1 sek og herefter ingenting..
Alarmen reagere ikke, selvom jeg trykker på knappen... Umiddelbart er alle stik og sikringer kontrolleret - uden fejl.. Når sikringen til alarmen bliver sat i, klikker det i alarmboksen..
Det skal lige siges, at cyklen kørte fejlfrit inden hi og at der ikke er gjort andet end at pille batteriet ud og sat i igen..
What to do? Hjælp i kære guruer.... :respekt:
-
Mon ikke bare batteriet skal lades op. ...
-
Mon ikke bare batteriet skal lades op. ...
Dødmandsknap...?
Det er ikke en spøg, jeg har selv været der engang.
På min CB750F med kickstarter... for satan man kommer til at svede, selv i begyndelsen af marts....
-
Alle gode bud - men batteriet er nyopladet og dødemandsknappen er ej aktiveret.. Men starteren køre slet ikke rundt.. Den blinker bare rødt og skriver FI i displayet.. :facepalm: :(
-
Koblings kontakt, den vil intet uden trukket kobling
Sendt fra min GT-I9100 med Tapatalk
-
Har du prøvet at udlæse f1 fejlen og google den?
Her er et link til hvad de forskellige coder betyder.
http://rj45.org/sv1k/faq/tre/fi_warning.htm
-
Støttefodskontakten :P
-
Støttefodskontakten :P
Er den ikke kun aktiv hvis raketten står i gear??
-
Det lyder nøjagtigt som et problem jeg oplevede med en Honda sidste år. Det viste sig, at batteriet var klappet sammen. Her var der også lys på og alting, men starteren ville ikke køre. Efter nyt batteri kørte den igen.
-
Støttefodskontakten :P
Er den ikke kun aktiv hvis raketten står i gear??
Ahh ja det er rigtig... :) Mig der tog fejl :thumbsup:
Savner sgu egentlig min SV´er lidt :embarassed:
-
Jeg har også oplevet det med at batteriet var klappet sammen. Du kan evt. prøve at smide startkabler på fra en bil og se om den så vil starte.
-
prøv at pille alarmen fra og evt. andet extra udstyr, efter det kan tage en del af den spænding der skal til at trække starter motoren
min alarm har også drillet en del og specielt efter jeg skiftede batteri til nyere ikke bly indholdigt batteri...
eller er det at tjekke stik fra a til z...
-
Alt efter hvor i landet du befinder dig, har jeg et overskydende batteri, der er helt nyt og ubrugt, som du er velkommen til at komme og låne, og se, og det løser problemet. Hvis det virker, er du velkommen til at købe det.
Jeg er umiddelbart helt over bevist om, at det er betteriet der er klappet sammen, netop fordi du også får en FI fejl.
Jeg er selv i Rødovre...
-
Ud fra dit indlæg på mcg er det din alarm, kod senderen eller hiv lortet af
Sendt fra min GT-I9100 med Tapatalk
-
Kort Update.. Alarmen var stået af i løbet af vinteren og reagerede ikke på noget. Min kammerat - som er mekaniker, fjernede alarmen og dyret startede første gang! :orkester:
Så alt er vel med SVinet igen..! Go vind og tak for svar... :respekt: