SVRider.dk Forum
Erfaringer og generel viden om MC'er og SV i særdeleshed => Teknik og vedligehold => Emne startet af: Thomas-R efter Oktober 26, 2014, 01:37:06 pm
-
Efter 4 fantastiske dage på knutten i august med Zenergy blev min kære sv lidt fornærmet og lød rigtig grimt når man drejede rundt på hjulet. Indrømmet jeg har syltet det længe, købt lidt værktøj og sån. Den har været ude et par uger men idag skulle det være. Og jeg tror godt jeg ved hvor fejlen ligger..(http://)
--------
billede rettet..
-----blz
-
hvorfor på hovedet??
-
Forreste cyllinder efter 42.000km kan man stadig ane honings mærker. Og så pænt kører jeg vist heller ikke når den først er blevet varm.
-
Hey, jeg synes der mangler et eller andet dér på et af tandhjulene. Men det er nok bare mig...
-
tanden ligger ved siden af, den skal bare limes på igen, og modparten lige en tur med en fil ;-)
-
Jeg er ikke sikker, men jeg har hørt, at man ikke heeelt reparerer det på dén måde. Med mindre du altså kan lide at skille din motor ad hele tiden og har masser af penge til pakninger ;)
-
Skønt - så kan du lige tjekke ventiler, og øve dig på at fifle med shims.
Dermed er du forhåbentlig kvalificeret til at komme til Sajmons garage her i vinterpausen og hjælpe med min racer, når jeg skal igang med netop denne kontrol :thumbsup: :thumbsup:
-
Det får mig til at tænke på: skruedag.
Er man gået helt væk fra denne sociale ting, eller kræver det bare, at nogen (mig) råber op?
-
Forreste var inde for tolerancen, glemte den bagerste, men det kommer ved montering. Tror det er lidt omfattende til en skrue dag Mads ;-)
Søren hvad med nogle snuble klodser på motor dækslerne i stedet, nu du er kommet gennem kåben står de vel for tur :-)
-
Har skiftet kåben ud - de par cm i bunden var åbenbart lige ud over den kritiske grænse for nedlægning. Vi får se....
Fik du styr på shims'ning?
-
Mangler svar om Martin har de tandhjul jeg har ødelagt, og så skal leje og div pakninger også skiftes (http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/11/11/cd10b89f259aa25bca50693fb4907f4c.jpg)