SVRider.dk Forum
Erfaringer og generel viden om MC'er og SV i særdeleshed => Modifikationer => Emne startet af: christian efter Maj 14, 2006, 07:31:35 pm
-
Vil jeg kunne få noget mærkbart ud af at få min SV650s k4 med kn-filter og fuld mivv system en tur på rullefelt og få den omprogrameret i indspøjtningen?
Den får allerede lidt mere at leve af nu da den blev sat op da den fik kn-filter på men har ikke været på rullefelt og blive finjusteret.
Christian
-
Ja/Nej/Måske
Vælg en af ovenstående...
Spøg til side: Det er ikke til at sige da der, som du selv siger, allerede er justeret på den. Så er det er ikke til at sige om den skal have mere eller mindre benzin nu, eller om den er så tæt på at forskellen ikke kan mærkes.
Et rullefelt hvor de måler på udstødningsgasserne vil dog være det optimale.
-
Nu kommer den på rullefelt i morgen så må jeg se om det giver noget. Mekanikeren jeg snakke med i dag mente at vi skulle have lavet et lidt større hul i luftkassen for det havde han prøvet på nogle stykker hvor det hjalp lidt..
-
Der er lidt delte meninger om at åbne luftfilterkassen mere, ihvertfald på 650'eren.
Hos Lydmuren hvor jeg havde min på rullefelt mente de ikke det hjalp. Jeg havde endda den store snorkel fra SV1000'eren med.
En gut på svrider.com, vistnok med brugernavn Knaapie, havde prøvet både lille og stor snorkel på rullefelt og den store gav 1 nm mindre moment.
-
Jeg har pillet låget af min luftfilterkasse. Det er fordi jeg har monteret et Pipercross stage 2 filter, men Sv'eren er også blevet glad for at "snakke" når jeg vrider hanen :twisted: :twisted: