SVRider.dk Forum
Erfaringer og generel viden om MC'er og SV i særdeleshed => Teknik og vedligehold => Emne startet af: Bill efter Juni 07, 2006, 09:35:26 am
-
Er der nogle af jeg der ved hvor tit man skal pakke sine potter om?? Jeg kører med akrapovic fuldt system i carbon.
-
Er der nogle af jeg der ved hvor tit man skal pakke sine potter om?? Jeg kører med akrapovic fuldt system i carbon.
Gætter på hvert 6. år, eller 150.000Km :mrgreen:
-
Jeg pakker mine om 1 gang om året, og det er ikke for tit i mit tilfælde. :shock:
Regn med ca. 8 - 10.000 km, men mærk på den efter du har været ude og køre en ordentlig tur, og den skal være lige varm over hele potten, for er den varmere eks indvendigt 1/3 oppe så er ulden brændt væk der.
Du må prøve dig frem... :?
-
Regn med ca. 8 - 10.000 km, men mærk på den efter du har været ude og køre en ordentlig tur, og den skal være lige varm over hele potten, for er den varmere eks indvendigt 1/3 oppe så er ulden brændt væk der.
Du må prøve dig frem... :?
Det vil jeg til at gøre frem over. Thanks
-
Jeg pakker mine om 1 gang om året, og det er ikke for tit i mit tilfælde. :shock:
Regn med ca. 8 - 10.000 km, men mærk på den efter du har været ude og køre en ordentlig tur, og den skal være lige varm over hele potten, for er den varmere eks indvendigt 1/3 oppe så er ulden brændt væk der.
Det var godt nok tit :shock:
Jeg ved ikke hvad pokker IXIL har stoppet i min fra fabrikken, for den er sgu stadig lige varm over det hele, og det er efter 100K Km :roll:
Den skal nu snart skiftes, da flangen er ved at ruste lidt rigeligt, og jeg gerne vil have noget lettere. :?
-
Jeg pakker mine om 1 gang om året, og det er ikke for tit i mit tilfælde. :shock:
Regn med ca. 8 - 10.000 km, men mærk på den efter du har været ude og køre en ordentlig tur, og den skal være lige varm over hele potten, for er den varmere eks indvendigt 1/3 oppe så er ulden brændt væk der.
Det var godt nok tit :shock:
Jeg ved ikke hvad pokker IXIL har stoppet i min fra fabrikken, for den er sgu stadig lige varm over det hele, og det er efter 100K Km :roll:
Den skal nu snart skiftes, da flangen er ved at ruste lidt rigeligt, og jeg gerne vil have noget lettere. :?
Kan du ikke bare støbe en ny? :D
-
Jeg pakker mine om 1 gang om året, og det er ikke for tit i mit tilfælde. :shock:
Regn med ca. 8 - 10.000 km, men mærk på den efter du har været ude og køre en ordentlig tur, og den skal være lige varm over hele potten, for er den varmere eks indvendigt 1/3 oppe så er ulden brændt væk der.
Det var godt nok tit :shock:
Jeg ved ikke hvad pokker IXIL har stoppet i min fra fabrikken, for den er sgu stadig lige varm over det hele, og det er efter 100K Km :roll:
Den skal nu snart skiftes, da flangen er ved at ruste lidt rigeligt, og jeg gerne vil have noget lettere. :?
Kan du ikke bare støbe en ny? :D
Det ku' jeg nok godt, men jeg har desværre ikke værktøjet/stedet til resten :wink:
-
Jeg pakker mine om 1 gang om året, og det er ikke for tit i mit tilfælde. :shock:
Regn med ca. 8 - 10.000 km, men mærk på den efter du har været ude og køre en ordentlig tur, og den skal være lige varm over hele potten, for er den varmere eks indvendigt 1/3 oppe så er ulden brændt væk der.
Det var godt nok tit :shock:
Jeg ved ikke hvad pokker IXIL har stoppet i min fra fabrikken, for den er sgu stadig lige varm over det hele, og det er efter 100K Km :roll:
Den skal nu snart skiftes, da flangen er ved at ruste lidt rigeligt, og jeg gerne vil have noget lettere. :?
Kan du ikke bare støbe en ny? :D
Det ku' jeg nok godt, men jeg har desværre ikke værktøjet/stedet til resten :wink:
Er det den forreste flange? Så skal den da bare pilles af, gøres ren, og ha' en ny overfladebehandling.
-
Er det den forreste flange? Så skal den da bare pilles af, gøres ren, og ha' en ny overfladebehandling.
Det er svejsningen der er på vej væk, men bevares det kan sagtens laves af en smed f.eks. Lillebror/B1.
Men da den vejer det samme som std. potten går jeg og drømmer om noget der er lettere, og som der evt, følger en dB-killer med til :wink: