SVRider.dk Forum
Forumliv => Sjov, spas og generel spam => Emne startet af: skurkenfradallas efter August 17, 2006, 03:13:30 pm
-
http://www.youtube.com/watch?v=tKWjztW9nUk (http://www.youtube.com/watch?v=tKWjztW9nUk)
Uha-da-da... Kan nu bedre lide en V2'er. Hvis man har tilstrækkeligt store dødsønsker er det da muligt at montere turbolader på en SV'er? Har i hørt om nogle eksempler? Kan ikke finde noget på Google...
/Jakob
-
Trods den forlængede bagsvinger er det sgu imponerende at han holder forhjulet i nærheden af asfalten :D
-
Rørføringen er lidt besværrlig da udstødningsmanifolden har udgang på begge sider af blokken (hvor en R4'er har det hele på samme side)
Du kan tro at jeg har kigget meget på små møller (evt. fra en Kawa GPZ750turbo) - men det bliver for omstændigt (du skal også have benzintilførsel og MEGET andet)
Ville gerne kunne realisere det til vinter.. - men der mangler nok lidt $$$ (det kommer hurtigt til at koste 15K hvis man laver ALT selv)
Den bliver også farlig hvis den danner ladetryk i et sving hvor du giver den gas.. - POW og den er væk :)
-
Derudover ved jeg ikke hvor meget stempler kan holde til?
Kunne være sjovt at montere det og så evt. kun køre med 0.3bar tryk (så toppakning heller ikke eksploderer)
-
Derudover ved jeg ikke hvor meget stempler kan holde til?
Du kan bruge propperne fra (meget apropos) en 'Busa. De to cykler har nøjagtig samme boring.
-
Derudover ved jeg ikke hvor meget stempler kan holde til?
Du kan bruge propperne fra (meget apropos) en 'Busa. De to cykler har nøjagtig samme boring.
Og du tror ikke at Suzuki bare har valgt at bruge samme stempler til de 2 maskiner?
-
Derudover ved jeg ikke hvor meget stempler kan holde til?
Du kan bruge propperne fra (meget apropos) en 'Busa. De to cykler har nøjagtig samme boring.
Og du tror ikke at Suzuki bare har valgt at bruge samme stempler til de 2 maskiner?
Jeg tror det ikke, men ved det selvfølgelig ikke. Jeg har bare et par gange hørt/læst om, at man forskellige steder har brugt Busa-stempler i SV'ere, da de bedre skulle kunne tåle mosten. Hvilket nok ikke ville være tilfældet, hvis stemplerne er nøjagtig ens.
-
Jeg har bare et par gange hørt/læst om, at man forskellige steder har brugt Busa-stempler i SV'ere, da de bedre skulle kunne tåle mosten. Hvilket nok ikke ville være tilfældet, hvis stemplerne er nøjagtig ens.
Lyder spændende..! - Hvad var det du måtte slippe for din motor?
-
Jeg har bare et par gange hørt/læst om, at man forskellige steder har brugt Busa-stempler i SV'ere, da de bedre skulle kunne tåle mosten. Hvilket nok ikke ville være tilfældet, hvis stemplerne er nøjagtig ens.
Lyder spændende..! - Hvad var det du måtte slippe for din motor?
Knap 6400,-