SVRider.dk Forum
Erfaringer og generel viden om MC'er og SV i særdeleshed => Modifikationer => Emne startet af: capstardk efter September 18, 2006, 10:41:27 pm
-
Hej
Faldt lige over denne side http://www.zlockracing.com/new_products.html (http://www.zlockracing.com/new_products.html)
Ændrer SV`eren fra 650 til 744 kubik...
Vildt.
Mvh
Casper
-
mener det er er omkring små 20 kilo det koster i england, kiggede på det til min gamle sv650s k2.
-
Har selv undersøgt tuning på min SV 1000 ..
Fandt en fornuftig pris her:
http://www.thiel-motoren.de/
Han siger ca 20hk/20Nm for 2000€ ...
og han laver kun V2 til Honda og Suzuki..
bl.a. en 95 hk SV840 :afro:
/J
SV1000k4
-
http://www.thiel-motoren.de/
Savle ! :D
En SV 650 opboret til 840 ccm, der yder 95 Hk/ 82Nm :D
Se DET kunne blive sjovt :twisted: :twisted:
-
Har selv undersøgt tuning på min SV 1000 ..
Fandt en fornuftig pris her:
http://www.thiel-motoren.de/
Han siger ca 20hk/20Nm for 2000€ ...
og han laver kun V2 til Honda og Suzuki..
bl.a. en 95 hk SV840 :afro:
/J
SV1000k4
103.6mm boring = 1113 ccm :D :D
-
---> Steen
Det var netop en SV 1100 jeg var ude efter :lol: :lol:
Tror den er fresh :twisted:
og +20hk/20Nm er lige hvad jeg mangler, så har den 125hk/112Nm :dead:
-
Det lyder sq billigt... modificere topstykker, Bore cylindere, omprogrammere boks og afbalancere samt lette krumtap og plejstænger... for 15000 Kr.
Og så kan man jo altid slutte af med at købe et sæt stage 2 knaster eller sætte et sæt knaster fra TL1000R i for at hente det sidste :rolleyes: :rolleyes:
-
mener det er er omkring små 20 kilo det koster i england, kiggede på det til min gamle sv650s k2.
Koster 990 $ og så kommer der jo nok told og moms så iflg. dagskursen ca. 8500 kr incl forsendelse...
Hvor i *England havde du set det.?
-
Det lyder sq billigt... modificere topstykker, Bore cylindere, omprogrammere boks og afbalancere samt lette krumtap og plejstænger... for 15000 Kr.
Og så kan man jo altid slutte af med at købe et sæt stage 2 knaster eller sætte et sæt knaster fra TL1000R i for at hente det sidste :rolleyes: :rolleyes:
knaster fra tlr´en passer ikke på sv´en desværre
-
mener det er er omkring små 20 kilo det koster i england, kiggede på det til min gamle sv650s k2.
Koster 990 $ og så kommer der jo nok told og moms så iflg. dagskursen ca. 8500 kr incl forsendelse...
Hvor i *England havde du set det.?
der kommer ikke told og moms på, når det er fra EUngland!!
-
mener det er er omkring små 20 kilo det koster i england, kiggede på det til min gamle sv650s k2.
Koster 990 $ og så kommer der jo nok told og moms så iflg. dagskursen ca. 8500 kr incl forsendelse...
Hvor i *England havde du set det.?
der kommer ikke told og moms på, når det er fra EUngland!!
Nej, det er jeg klar over. Derfor efterlyser jeg også en UK forhandler.
Den pris jeg har skrevet er fra USA.
-
Nååh det ar derfor der var $$$ efter beløbet :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
-
Nååh det ar derfor der var $$$ efter beløbet :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
:wink: :D :afro:
-
mener det er er omkring små 20 kilo det koster i england, kiggede på det til min gamle sv650s k2.
Koster 990 $ og så kommer der jo nok told og moms så iflg. dagskursen ca. 8500 kr incl forsendelse...
Hvor i *England havde du set det.?
der kommer ikke told og moms på, når det er fra EUngland!!
Nej, det er jeg klar over. Derfor efterlyser jeg også en UK forhandler.
Tag et kig hos JHS Racing http://www.jhsracing.co.uk
-
Ved at Michael ude hos Dansk motorcykel import på Gl.køge landevej (suzuki forhandler) leger med tuning af SVinet. Han har bl.a planet bunden af cylinderen for bedre kompression osv. Ja bunden og ikke toppen eller topstykket for den sags skyld. Det giver faktisk noget ekstra og er nok billigere end en komplet ombygning af motoren.
Corlin
-
Han har bl.a planet bunden af cylinderen for bedre kompression osv. Ja bunden og ikke toppen eller topstykket for den sags skyld. Det giver faktisk noget ekstra og er nok billigere end en komplet ombygning af motoren.
Corlin
Hmm ..umiddelbart kan jeg ikke se forskellen, stemplet kommer jo stadig tættere på toppen end standard.
kender du mere til sagen, hvor forskellen ligger ?
-
Ved at Michael ude hos Dansk motorcykel import på Gl.køge landevej (suzuki forhandler) leger med tuning af SVinet. Han har bl.a planet bunden af cylinderen for bedre kompression osv. Ja bunden og ikke toppen eller topstykket for den sags skyld. Det giver faktisk noget ekstra og er nok billigere end en komplet ombygning af motoren.
Corlin
Ja, og hvis så man ved samme lejlighed giver den (650'eren i hvertfald) et sæt Hayabusa stempler, så har man måske noget der også kan klare trykket. De originale stempler siges at være for bløde...
-
Ved at Michael ude hos Dansk motorcykel import på Gl.køge landevej (suzuki forhandler) leger med tuning af SVinet. Han har bl.a planet bunden af cylinderen for bedre kompression osv. Ja bunden og ikke toppen eller topstykket for den sags skyld. Det giver faktisk noget ekstra og er nok billigere end en komplet ombygning af motoren.
Corlin
Ja, og hvis så man ved samme lejlighed giver den (650'eren i hvertfald) et sæt Hayabusa stempler, så har man måske noget der også kan klare trykket. De originale stempler siges at være for bløde...
-
Damn.
Nej er ikke klar over forskellen hvis der er en. Jeg kunne forestille mig at det er nemmere at plane bunden af cylinderen og derefter pakke den dobbelt. For tæthedens skyld. Det må du snakke med michael om.
Corlin