SVRider.dk Forum
Erfaringer og generel viden om MC'er og SV i særdeleshed => Modifikationer => Emne startet af: sircajun efter Oktober 19, 2006, 09:10:33 pm
-
Hej med jer.
Jeg har en tysker i kikkerten, men den er droslet. Kan den nemt føres til standart eller det noget dyrt noget?
Det er en K3´er...
Det er denne her: Hvad synes I?
- http://www.mobile.de/SIDNwySF36VUqsKglicYU9y1w-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11LsearchPublicJ1161280411A1LsearchPublicD1300IMotorbikeX-t-vctpLtt~BmPA1A1B20B19%81k-t-vCCCaMkMoPRQuSeUnVb_X_Y_x_yccrdsO~BSRA6C750D1300E23600BsvH40000000BGNDKRADA0HinPublicA2A0A0A0C501D2003A0/cgi-bin/da.pl?bereich=krad&sr_qual=GN&top=19&id=11111111229042340&
-
Den ser sgu da fin ud :D
... Sælges af en dame :wink:
-
drenge drenge, inden I får spammet tråden helt til, ved I så noget om hvor svært/besværligt/dyrt det er at få cyklen tilbage til standart dvs. fjernet droslingen???? :afro:
-
drenge drenge, inden I får spammet tråden helt til, ved I så noget om hvor svært/besværligt/dyrt det er at få cyklen tilbage til standart dvs. fjernet droslingen???? :afro:
Søg og du skal finde :wink:
Prøv evt den her tråd : Link (http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=2499.0) der står lidt, og den linker til andre steder hvor den nok står mere.
-
har læst hvad søgemaskinen her på siden kunne finde, men synes nu bare ikke at finde svar på mit spørgsmål...
Synes nu bare ikke jeg vil kaste mig ud i køb af en cykel hvor første indgreb ( fjerne droslingen) koster en formue der jo hellere skulle bruges på gejlerlir :lol:
-
har læst hvad søgemaskinen her på siden kunne finde, men synes nu bare ikke at finde svar på mit spørgsmål...
Synes nu bare ikke jeg vil kaste mig ud i køb af en cykel hvor første indgreb ( fjerne droslingen) koster en formue der jo hellere skulle bruges på gejlerlir :lol:
SVJV foretages drosling rent mekanisk, én af måderne er vist at montere en eller anden lille dimmer som forhindrer spjældene i karburatorerne at blive helt åbne (bruger man mon også tricket med en spærring i indsugningshullet?). Alt andet lige, så burde det være relativt nemt at fjerne denne begrænsning igen. Men det kommer jo naturligvis helt an på, hvordan droslingen er udført på den aktuelle cykel, hvilket sælger dog burde være i stand til at oplyse dig om.
-
Takker for svaret, jeg vi smide sælger en mail og se om han svarer.
Hvis det er rent mekanisk er jeg ikke så nervøs, men var det nu et indgrb i motorstyringen så vil jeg nok se mig om efter en anden.
Ved om der er nogen ulemper ved en droslet/ tidliger droslet maskine, sodet og kokset til, skamkørt for at få mest ud af den?
SørenG
-
Takker for svaret, jeg vi smide sælger en mail og se om han svarer.
Hvis det er rent mekanisk er jeg ikke så nervøs, men var det nu et indgrb i motorstyringen så vil jeg nok se mig om efter en anden.
Ved om der er nogen ulemper ved en droslet/ tidliger droslet maskine, sodet og kokset til, skamkørt for at få mest ud af den?
SørenG
Med "skamkørt" kan du i dette tilfælde næsten kun mene noget i stil med at den skulle være blevet pint ud i gearene, og da der er tale om en mekanisk begrænsning af omdrejninger, så kan dette slet ikke lade sig gøre.
Den største "risiko" er nok nærmest, at den skulle være sodet til, men jeg tror ærlig talt ikke det er tilfældet, netop fordi ejeren sandsynligvis har forsøgt at få det ud af den, han nu engang har haft til rådighed. Og skulle det endelig være tilfældet, så er det ikke værre end at et par dages frisk kørsel nemt kan rette op på det. :wink:
-
2 skiver i luftfilteret kassen og et spjæld stop er der der sidder :)
-
2 skiver i luftfilteret kassen og et spjæld stop er der der sidder :)
Så er det bare frem med værktøjet! :D
-
2 skiver i luftfilteret kassen og et spjæld stop er der der sidder
Så er det bare frem med værktøjet!
og pengepungen.... 8)
-
Og så har jeg fundet én der er droset fra fabrikken af. Sælger skriver at den er droslet elektronisk :|
Kunne man være uheldig at man så skal have nyt styreboks der koster en halv arm....+moms? :cry:
-
Kann ich meine SV über das ECM selbst entdrosseln?
Wenn Deine SV über das ECM (Steuergerät) gedrosselt wurde, brauchst du nur das Kabel an Pin 25 (Mode Switch) am ECM durchtrennen. Nicht zu nah am ECM durchtrennen, damit bei Bedarf die SV ohne Probleme wieder gedrosselt werden kann.
Wie bei allen Arbeiten an der elektrischen Anlage der SV muss vorher die Batterie abgeklemmt werden, um einen Kurzschluss zu vermeiden.
http://www.svrider.de/index.php?seite=SV650FAQ_BJ_03#drosselung