SVRider.dk Forum
Forumliv => Lidt af hvert => Emne startet af: Ritzau efter Januar 17, 2007, 11:17:28 am
-
Norton rotorracer
Og de planlægger at sælge 150 stks som gademaskiner!
8)
NRV588 Fact Pack
588cc twin-rotor Wankel type engine.
Fuel injected, direct spray into both bellmouths.
Fully variable intake tract to peak maximum torque between 8000rpm and 11,000rpm.
Electric water pump.
Ducted fan air cooling for rotors.
'Fly-by-wire' throttle
Power: 170bhp @ 11,500rpm
Chassis: Twin spar aluminium, by Spondon
Suspension: Ohlins USD forks, rear Ohlins long-stroke single-sided direct connection unit
Brakes: AP Racing systems with radially mounted front calipers
Wheels/tyres: Dymag 16.5-inch, Dunlop
Dry weight: 130kg
-
FEDT - Wankelmotor, 130kg og 170HK :D - Den er satme fed!!
-
Bare en enkelt tak :D
-
:orkester: prøv at tænke på prisen :cry:
-
Imponerende specs 8)
Jeg kunne godt tænke mig at høre lyden af den, det må være temmelig turbineagtigt :twisted:
-
den bliver hel sikkert ikke til at betale
men fed er den og med den motor og vægt skal den nok komme af sted
den er sku fed
-
Ikke ringe. Tror lige jeg vil vinde i lotto på lørdag - for skal sådan en kværn erhverves koster det nok mange knaster. Både til køb, men også til forsikring :dead:
-
Jeg kan ik li farven :lmao: :lmao:
-
Imponerende specs 8)
Jeg kunne godt tænke mig at høre lyden af den, det må være temmelig turbineagtigt :twisted:
En RX7 siger ikke meget..
-
Imponerende specs 8)
Jeg kunne godt tænke mig at høre lyden af den, det må være temmelig turbineagtigt :twisted:
En RX7 siger ikke meget..
Ja der er nok ikke meget turbine lyd over den. Det er jo en forbrændingsmotor med "stempler" (rotore) og tændrør!
-
Lidt info.. og lidt video i bunden af dens superbike forgænger fra 80'erne (temmelig skidt lyd dog..)
http://sameerkumar.blogspot.com/2006/11/nrv588-norton-rotary-lives-again.html